wtorek, 2 grudnia 2014

Pielęgnacja wlosów- zestaw idealny do ochrony włosów


Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka nieznanej mi dotąd włoskiej marki ''Emme Diciotto'', która jest linią profesjonalnych kosmetyków do włosów. Zestaw przyszedł zapakowany w urocze pudełko, które teraz służy mi jako pojemnik na lakiery :) Wracając do zestawu. W jego skład wchodzą szampon, odżywka i olejek. Jest to zestaw do włosów znisczonych, co prawda ja takich nie mam, ale zazwyczaj nie zwracam uwagi na nazwy i opisy producenta. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdził ten zetaw to zapraszam do dalszego czytania.


W skład opisywanego zestawu  wchodzą :
  • Szampon
  • Odżywka
  • Olejek
Kosmetyki możecie nabyć m.in. we Wrocławiu z Renomie lub w Sky Tower.


Zestaw jest bardzo miły dla oka i dla naszego nosa, oczywiście jeśli ktoś lubi słodkie zapachy (ja uwielbiam). W tym czuję nutę wanilii, ale nie jest to mdły zapach i nie utrzymuje się na włosach, a szkoda. 
  • Szampon- ten produkt chyba najmniej mnie urzekł z całej trójki, bo raczej nie nadaje się do codziennego stosowania, ze względu na skład. Byłam i jestem zdania, że w szamponie do codziennego użytku nie powinno być ''oblepiaczy'' więc to go dyskwalifikuje. Oczywiście sprawdza się świetnie ! I z chęcią po niego sięgam jak np. nie mam czasu na nałożenie odżywki, ponieważ włosy łatwo się po nim rozczesują, daje taki delikatny efekt jak po lekkiej odżywce. Używam go również przed wielkimi wyjściami, kiedy chcę, aby moje włosy jeszcze lepiej wyglądały. Sięgam po niego również wtedy, kiedy mam zamiar wyprostować włosy. Dlaczego? Przed prostowaniem staram się chronić włosy i wtedy silikony są we wszyskim czego używam do ich pielęgnacji, nawet w szamponie. Całkiem dobrze się pieni i myje włosy, nie spowodował u mnie łupieżu.
  • Odżywka- To produkt, który moim zdaniem jest bardzo dobry jak na silikonową odżywkę. Dyscyplinuje włosy kiedy nie mają humoru, zmiękcza i uwaga : bardzo dobrze wygładza. Lubię jej używać przed prostowaniem, bo praktycznie już po wysuszeniu włosy są prostsze i mam mniej zabawy z prostowaniem. Myślę, że ta odżywka dobrze ochroni włosy przed zniszczeniami mechanicznymi ze względu na składniki ochronne jak silikony.
  • Olejek- Ostatnia rzecz, która z tego zestawu sprawdziła się najlepiej. Producent daje nam 2 możliwości stosowania tego olejku. Pierwszą z nich jest ''odżywianie'' co producent rozumie jako olejwanie przed myciem. Spróbowałam,ale nie zauważyłam różnicy. Przed myciem włosów wolę na nie nałozyć odżywczy olejek kokosowy niż ''silikonowy''. Zaś dugi sposób czyli ''ochrona'' sprawdza się idealnie. Jak już wspomniałam jest to silikonowy olejek/serum, zatem świetnie chroni włosy przed zniszczeniami mechanicznymi. Nakładam go przed suszeniem na całe włosy i po wysuszeniu na końcówki. Sprawdza się świetnie jeśli chodzi o ochronę włosów. Można go używać na wiele sposobów np. w celu ulepszenia maski, która się u nas nie sprawdziła. Ja lubię go nakładaćprzed prostowaniem włosów, w celu ich ochrony. Dodatkowo olejek jest bardzo wydajny. 
Sprostowanie odnoście tego, dlaczego nazwałam ten zestaw, zestawem idealnym. Oczywiście ten zestaw nie naprawi włosów,ani nie sprawi, że przejdą metamorfozę na dłużej niż do kolejnego mycia. Nie oszukujmy się, to tylko kosmetyki z oblepiaczami. Jednak moim zdaniem warto takie stosować chociażby ze względu na ochronę, którą zapewniają w 100%. Może dlatego producent nazwał ten zestaw regenerującym, bo po prostu chroni włosy i dzięki temu już się tak nie niszczą? Ja byłam, jestem i będę za stosowaniem silikonowej pielęgnacji. Co sądzicie na ten temat?


35 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę tą firmę, ale z tego co można tu wyczytać to warto się nim zainteresować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktow, odzywka wydaje sie byc interesujaca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten olejek wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek jest bardzo wielofunkcyjny :)

      Usuń
    2. Olejek Luxury Argan Oil jest genialny! Testowałam na swoich cienkich, delikatnych włosach. Nie obciąża nawet przy stosowaniu na suche włosy. Chroni przed ciepłem suszarki. Ujarzmia puszącą się tzw. pierwszą warstwę. Idealny na wakacje, gdy nie ma czasu na pielęgnację. Kilka kropel rewelacyjnie chroni przed wiatrem, słońcem i słoną wodą. Serdecznie polecam, warto zainwestować! Mój Luxury Argan kupiłam poprzez fanpage Emme Diciotto Polska - miła obsługa i szybka dostawa. Polecam :)

      Usuń
  4. Producenci lubią naciągać różne fakty... :) Regeneracja to niestety nie to samo, co ukrycie wad. :( Z silikonami używam czasem odżywek lub właśnie czegoś termoochronnego w postaci serum. I wtedy w sumie zwracam ogromną uwagę na zapach, bo tego typu kosmetyków jest mnóstwo, więc wybieram ten, który oprócz oblepienia da mi najwięcej przyjemności z jego stosowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, ja tez zwracam wtedy uwage na zapach, a ten jest mega ! Oczywiscie jesli lubisz slodkie zapachy :)

      Usuń
  5. Ja staram się unikać silikonów w pielęgnacji włosów. Od czasu do czasu jednak ulegam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudru z Rimmela używam od dłuższego czasu i muszę przyznać, że jest bardzo dobry :)) Ciekawa jestem jak u mnie by się ten zestaw sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie zastanawiam jaki odcien zamowic :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zaciekawiłaś marką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie znam firmy. :-) Ale lubię Twoje nowości, często trafne i sama na nie się kuszę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale produkty prezentują się całkiem interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Firma mi nieznana :) Co do silikonów, to jestem za, ale oczywiście z umiarem. Osobiście mam włosy nie dość, że cienkie, to jeszcze rzadkie, także mi ochrona silikonowa jak najbardziej odpowiada - szczególnie w mroźne dni :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za fajną recenzję. Chyba warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. A co myślisz o naturalnym olejku arganowym??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, ze akurat u mnie sie nie sprawdzil tak dobrze jak makadamia czy kokosowy :)

      Usuń
  16. Nie znam kosmetyków , ale ciekawie się prezentują

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...