czwartek, 22 stycznia 2015

DENKO


Cześć!
Dziś mam dla was kilka kosmetyków, które udało mi się wykończyć. Niektóre chciałam już zużyć, a niektórych mi szkoda.


  • Olej kokosowy,ekologiczny- Jest to olej rafinowany, nie pachnie kokosem i nie mogłam się doczekać kiedy go zużyje i zacznę nierafinowany. Nie ma porównania :) Jeśli jesteście zainteresowane olejem kokosowym to polecam, ale te nierafinowane.
  • Organic Shop, Maska do włosów ''miód i avocado''- jest to moja ulubiona maska do włosów, ponieważ przy regularnym działaniu naprawdę działa na nasze włosy. Oprócz tego nie obciąża, wygładza i zmiękcza kosmyki. Isty miód dla włosów :)
  • Sylveco, arnikowe mleczko do demakijażu-jak nigdy nie lubiłam mleczek tak Sylweco mnie uwiodło.Bardzo dobrze zmywa tusz do rzęs, bez pocierania. W dodatku ma świetny skład. Właśnie zaczęłam trzecie opakowanie.
  • Balsam do ciała evree- Dobry balsam, który po prostu wygładza skórę. Jednak ja chyba wolę coś cięższego i coś co ładnie pachnie (ten balsam ma jakiś taki zwykly zapach).
  • Agadir argan oil-serum do włosów, które pomogło mi uchronić włosy przed znisczeniami. Świetny kosmetyki, genialne działanie (ochorna, wygładzenie), ale niestety cena i dostępnośc powodują, że więcej do mnie nie wróci.
A jak wasze denko? :)

20 komentarzy:

  1. Miałam balsam do mycia włosów z Sylveco i muszę przyznać, że był to świetny produkt :) Z chęcią zobaczę co mają innego w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  2. evree mają wszyscy, pora chyba na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przy każdym wspomnieniu o tej masce ostrzę sobie na nią zęby :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta maska do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam ten balsam z Evree, ale mi przeszło;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojego denka znam tylko mleczko z Sylveco i ja także bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię markę Sylveco :) Oj olej kokosowy nierafinowany to istne kokosanki <3 Bardzo fajnie się nadaje do demakijażu i pozostawienie jako krem na noc. Ale o tym wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio też powróciłam do oleju kokosowego-używam go do olejowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam balsam Evree ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także zdecydowanie wolę olej kokosowy nierafinowany. Mleczko Sylveco uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nic z tych rzeczy ale może kiedyś coś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym spróbowała tego arnikowego mleczka Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam olej kokosowy, chętnie wypróbuję maskę z Organic Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Organic Shop i ich maska do włosów mnie kusi bardzo :3 chyba sobie zakupię przy najbliższej okazji. Z Evree myślę o magic rose do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się nad tym mleczkiem z Sylveco :)) jednak jeszcze go nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...