niedziela, 14 grudnia 2014

NAFTA KOSMETYCZNA Z OLEJEM ARGANOWYM NA 4 SPOSOBY


Cześć !
Dziś porozmawiamy sobie o nafcie kosmetycznej.Wiem, że nafta kosmetyczna nie jest sposobem na odżywienie włosów, ale w kryzysowych sytuacjach, kiedy np. nie macie czasu na nałożenie olejku wystarczy na chwilę nałożyć naftę i efekt gwarantowany.Dziś pokażę wam kilka sposobów na jej użycie. Ja mam naftę kosmetyczną z olejem arganowym, ale jeśli mam być szczera to nie widzę różnicy między tą, a tą zwykłą bez olejku. Już kiedyś pisałam taki post, ale pomyślalam, że czas go zaktualizować.


  • Do ostatniego płukania- Jeśli chcecie nadać blasku swoim włosów dodajcie do ostatniego płukania około mniejszą połowę małej łyżeczki nafty kosmetycznej. Oczywiście tego już nie spłukujemy. Ja po prostu wlewam wodę do miski, dodaję naftę, mieszam i spłukuję włosy. Efekt? Lśniąca czuprynka :)
  • Jako dodatek do domowych maseczek- Zapewne każda z was zna przepis na babciną maseczkę jajeczną, w ktorej skład wchodzi równiez nafta. Mieszamy żółtko z naftą, nakładamy na włosy i trzymamy 20 minut, następnie myjemy je szamponem.
  • Jako naturalny nabłyszczacz- Aby nabłyszczyć włosy wystarczy niewielką ilość nafty (naprawdę minimalną ilość) rozmasować we włosach.
  • Zamiast olejowania- i tutaj uwaga- nie warto nakładać nafy na całą noc, ponieważ może wysuszać. Ja bardzo rzadko używam nafty zamiast olejowania, ponieważ nie ma ona wlaściwości odżywczych. Uzywam jej np. kiedy nie mam czasu, na 5 minut przed umyciem włosów, aby je nabłyszczyć.
Osobiście nie jestem zwolenniczką nafty kosmetycznej. Nafta z olejem arganowym Kosmed mnie nie urzekła, praktycznie działa jak ta bez dodatków.A wy stosujecie naftę kosmetyczną do pielęgnacji włosów?

26 komentarzy:

  1. Słyszałam wiele dobrego o nafcie, muszę wreszcie się w nią zaopatrzyć i wypróbować ją na któryś z Twoich sposobów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją, używam saute oraz do maseczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naftę i mam taka nazwyklejszą ale ta z olejkiem araganowym zapowiada sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz wole olejki, ale nafta tez jest ok :)

      Usuń
    2. Nafte potem zmywasz? Chodzi o 3 sposób :)

      Usuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować :) A można łączyć naftę z olejem? Ciekawe jakie efekty dałoby takie olejowanie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie używam i u mnie spisała się bardzo dobrze. Ale raz podczas mycia zważyła mi się na włosach prawdopodobnie nałożyłam jej zbyt dużo, myślałam że nie domyje włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, nie mozna przesadzic z iloscia :)

      Usuń
  6. Nafta to nie moja bajka. Zdecydowanie stawiam na oleje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam produkty które są tak wszechstronne, i można je stosować na wiele różnych sposób. Dlatego też myślę że i tak nafta niedługo znajdzie się w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nafta to bardzo szybki sposób na nabłyszczenie włosów, ale nie warto z nia przesadzać :)

      Usuń
  8. używam nafty z witaminami A+E dobrze działa na moje włosy. Nie napisałaś dlaczego należy z nią uważać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nalozysz ja np. Na cala noc to wlosy moga sie stac suche :)

      Usuń
  9. Nigdy nie używałam nafty zamiast olejowania. Pomysł ciekawy, warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na razie jestem wierna oleją ale kto wie czy się kiedyś nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż wstyd się przyznać, ale nafty kosmetycznej jeszcze nigdy nie stosowałam. Trochę się boję, że może wysuszyć mi włoski :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...