środa, 14 stycznia 2015

Dlaczego warto olejować włosy? Jak i czym to robić ? Co olejowanie zrobiło z moimi włosami?

Cześć !
Dziś mam dla was wpis odnośnie olejowania włosów. Na moim blogu pojawił się już podobny wpis, ale dostaję dużopytań odnośnie olejowania, więc postanowiłam napisac dzisiejszy wpis. W tym wpisie dowiecie się dlaczego wartoolejować włosy, co olejowanie zrobiło z moimi włosami, jakie są sposoby olejowania oraz jakie oleje się u mnie sprawdziły.

1.Sposoby olejowania : W każdym sposobie olej nakladamy na wlosy przed ich myciem. Najlepiej na noc lub minimum 3h przed myciem.
  • Na suche włosy : Jest to moja ulubiona metoda. Rozczesuje włosy, nakładam olej i kładę się spać.
  • Na mokre włosy: Moje włosy nie lubią tej metody. Dzwinie się aplikuje olej. Wystarczy zamoczyć włosy i nałożyć olej.
  • ''Rosołek'': Ta metoda również nie nalezy do moich ulubionych. Polega ona na dodaniu do wody oleju i moczeniu w tym włosów.
2.Olejować włosy czy skórę głowy? Polecam olejowanie zarówno włosów jak i skóry głowy. W olejnym punkcie dowiecie się dlaczego.

3.Dlaczego warto nakładać olej na skórę głowy? Dzięki nakładaniu oleju na skórę głowy możecie jej po prostu pomóc. W zaleznośći od tego jakiego oleju użyjecie, nakladanie go na skóre głowy przniesie inne efekty. Np. :
  • Problem z łupieżem : Jeśli masz problem z łupieżem polecamnakładac na skórę głowy olej kokosowy. Nawet jeśli włosy go nie polubią tak skóra głowy będzie zadowolona, a Ty szybko pozbędziesz się łupieżu.
  • Szybszy porost włosów: Tutaj również polecam olej kokosowy. Wcierany regularnie w skorę glowy przyspiesza porost włosów. Do takich przyspieszaczy należy jeszcze olej khadi, ale moim zdaniem jest on zbyt drogi, a kokosowy działa jeszcze lepiej. Polecam również olej oilmedica czy tez vatica. Polecam równiez olejgreen pharmacy zczerwoną papryczką (znajdziecie go na pewno w sklepie Natura)
  • Problem z wypadaniem : Tutaj pomogą olejki ziołowe jak np. sesa czy też sesa plus. Dobre będą rowniez oleje z korzeniem łopianu (np. te z Green Pharmacy)
4.Dlaczego warto nakładać olej na włosy? Jak olejowanie zmieniło moje włosy? Oprócz tego, że praktycznie pozbyłam się łupieżu, olejowanie przyspieszyło porost moich włosów: Odkąd pamiętam używam oleju kokosowego i to jemu zawdzięczam stan moich włosów. Skupmy się terazna włosach, a nie na skórze głowy. Regularne nakładanie oleju na włosy sprawiło, że odżyły. Oczywiście polecam rozpocząć kurację od podcięcia włosów. Własnie po podcięciu zaczęłam regularnie nakładac olej. Po 3 miesiącach zauważyłam już efekty, a po 6 bylam w szoku. Przy regularnym olejowaniu włosy stają się odżywione. Dzięki temu pozbyłam się problemu wiecznie rozdwajających się końcówek. 

5.Jaki olej wybrać? O tym jak kupić dobry olej (taki który nie jest pozbawiony swoich własciwości) pisałam w tym wpisie.

6.Podsumowując, olej nakładany na skórę głowy i wlosy :

  • regeneruje (w opowiednim znaczeniu tego słowa)
  • odżywia
  • nadaje blasku
  • pomaga w leczeniu łupiezu
  • pomaga w ograniczeniu wypadania włosów
  • przyspiesza porost
  • ogranicza łamanie i rozdwajanie koncówek.

