poniedziałek, 19 stycznia 2015

ULUBIONE WCIERKI i OLEJE NA POROST WŁOSÓW

Cześć !
Dziś mam dla was wcierki i oleje na porost włosów, które się u mnie najlepiej sprawdziły, a włosy rosły po nich jak szlone :)

WCIERKI :

  • Serum na porost włosow , Receptury Babuszki Agafii- To moje ulubione serum na porost włosów. Oczywiscie jeśli stosujemy je codziennie, a nie tak jak zaleca producent (2x w tygodniu). Codzienne stosowanie daje świetne rezultaty. Włosy rosną i oczywiście pojawia się mnóstwo nowych, małych, trochę niesfornych włosków. Recenzje tego serum możecie przeczzytać z tym wpisie.
  • Kulpol, woda brzozowa- Nie musi być akurat te firmy, ale z tego co wiem to jest ona chyba najtańsza. Dostaniecie ją w miejskich sklepikach. Kosztuje jakies 5zł i równiez pobudza porost włosów. Dodatkowo nie przetłuszcza włosów, a nawet trochę je odwieża.
  • Jantar, farmona- to kolejna tania i dobra wcierka, choc nie tak mocna jak serum babuszki. Jeśli nie macie dostepu do tych 2 to polecam równiez wcierke Jantar.
OLEJE:
  • Olej koskowosy- wiem, że już was męczę tym kokosem, ale jest to tak wszechstronny olej, że warto go mieć. Jeśli chodzi o porost włosów to sprawdził się u mnie najlepiej. Dodatkowo pomaga uporać się z łupieżem. Nawet jeśli wasze włosy go nie lubią to skóra głowy może go pokochać. Ja nakładam go zazwyczaj na noc lna skórę głowy i włosy lub na 3h przed ich umyciem.
  • Green Pharmacy, olej z papryczką - To olejek, który dostaniecie nawet w drogeriach. Jes tani, koztuje jakieś 7zł, ale pamiętajcie, żeby nakładac go tylko na skórę głowy. Zawiera on w składzie olej łopianowy, który może pomóc w walce z wypadaniem włosów oraz ostrą papryczkę, która pobudzi włosy do szybszego wzrostu.
  • Olej Khadi-To również dobry olej na porost włosów, ale jego cena jest bardzo wysoka. I powiem wam szczerze, że nie widziałam róznicy pomiędzy tym, a kokosowym.
A jakie są wasze ulubione wcierki i oleje na porost włosów? :)

44 komentarze:

  1. U mnie Jantar i serum na porost włosów, Receptury Babuszki Agafii, sprawdzają się najlepiej :) Teraz stosuję Jantar, bo serum zdenkowałam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie się zastanawiam nad Jantarem. Myślisz, że takie połączenie wcierki i witamin np. vitapil coś pomoże na wypadające włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze powinno, oczywiscir efekt zobaczysz po minimum 3 miesiacach

      Usuń
  3. Jeżeli mieszkam w Niemczech to jakie polecasz oleje stacjonarne ? Ja niestety nic nie mogę wyszukac. Mam wierzę jantar i olej kokosowy ale chciałabym wszystko co wymienilas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesety nie wiem jakie produkty sa dostepne w Niemczech :(

      Usuń
  4. Popełniłam błędy w poprzednim komentarzy. Dodam że mam włosy dość krótkie bo do lopatek ponieważ scielam aby je porządnie zacząć pielegnowac. Dodam że mam włosy szorstkie przy do ryku i są lekko falowniki i się tak źle ukladana oraz kolor włosów brazowy. Farby je raz na pół roku. A więc bardzo zadko. Używam oleju kokosowego oliwy z oliwek i wierni jantar oraz maski biowax. Możesz mi coś jeszcze polecic? Wypadają bardzo mimo że wyniki u lekarza dobre. Czekam na odp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz prosze na moj e-mail to z checia Ci cos poradze :)

      Usuń
  5. U mnie również kokos spisuje się najlepiej! :)
    Za to przeklinam olejek lopianowy Nami. Zrobił mi straszne spustoszenie na głowie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a możesz powiedzieć coś wiecej ? co sie stało ? pytam bo zawsze chciałam go sobie zamówić, w sumie jestem juz na niego zdecydowana, a teraz troche sie zmartwiłam, jeszcze nie słyszałam zeby komuś nie służył.

