czwartek, 4 grudnia 2014

MIKOŁAJKOWY KONKURS- WYGRYWA 5 OSÓB


Cześć !
Kto powiedział, że dużych dzieci nie odwiedza Mikołaj? Dziś mam dla was konkurs, ktory organizuję wraz z marką Emme Diciotto, w którym 5 z was będzie mogło wygrać świetny olejek, który recenzowałam w tym wpisie.
CZAS TRWANIA KONKURSU : Od dziś do 10.12.2014r.
Ile osób wygrywa? 5
Jaka jest wygrana? Każda osoba, która wygra otrzyma genialny olejek do włosów marki EmmeDiciotto, o którym mogłyście przeczytać w tym wpisie.
Link do fanpage ED: klik


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako :
Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako:
Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?

Przy podawaniu danych pod którymi ''lubicie'' stronę, proszę jedynie o imię i dwie pierwsze litery nazwiska. Powodzenia ! :)

48 komentarzy:

  1. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Iza Dudalska/ Mała Oaza Izy
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Mała Oaza Izy
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Nigdy nie miałam produktów tej firmy i jestem bardzo ciekawa tego olejku, tym bardziej że od czasu do czasu chciałabym sobie wyprostować bądź nakręcić włosy, a pisałaś w recenzji, że olejek ten doskonale chroni włosy przed zniszczeniami, które może spowodować prostownica czy lokówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako Pollala.
    Lubię fan page Emma Dichotomy jako Pola Ty.
    Dlaczego tu Ty powinnaś wygrać?
    Nigdy nie miałam olejku tego typu. Po prawdzie oprócz zwykłego szamponu nie mam żadnych kosmetyków do pielęgnacji włosów, a dzięki Twojemu blogowi stwierdziłam, że warto zacząć je stosować. Chciałam zacząć właśnie od tego olejku, ponieważ włosy od ciągłego prostowania mam wręcz tragiczne, a to, co o nim pisałaś, napełnia mnie optymizmem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autokorekta w telefonie zmieniła mi na Emma Dichotomy. Oczywiście miało być EmmeDiciotto

      Usuń
  3. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Natalia ciszaaaaa Natalia Karolina Wojtkowiak
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako:Natalia karolina Wojtkowiak
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać? Bo uwielbiam wszelkie mazidła do włosów a w szczególności olejki!! walczę o zdrowe i piekne włosy po błedach z młodosci w postaci rozjaśniaczy itp..... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Milena M/ Milena Mn
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Milena M
    Myślę, że ten olejek zmotywował by mnie do regularnej pielęgnacji włosów, dlatego bardzo chciałabym go wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : ""MagicLovv::
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: "Ciuchy i nie tylko"

    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?

    Uważam że to ja powinnam wygrać, ponieważ zbliżają się Mikołajki a mój budżet niestety uległ małemu zniszczeniu xD hehe także mile widziany byłby taki prezencik :) Druga sprawa to to, że staram się odbudować moje włosy i zapuścić :) ale szczerze mówiąc kiepsko mi to idzie :( mam wrażenie że w ogóle mi nie rosną ;/ Być może ten olejek zapobiegnie dalszego niszczenia moich włosów i pozostaną chociaż w takim stanie jakim są :) bo czytałam w Twoim wpisie, że on raczej zapobiega niż regeneruje :) Zawsze to jakieś działanie na włos jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : boombaloon.
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Dorota Ad.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?:
    Odpowiem przekornie, bo taka ma natura: dlatego, że bardzo długo ''psioczyłam'' na silikony! Był to pierwszy i mam nadzieję, że ostatni negatywny efekt wczytywania się zbyt dosłownie w blogi włosomaniaczek. Przeglądałam ich mnóstwo, na większości z nich silikony były krytykowane, negowane, a na niektórych wręcz znienawidzone. Zatem niemądrze, z klapkami na oczach, szerokim łukiem omijałam silikony a obecne w pielęgnacji szybko wyeliminowałam. Po jakimś czasie z podkulonym ogonem powróciłam do swojego ulubionego silikonowego olejku Wella SP Lux. Może czas znaleźć dla niego jakąś alternatywę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Monika Sp.
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Monika Sp.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Ponieważ nie mam żadnego olejku do włosów ;) a akurat chcę je odbudować po farbowaniu, więc zaczynam zbierać wszelkie wzmacniacze do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: irreplaceable
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Ada Cz.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać? - Co tu dużo mówić, od jakiegoś czasu moje włosy są w bardzo złym stanie i nie pomaga nic - dosłownie. Nie sprawdza się moja pielęgnacja, na której zawsze mogłam polegać. Żadna emolientowa maska nie dociąża mi włosów, olejek winogronowy mi je dodatkowo podsusza.. Chciałabym czegoś nowego, co pozwoli mi przywrócić dobry stan włosów. Chyba obraziły się na dotychczasowe produkty, więc ten olejek byłby idealny, żeby im dogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako Edyta H.
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Edyta Hendzel
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Dlatego, że mój Włosowy Święty Mikołaj zginął gdzieś w lesie z wszystkimi włosowymi dobrociami dla mnie, wskutek czego powoli ich stan się pogarsza... Nie pozwól mi przestać wierzyć, że gdzieś tam, over the rainbow, istnieje Specjalny Włosowy Święty Mikołaj dla nas, włosomaniaczek, spisuje nasze życzenia i włosowe grzeszki, aby potem obdarować nas GHD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako: Agnieszka O. a na FB jako Agnieszka C.
    Lubię Fanpage EmmeDicitto jako: Agnieszka C.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Ostatnio moje włosięta przeżywają kryzys :( łamią się i dziwnie rozdwajają końcówki. Jestem początkującą włosomaniaczką więc próbuje je ratować lecz nie wiem jak. Zdaję się więc na własną intuicję lecz kiepsko mi to wychodzi. Kupuję dużo rzeczy, które mało mi pomagają :D Chciałabym więc dostać tej olejek, bo mogłabym go wypróbować na swoich włoskach i poprawić ich stan :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Anita B /Anita Barbara
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Anita Barbara
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Moje włosy przez ostatnie dwa lata przeszły metamorfozę. Sporo im jeszcze do doskonałości, ale różnica jest ogromna. Wszystko za sprawą zmiany nawyków pielęgnacyjnych, olejowania, wcierek, suplementacji. Nie muszę pisać komu ową metamorfozę zawdzięczam :) Niemniej jednak czym są dłuższe, tym większy mam problem z końcówkami. Przesuszają się, a mi żal każdego centymetra. Potrzebuję czegoś doskonałego do ochrony. To raz, a dwa, mam nieskrywaną ochotę do wypróbowania tego specyfiku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako :Truskawkowy Świat
    Lubię Fanpage jako Dorota Wa
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Powinnam wygrać,ponieważ moje włosy strasznie się zmieniły przez rok.Zaczęłam bardziej o nie dbać i zapewniać im pielęgnację.Niestety muszę często suszyć włosy,dlatego też mam rozdwojone końcówki,których nie chce podcinać(zawsze gdy chodziłam do fryzjera to strasznie dużo ścinała mi włosów)Olejek pomógłby mi ochronić moje włosy przed ciepłem i zapewnić im odpowiednią pielęgnację.Mam nadzieję,że będę mogła przetestować olejek,ponieważ nigdy nie miałam z tą marką styczności;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Anna Ritz
    Lubię bloga na fb jako: Anna Ka
    Lubię Fanpage na fb jako: Anna Ka
    E-mail: annaritz1414@gmail.com
    Dlaczego to Ty powinnaś wygrać?
    Powinnam wygrać nagrodę w tym konkursie ponieważ jestem włosomaniaczką. Uwielbiam testować nowe produkty do pielęgnacji włosów, a produktów z firmy Emme Diciotto jeszcze nigdy nie używałam. Prowadzę bloga poświęconego pielęgnacji moich włosów, na którym z przyjemnością dzielę się moimi wrażeniami na temat produktów. Jeśli wygram, będę zaszczycona możliwością przetestowania nieznanego mi dotąd kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Karolina K
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Karolina K
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?