Lubicie olejować włosy ? :)

27 komentarzy:

  1. O tak, olejowanie to zdecydowanie najważniejszy punkt mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zadam kolejne pytanie :D
    Czy olej kokosowy mozna mieszać z korzeniem łopianu ? Bo chce żeby rosły szybciej i nie wypadały czy może lepiej stosować go na zmiany ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam olejować włoski :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie olejowanie na odżywkę? :D warto by jeszcze dodać przykłady olejów dla danej porowatości, no i niektóre oleje nakładane na skalp niestety mogą nabałaganić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy nie lubią oleju kokosowego, ale może skóra głowy go polubi ;) i tutaj pojawia się moje pytanie, czy nie ma przeciwwskazań, by nakładać olej na skórę głowy na całą noc?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. olejowanie najbardziej przyczyniło się do poprawy kondycji moich włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię olej kokosowy, muszę go w końcu dorwać, bo dawno go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W nowym roku moim włosowym postanowieniem jest właśnie bardziej regularne olejowanie. Mam nadzieję, że uda mi się je wypełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robię właśnie listę olejowych zakupów i kokosowy i sesa na 100% znajdą się w koszyku ;)

    http://barbaramaciejewska.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też nakładam olej na suche włosy :) inne metody nie przypadły mi do gustu :) Mam pytanie czy po nałożeniu oleju włosy zostawiasz luźne, spinasz, związujesz? Nakładasz czepek foliowy a może ręcznik czy nic z tych rzeczy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś robiłam to regularnie, obecnie sporadycznie, częściej dodaję odrobinę oleju do maski przed myciem

    OdpowiedzUsuń
  12. olejowanie to najlepsze co mogło się trafić moim włosom :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby nie olejowanie to myślę że do tej pory nie doprowadziłabym swoich włosów do ładu. Bardzo sobie chwalę tą formę pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Do olejowania obecnie używam sesy, polecam, moim włosom bardzo służy.

    OdpowiedzUsuń
  15. na moje włosy olej kokosowy niestety nie działa tak jak pisałaś, świetnie się sprawdza do pielęgnacji ciała ale na włosy tylko sezamowy najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety mam problem z systematycznością :(

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie się sprawdza 'rosołek' natomiast na suche miałam koszmarne efekty ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy nie olejowałam ale chyba mnie namówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja juz sobie nie wyobrażam mycia wlosow bez olejowania ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię, szczególnie właśnie olej kokosowy służy moim włosom najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio byłam bardzo niesystematyczna w stosowaniu olei i moje włosy prezentują się niezwykle smętnie. Są suche, brakuje im połysku i łatwiej się łamią. Muszę koniecznie wrócić do regularnego stosowania i mam nadzieję, że wiosną będą widoczne efekty tej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim włosom najlepiej służy olej łopianowy :) Jest lepszy od Oilmedica, który z kolei lepiej działał na początku, potem włosy się przyzwyczaiły i lepiej działał na skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie olejowałam włosów, ale im więcej czytam na ten temat, tym większą mam ochotę zacząć to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja olejowaniem zainteresowałam się już jakiś czas temu i muszę przyznać, że początkowo nie wierzyłam w efekty o których tak wiele czytałam i oglądałam. Jednak jak się do tego przekonałam to teraz nie mogę powiedzieć na olejowanie żadnego złego słowa. Moje włosy odzyskały swoją kondycję sprzed lat, są pięknie i lśniąca. Za niewielkie pieniądze przywróciłam im najlepsze lata :) Trzeba do tego wytrwałości, bo nie można porzucić tego zabiegu po jednorazowym olejowaniu ale dla takich efektów warto.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje włosy lubią oliwę z oliwek. Jak mam czas to staram się je olejować ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety, nie u wszystkich olejowanie skalpu się sprawdza, u mnie wzmaga wypadanie. Na całość włosów jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...