      Usuń
    2. oj wiele jest dziewczyn którym nie służy, tylko nie każda prowadzi bloga, pisze opinie na Wizażu itd. Mi strasznie wypadały po nim włosy i rzęsy. Nawet po jego zmyciu wciąż wyciągałam włosy. Kto wie może u Ciebie się sprawdzi, ja jednak omijam go szerokim łukiem ;)

      Usuń
  6. Muszę wypróbować w końcu serum Babuszki :) Używam olejku łopianowego GP i Jantaru, zaczęłam również pić drożdże. Ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam wszystkiego oprócz Khadi, ale u mnie akurat to serum Babuszki przesuszało włosy :) muszę dac mu szansę na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak przesuszylo? serum stosuje sie tylko.na skore glowy :)

      Usuń
  8. Ja na porost wlosów narazie stosowalam olejek rycynowy i wode brzozowa:) po rycynie mialam mnustwo baby hair:3

    OdpowiedzUsuń
  9. siedze własnie z khadi na głowie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie, kiedyś kokos okazał się dla mnie być porażką, jeżeli chodzi o długość włosów. Teraz postanowiłam dać mu szansę i wcieram w skalp, mam nadzieję, że przyniesie pożądane efekty. Ale jak widzę jak Twoje pięknie urosły - to zazdroszczę:)

    Zaczęłam też wcierać w rzęsy na noc i pokładam w nim nadzieję.

    Serum Babci Agafii też używałam i chyba właśnie nadszedł czas na kolejną buteleczkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam tez zmywac tusz olejem komosowym-swietnir wzmacnia rzesy :)

      Usuń
  11. lubię olej kokosowy i jantar, dodatkowo bardzo pomógł mi olejejk rycynowy uzywany jako wcierka to moi ulubieńcy ;) przy najbliższej okazji muszę przetestować serum babuszki Agafii i olejek Green pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o wcierki- to zachwycam się ostatnio joanną rzepą, choć troszkę ją stuninowałam :)
    Teraz wcieram spray szungitowy z fratti :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jantar mało mi pomógł. Bardziej spowodował zniknie wszystkich krosteczek ze skóry głowy ale postanowiłam dać mu jeszcze 1 szansę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm widziałam taką wodę brzozową u mojej mamy, zachwalała ją chyba i ja ja wyprobuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Serum na porost włosów mam i testuję właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na to serum Agafii tak mnie nakręciłaś że nie ma szans żebym nie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja właśnie zakupiłam Serum na porost włosow, Receptury Babuszki Agafii :) chciałam stosować tak jak zaleca producent, ale może jednak spróbuję codziennie (w miare możliwości) :)) Jantar używałam i świętnie się u mnie sprawdził. Teraz kończę wcierkę - odżywka przeciw wypadaniu włosów Redical med i też jestem z niej nadzwyczaj zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. z olejami jest cieżko bo jak sie da za długi to bedą wypadać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze wiedzieć na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie Khadi się nie sprawdził :( Wcierki za to bardzo, te które wymieniłaś, oprócz babci Agafii - bo jeszcze jej ie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. To serum Agafii muszę wypróbować, bo Jantar się kompletnie u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie olej z GP mam w szafce, kupiłam i leży.. bo boje sie że włosy mi od niego powypadają haha :D Ale w tym roku na pewno go użyję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ciągle szukam czegoś skutecznego, jakiejś wcierki.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też serum Babuszki i olej Khadi są w czołówce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zamówiłam takie serum wzmacniające cebulki włosów, a dokładniej na porost włosów: http://skarbysyberii.pl/pl/142-aktywne-serum-na-porost-wlosow--4607040313617.html (podaję linka, bo w sumie nie ma ono chyba nazwy? :D). Mam nadzieję, że dobrze się sprawdzi, bo zależy mi na przyspieszeniu wzrostu ze względu na okropne odrosty - zapuszczam włosy, żeby wrócić do naturalnego koloru. :(

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie olej kokosowy leży w szafce od momentu zakupu, więc muszę w końcu go wypróbować na włosy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...