poniedziałek, 26 stycznia 2015

2 kroki do zdybycia i zniwelowania łupieżu czyli jak pozbyłam się łupieżu


Cześć !
Dziś opowiem wam w jaki sposób nie mogłam się odpędzić od łupieżu i jak sobie z tym poradziłam. Jak zobaczycie nei jest tego wiele, nie jest to skomplikowane i nie wymaga wiele czasu.

JAK ''ZŁAPAŁAM'' ŁUPIEŻ? 


  • Rosyjskie szampony- Kiedyś moja skóra je tolerowała jednak po jakimś czasie kiedy tylk o umyłam włosy wschodnim przyjacielem moja skóra głowy była cała w łupieżu. Widocznie coś się zmieniło i już nie toleruje tych szamponów, ponieważ kiedy użwywam mocniejszych wszystko jest ok.
  • Nakładanie odżywek  na skórę głowy : I tutaj też, kiedy np. nałożę na skórę głowy balsam Seboradin wszysto jest dobrze, jednak kiedy nałoże na nią jakiś rosyjski balsam to znowu pojawia się biały problem, dlatego teraz używam ich tylko na długość.
JAK SIĘ POZBYŁAM ŁUPIEŻU?

  • Zmiana szamponu-Odstawiłam rosyjskie szampony i zamieniłam je na mocniejsze. Było dobrze, ale jeszcze nie tak jak chciałam, więc mój TŻ zaproponował mi szampon Head&Shoulders. Początkowo go wyśmiałam, bo stwierdził że na pewno mi pomoże. I wiecie co? Nie wierzyłam, że to coś da, ale pomógł. Jestem tylko ciekawa czy to efekt do czasu jego stosowania, czy się utrzyma. Póki co jeszcze go nie odstawiam, bo moja skóra głowy się uspokoiła i nic się z niej nie sypie.
  • Olej kokosowy- Jak wiecie bardzo go lubię. Nakładam go zarówno na skórę głowy jak i na włosy. Nakładany na skórę głowy pobudza moje włosy do wzrostu i pomógł mi zniwelować łupież. Nakładam go przed myciem na 3h lub na całą noc.
Jak widać nie jest tego wiele. A wy macie promlem z łupieżem? Jak sobie z nim radzicie? :)



13 komentarzy:

  1. Ja po H&S dostaje mega łupieżu, na moje problemy pomaga mi szampon przeciwłupieżowy z Green Pharmacy i z Farmony med.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokladnie to samo potworny lupiez po rosyjskich szamponach a head and shoulders tez mi pomaga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wcale sobie z nim nie radzę. Co jakiś czas jest u mnie wielki powrót łupieżu i nie mogę się go pozbyć raz a porządnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio się u mnie pojawił łupież i kompletnie sobie z nim nie radzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze nie miałam łupieżu :) na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć :) Ja na szczęście nie mam tego problemu i mam nadzieję, że nigdy mieć nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety też borykałam się z łupieżem, ale mnie raczej dotyczył łupież sezonowy pojawiający się w lecie i w zimie. Poradziłam sobie z nim bardzo łatwo, przestawiając się na metodę mycia OMO, teraz już go prawie w ogóle nie ma. Co do Head&Shoulders niestety moje włosy go nie tolerowały, ponadto bardzo je wysuszał :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wiem że wszystko zależy od szamponu, to podstawa w walce o zdrową skórę

    OdpowiedzUsuń
  9. MAm problem ale przez Łzs :( i sobie nie radzę :( ale może coś w końcu uda mi się wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łupież męczy mnie często, po rosyjskich szamponach to zawsze ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zmieniłam szampony na te z łagodnymi detergentami i po problemie

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja dostałam łupieżu od Head&Shoulders i minął mi po odstawieniu i zastąpieniu go szamponem BabyDream bez SLS ;) skóra każdej osoby reaguje w inny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...