piątek, 12 grudnia 2014

PLAN PIELĘGNACJI


Cześć !
Dziś pokażę wam trochę spóźniony plan pielęgnacji moich włosów. W grudniu pielęgnacja będzie intensywna, ze względu na keratynowe prostowanie i chęć odżywienia włosów przed  i po zabiegu.

  • Szampon rokitnikowy- delikatny szampon, który pachnie landrynkami ! Ze względu na keratynowe prostowanie, któremam w planach zamieniłam mocniejszego ulubieńca na ten własnieszampon. Zobaczymy jak się sprawdzi.
  • Odżywka rokitnikowa- w składzie zarówno składniki odżywcze jak i ''oblepiacze'' czyli to co lubię.
  • Olej kokosowy- uwielbiam olejować włosy. Dług szukałam stacjonarnie nierafinowanego oleju kokosowego i wreszcie znalazłam.
  • Maska avocado&honey- czytałam, że jest świetna i ponoć przy regularnym stosowaniu widać poprawę włosów. Zobaczymy jak się sprawdzi.
  • Serum na porost-mam w planach podcięcie końcówek po k.p więc przyspieszenie porostu mile widziane, a pomoże mi w tym mój ulubieniec, a mianowicie serum babuszki.
  • Agadir argan oil-silikonowe serum do zabezpieczania końcówek, 
  • Keratynowe prostowanie- pisałam o nim tutaj,mam je zaplanowane na 23 grudnia, więc jeszcze przed nowym rokiem zobaczycie efekty.
A jak wasze plany?

35 komentarzy:

  1. uwielbiam olej kokosowy:)
    fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon rokitnikowy i odżywka to moi ulubieńcy :-) serum Agafji też mam ale po tylu negatywnych opiniach, chyba odłożę na później :-) a czy wiesz może czy olej kokosowy frakcjonowany ma takie same właściwości jak zwykły? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to on zazwyczaj ma dłuższą datę ważności, osobiście sama takiego nie miałam, więc nie pomogę :(

      Usuń
  3. ta maska z miodem i awokado mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym ponownie mieć serum:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaś ostatnio brak systematyczności :(

      Usuń
  5. Widzę kuracja z babuszką Agafią. :-) Ten spray jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa czy będziesz zadowolona z odżywki Rokitnik. U mnie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem po pierwszym użyciu, zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń
  7. Ciekawa jestem tej maski z awokado i miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie olejowałam jeszcze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda ! bo to świetny sposób na ich odżywienie ;)

      Usuń
  9. Muszę się kiedyś skusić na ten szampon, zapach kuuusi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja pielęgnacja ostatnio kuleje, taka jestem zabiegana jakaś. Odpuściłam olejowanie, ale muszę do niego powrócić. Końcówki też planuję podciąć. Keratynowe prostowanie daje fajne efekty, na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robilam juz 2 razy, ale tym zestawem jeszcze nie :)

      Usuń
    2. No tak nowy kosmetyk to zawsze ryzyko. Moja koleżanka robi co jakiś czas prostowanie, ale u fryzjerki, więc nie wiem czym. Efekt jest cudny. Mam nadzieję, że tym nowym zestawem wyjdzie Ci taki sam :)

      Usuń
    3. Ja rowniez mam taka nadzieje, dam znac :)

      Usuń
  11. Fajna pielęgnacja, ja też ostatnio stosuje olej kokosowy bo służy mi wyjątkowo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko takie piękne i chciałoby się mieć :) Ja olej kokosowy stosuje na twarz, bo na włosach mi się nie sprawdza. Natomiast bardzo lubię maseczki babci Agafii i w tym momencie olejuję czarnuszką. Lubię też raz na jakiś czas nałożyć ampułkę z L'Oreala. A w planach mam kupienie czystej keratyny i podbijania nią kupionych masek. I zakup serii kpak z joico :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety albo wlosy go kochaja albo przeciwnie, strasznie mnie ciekawi seria joico :)

      Usuń
  13. Bardzo ciekawi mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zmieniłam swoją pielęgnacje i kupiłam tonik do włosów bo bardzo mi wypadają ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wlosy tez ostatnio wypadaja, uroki jesieni i stresu ;)

      Usuń
  15. Świetny plan - widzę same rosyjskie pyszności :)
    Ciekawi mnie maska z miodem i awokado :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...