czwartek, 18 grudnia 2014

ULUBIEŃCY ROKU CZ.I- KOLORÓWKA


Cześć !
Wiem, że do końca roku pozostało jeszcze trochę czasu, ale już dziś wrzucam wam ulubieńców roku 2014. Postanowiłam rozbić ich na 3 części :kolorówka, włosy oraz ciało&twarz, aby z ulubieńców nie zrobił nam się esej. Zapraszam was na część pierwszą, a mianowicie na makijażowych ulubieńców tego roku.


  • Dermacol, podkład- Nie jest to podkład do użytu codziennego, bo jest po prostu cięzki i może zapychać. Jednak jest to mój ulubiony podkład do zadan specjalnych np. na sylwestra, wesele i inne okazje, kiedy chce by moja twarz wyglądała nieskazitelnie.Podkład świetnie kryje i długo się utrzymuje. Trzeba uważać, aby nie zrobić nim maski. Używam go tylko na wielkie wyjścia i sprawdza się świetnie. Przy codziennym makijażu można go również używać jako korektora.
  • Tusz, Maybelline Volume Express- Nie lubię zwykłych szczoteczek, wolę te silikonwe, ale ta naprawdę mnie urzekła! Tusz skradł moje serce, ponieważ jest to pierwszy kosmetyk tego typu, któremu udało się podkręcić moje rzęsy. Dodatkowo świetnie wydłuża i pogrubia.
  • Rimmel, violet pop 520- pomadka, którą kupiłam za 7zł w osiedlowym sklepiku. Kolor jest idealny i pasuje do większości makijażowych wybryków. Nie wysusza ust, wręcz przeciwnie. Bardzo długo utrzymuje się na ustach.
  • Maybelline Color Tattoo, odcień permanent taupe- Kupiłam go z myślą o brwiach i tak też go używam. Oczywiście na powiekach sprawdza się równie dobrze. Genialna konsystencja i trwałość przez cały dzień. Cena na promocji to 17zł więc ok, regularna około 30.
  • Rimmel, puder Stay mate- Polecałyście mi go i postanwiłam kupić. Najlepszy puder jaki miałam. Dobrze matuje i chyba o to chodzi :) Szkoda, że nie miał w zestawie gąbeczki, ale i tak jestem zadowolona. Cena też jest całkiem ok, bo kosztuje jakieś 16zł.
Miałyście? Lubicie? Co jest waszym makijażowym ulubieńcem tego roku?:)
Przypominam również o konkursie, w którym możecie wygrać rokitnikwy zestaw do pielęgnacji włosó (maska, szampon i odżywka) KLIK. Trwa tylko do środy :)

40 komentarzy:

  1. color tatoo- o nie dziwie się :) ja mam fioletową wersję i też bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z chęcią kupię jeszcze jakiś kolorek :)

      Usuń
  2. miałam w planach kupienie dermacolu, ale obawiam się, że przez internet nie trafię z odcieniem :( a też by mi się cuś takiego przydało na właśnie wielkie wyjścia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się obawaiałam, że zle dobiorę odcień, ale 208 jest idealny dlamojej jasnej cery :)

      Usuń
    2. dermacol kusi mnie i to bardzo

      Usuń
  3. O tak ,zgadzam się co do pudru :)
    Od siebie dodałabym krem bb i cc z bella, bardzooo miło mnie zaskoczyły, no i żółty tusz do rzęs z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie tusz z lovely :)

      Usuń
    2. A mnie ten Twój skoro faktycznie podkreca :)

      Usuń
  4. Nie miałam niczego z Twoich ulubieńców, jestem ciekawa co znajdzie się w pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nic, ale mam ochotę na tą pomadkę rimmel i puder

    OdpowiedzUsuń
  6. Maybelline Color Tattoo chcialam niegdys kupic na brwi, ale okazał się strasznie ciemny... Bardziej grafitowy dla mnie niż typowy brąz. Jednak kusi mnie kupić jakikolwiek kolor z tej serii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również używam tego cienia z Maybelline do brwi :) A puder kupiłam ale rzadko go używam bo mam już jeden otwarty i chcę go wykończyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo słyszałam o Color Tattoo, niestety nie było mi dane wypróbować, ale pomysł z używaniem do brwi brzmi kusząco :D Również lubię puder Stay Matte ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam że nie znam twoich ulubieńców ale najważniejsze że tobie służą.

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba skuszę się w przyszłości na ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwierdzam- dermacol jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten puder i zawsze do niego wracam :)) Dermacol mnie bardzo ciekawi, ale u mnie z pewnością wyrządziłby więc szkód niż korzyści..

    OdpowiedzUsuń
  13. znam tylko cień Maybellone color tatoo ale jak dla mnie zbyt trwały , na specjalne okazje ok , ale u mnie tych okazji jest mało

    OdpowiedzUsuń
  14. A oglądałam ten tusz ostatnio w drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pomadka piękna, pudrem mnie zaciekawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam dermacool i faktycznie krycie jest 100% ;) Poznałam też puder rimmel, ale zupełnie nie przypadł mi do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czaję się na dermacol, ale ciężko trafić kolor nie mając próbek, ale może w końcu się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten puder z Rimmel :) Co prawda odkryłam go dopiero niedawno, ale już jest moim ulubieńcem. Świetnie matuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten puder uwielbiam, a pomadkę z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...