piątek, 16 stycznia 2015

Natura Siberica : Regenerująca odzywka do włosów



Cześć!
Ten wpis miał się pojawić wczoraj, ale niestety kompletnie nie miałam czasu..Więc dziś mam dla was recenzję moim zdaniem dobrej odzywki, na którą warto zwrócić uwagę,ale pod kilkoma warunkami. Mowa o balsamie do wszystkich typów włosów.

Od producenta: Balsam rokitnikowy do wszystkich typów włosów marki Natura Siberica zapewnia naturalne zwiększenie objętości fryzury, a także długotrwałą i skuteczną ochronę włosów. Pozwala również na ich doskonałe ożywienie, zagęszczenie i uelastycznienie. Balsam wyraźnie ułatwia rozczesywanie oraz delikatnie podnosi włosy już od samych korzeni. Przeznaczony jest do codziennego stosowania.

Skład:Aqua with infusions of: Achillea Asiatica Extract* (krwawnik azjatycki), Viburnum Opulus Bark Extract (kalina), Larix Sibirica Needle Extract* (modrzew syberyjski), Argania Spinosa Kernel Oil* (marokański olej arganowy), Trifolium Pratense Flower Extract (koniczyna), Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil* (olej z nasion białego lnu), Rosa Daurica Fruit Oil (olej z daurskiej dzikiej róży ), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil* (olej ałtajskiego rokitnika), Cetearyl Alcohol, Quaternium-91, Cetrimonium Methosulfate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-37, Cetrimonium Bromide, Sodium Ascorbyl Phosphate, Hydrolyzed Wheat Protein (roślinna keratyna), Thiamine Nitrate (witamina B1), Cyanocobalamin (witamina B12), Hippophae Rhamnoidesamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Parfum

Cena/ Dostępność : 21,90zł / Lifetree


Jest to kolejny mój kosmetyk o zapachu landrynek ! Uwielbiam tego typu zapachy. Zacznijmy od spraw technicznych. Balsam ma okropną konsystencje, która jest zbyt wodnista. Podczas nakładania go na włosy mam wrażenie, że oblewam je wodą.Ze względu na wodnistą konsystencję jest on niestety bardzo niewydajny. Skład jest dobry, a mianowicie woda z mieszanką odżywczych składników. Jest też trochę oblepiaczy w dalszej części składu i może to dzięki nim daje taki fajny efekt? Zauważyłam pewną zależność. Jeśli używam tego balsamu po każdym myciu, moje włosy już na niego tak dobrze nie reagują. Jednak jeśli używam go co 2 mycie to są ne bardzo zadowolone. Włosy są po nim sypkie, łatwo się rozczesują, są miękkie i dociążone, czyli robi to czego oczekuję od odżywki. Myślę, że bardzo cienkie włosy może jednak obciążyć. Nie zauważyłam długofalowych efektów jak po masce z avocado, ale przecież jest to tylko odżywka. Jesli szukacie przyjemnej odzywki co 2 mycie to polecam. Jednak konsystencja sprawia, że ten balsam jest niewydajny..

Lubicie? :)

20 komentarzy:

  1. zapach landrynek- coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten balsam rokitnikowy, ale do włosów zniszczonych z efektem laminowania i uwielbiam go! W ten też z pewnością się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie własnie kusi ten z efektem laminowania :)

      Usuń
  3. zapach musi być bardzo ładny, może się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie super się sprawdza. No i ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kusi od jakiegoś czasu ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym choćby dla zapachu spróbowała, haha:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach mnie kusi, ale sama odżywka na moich włosach pewnie nie dałaby rady ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ją zamawiam na Skarby Syberii, mam nadzieję, że dla moich włosów będzie odpowiednia, a łatwo je obciążyć. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze bedziesz zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...