piątek, 2 stycznia 2015

MASKA GODNA UWAGI- AVOCADO&HONEY ORGANIC SHOP


Cześć!
Wracam o was w nowy roku z recenzją maski, która pojawiła się w ulubieńcach, ale uważam że zasługuje na osobną recenzję, ponieważ jest to maska, która naprawdę działa i nie mówię tu tylko o efekcie wizualnym.

''Bogata w składniki odżywcze ekspresowa maseczka do włosów oparta na organicznym olejku awokado i miodzie, doskonale regeneruje włosy od cebulek aż po same końce. Wzmacnia ich strukturę, nadając im sprężystości, elastyczności i zdrowego wyglądu.''

Skład: Aqua with infusion of Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil, Honey Extract, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Cena/Dostępność: 25,90/Lifetree


Maska jest zamknięta w prostym pojemniczku z prostym i wygodnym w użyciu otwarciem. Myślałam, że iey ja otworzę, poczuję mój ulubiony zapach miodu i pod względem zapachu trochę się zawiodłam, bo pachnie ona bardziej kwiatami niż miodem i zapach utrzymuje się na włosach (dla mnie jest trochę męczący), ale to jedyny minus jaki widzę w tej masce. Ma ona świetny skład, który mogłyście zobaczyć wyżej. Zawiera m.in. olej z avocado, który moje włosy bardzo lubią i oczywiście miód. Są to 2 główne sklaniki tej maski. Koncystencja jest bardzo dobra, gęsta. Wiele o niej czytałam i każda recenzja była pozytywna i każdy zauważył, że ta maska robi coś więcej, ja również doszłam o takiego wniosku. Ale zacznijmy o efektów wizualnych jakimi są np. genialne wygładzenie włosów, ta maska z wygładzaniem radzi sobie najlepiej z wszystkich jakie miałam. Oprócz tego włosy są miękkie w dotyku i nie są obciążone. Maskę używam również raz na jakiś czas zamiast olejowania na noc. Oprócz wizualnych efektów zauważyłam, że moje włosy odżyły i faktycznie są w lepszym stanie, ponieważ nawet kiey nie uzywam tej maski i myję włosy tylko szamponem, osiągam efekt praktycznie taki jak po masce. Pomogła ona wrócić moim włosom ''do siebie'' po keratynowym prostowaniu. Dodam jeszcze, że miałam wszystkie maski z  Organic Shop i ta zdecydowanie bije na głowę pozostałe.Gorąco polecam !

Miałyście? Lubicie? :)

46 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale myślę że wypróbuję ją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh oddzielny wpis na temat tej maski, która teraz kusi mnie jeszcze bardziej. Jestem ciekawa czy dostałabym ją gdzieś stacjonarnie. Jeżeli tak, to jest moja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie ma tych rzeczy w sklepach stacjonatnych :(

      Usuń
  3. Ja mam maskę Grecka figa tej firmy. Nie robi cudów na włosach, ale lubię ją za wygładzenie. Ma dość przyjemny zapach, ale nie każdy go polubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją i faktyczne nie robi cudów, już lepsza jest jaśminowa, ale ta avocado bije je wszystkie :)

      Usuń
  4. Bardzo chętnie ją wypróbuję,zwłaszcza,że moje włosy lubią produkty z avokado i miodem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba podczas następnych zakupów się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem warta uwagi, z pewnością zastanowię się nad zakupem :>

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda na wartą uwagi!
    a w jaki sposób stosujesz ją na noc? na wilgotne czy na suche włosy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Z firmą ani z maską nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawia mnie ten miodek, który kiedyś mnie puszył, ale może teraz jest inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ha a ja juz ja mam i czeka w kolejce do testów właśnie kończę wersję z jasminem i zabieram się za avocado. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie kupić te produkty Organic Shop?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W recenzji jest link, głównie przez internet :)

      Usuń
  13. Dopisują ją w takim razie do swojej listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno kiedyś ją wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że u mnie by się sprawdziła bo moje włosy uwielbiają awokado! teraz właśnie kupiłam maskę 15% zawartością oleju awokado, ale z Planety Organici, bo była tańsza od tej z OS :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, z chęcią ją kupię jeśli okaże się,że jest równie dobra :)

      Usuń
  16. Wlasnie skorzyly mi sie baski od S-S i chyba siegne po nią, bo wczesniej czailam sie na nią, ale nie widziałam recenzji u Ciebie (zawsze zdaje się na Twoją opinię i okazuja sie trafne produkty)! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tekosmetyki sprawdzająsię równiez u Ciebie :)

      Usuń
  17. Bardzo możliwe że dopiszę do mojej wish-listy :) ale dopiero jak skończę resztę masek, a z krótkimi włosami tak szybko się nie kończą :(
    jak coś to bić po łapach :p
    http://barbaramaciejewska.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale czytając Twoje zachwyty nad nią muszę na wishlistę zapisać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...