czwartek, 8 stycznia 2015

PLAN PIELĘGANCJI/ WYPADANIE WŁOSÓW


Cześć !
Dzis przychodzę do was z trochę spóźnionym planem pielęgnacji na styczeń. ak wieciepo keratywnowym prostowaniu mam problem z wypadaącymi włosamy i własnie z tym chcę trochę powalczyć.



  • Szampon : Przy tak dużym wypadaniu włosów postanowiłam postawić na coś delikatnieszego, a mianowicie na szampon, który towarzyszył mi już w grudniu ''Natura Siberica, szampon rokitnikowy''. Włosy myję 2-3 razy w tygodniu. Raz na 2 tygodnie umyję je mocniejszym (moim ulubionym) szamponem insight.
  • Odżywka: tutaj również NaturaSiberica, odżywka rokitnikowa. W przyszłym tygodniu napiszę dla was recenzję, bo odżywka się już prawie kończy.Używam jej około 2 razy w tygodniu.
  • Maska: Oczywiście moja ulubiona avocado&honey z Organic Shop. Maska, która naprawdę działa !ejrecenzję możecie przeczytać tutaj. Nakładam ją 2x w tygodniu po myciu włosów na 20-30 minut lub na noc zamiast olejku.
  • Olej-Skoro już przy olejowaniu jesteśmy to w styczniu ma zamiar mi towarzyszyć ole monoi, o którym też niedługo przeczytacie. Olej nakładam na włosy minimum na 3h przed każdym myciem i kiedy tylko jest okazja-na całą noc.
  • Silikony-To również nieodłączny element pielęgnacji moich włosów. Nakładam silikonowe serum od połowy długości włosów po każdym myciu. Do ''silikonowania'' używam serum agadir argan oil.
  • Wcierka przeciw wypadaniu włosów- Mam kilka wcierek i postanowiłam zużyć Seboradin. Mam nadzzieję,że pomoże!
  • Sumplementy: Mam zamiar kupić jakieś tabletki, które pomogą mi zredukować wypadanie włosów.
A jak wasze styczniowe plany?

16 komentarzy:

  1. Muszę zainwestować w szampon i odżywkę rokitnikową:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie też walczę z wypadaniem włosów i skusiłam się na rosyjski szampon łopianowy i odżywkę na zamrożonej wodzie przeciw wypadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pokonałam moje wypadanie włosów i oczywiście było to działanie wieloczynnikowe, ale najbardziej przyczyniłasię do tego woda brzozowa z Glorii (!) za jakieś 2 zł.. Byłam w szoku, ale udało się i bardzo się cieszę ;) Życzę powodzenia w Twojej walce ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że ta pielęgnacja pomoże :) ja jeszcze planów nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kosmetyki wyglądają magicznie, takie kolorowe - opis też całkiem zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście mogę już zamknąć rozdział pt wypadanie włosów. Teraz koncentruje się na przyroście nowych włosów. Podoba mi się ten szampon rokietnikowy, muszę się bliżej przyjrzeć tej linii kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  7. Też walczę z wypadaniem. Mam nadzieję że niebawem się unormuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam aż powroca braki asortymentu SS i w koncu kupię maskę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi na razie wypadanie 'nie grozi' :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rokitnikowy mam balsam nawilżający, jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej rokitnikowej serii mam tylko peeling do skóry głowy i bardzo go lubię, może skusze się na szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chcę wypróbować jakiś peeling do skalpu w końcu i znaleźć odpowiedni olej do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa czy uda Ci się zmniejszyć wypadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja juz pisałam u mnie wiele razy ze na wypadnie to dieta i ewentualnie suplementy. Mi bardzo pomógł także olej rycynowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też mam teraz problem z wypadaniem włosów ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo dobrze wspominam tę wcierkę z Seboradinu. Oby i u Ciebie się spisała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...