    Oleje, to główny produkt nad którym skupiam ostatnio najbardziej swoją uwagę. W mojej kolekcji dotychczas znajdowały się m.in olej kokosowy, lniany, rycynowy, z pestek winogron a ja wciąż pragnę więcej. Uwielbiam traktować nimi przede wszystkim swoje włosy, jest jeszcze tyle olei przede mną... z kusił mnie także i Ten. Dlatego wraz z moimi falkami nie możemy się już doczekać kiedy zażyjemy olejowej kąpieli z olejkiem firmy Emme w roli głównej ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga jako jako : Żółty Pies
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Magdalena Wi

    Dlaczego powinnam wygrać ? - Dlatego, że mam wymagające, wysokoporowate włosy, które są baardzo wybredne jeśli chodzi o wybór oleju i jest mi ciężko znaleźć taki produkt, który by im odpowiadał. A ten produkt mnie bardzo zaciekawił, jestem ciekawa jak by się sprawdził na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako jako : Yume Mi
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Anna Sobolewska

    Dlaczego powinnam wygrać ? - Co prawda jeszcze nigdy mi się nie udało nic wygrać, ale cały czas próbuję ;P Moje włosy ostatnio nie są w najlepszym stanie, a bardzo bym chciała je odżywić, bo szkoda mi ich ścinać, dlatego ostatnio staram się o nie dbać, a taki olejek byłby świetnym pomocnikiem ! :D a do tego w Sylwestra chcę, żeby moje włosy wyglądały przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako Katarzyna Mu
    lubię bloga na fb jako Kasia Mu
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Kasia Mu

    Dlaczego To Ja powinnam wygrać?
    Moje włosy nie sprawiają mi ostatnio kłopotów, ciesząc mnie zdrowym, pełnym energii stanem.
    Jednak jesień i zbliżająca się zima, to zawsze dla mnie idealny czas w ciągu roku na intensywniejszą ich pielęgnację, regenerację po wakacyjnych podróżach, dodatkowe odżywienie i ochronę przed niedogodnościami, słoty, chłodów, wilgoci, zmiany diety itp. Moje włosy domagają się teraz szczególnej troski, uwielbiają kiedy zwracam na nie szczególną uwagę i poświęcam więcej - niż o innych porach roku – czasu. Staram się więc, jak tylko mogę – m.in. zmieniając styl życia (dieta, okrycie głowy, nawilżanie od wew. i zew.), ale też dobór odpowiednich kosmetyków.
    Wierzę, że dzięki wsparciu podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych właśnie tym olejkiem do włosów marki EmmeDiciotto– będę nadal mogła z radością twierdzić, że jestem zadowolona ze stanu i wyglądu moich włosów.
    - przy okazji – dziękuję za rzetelną i pomocną recenzję produktów tej firmy –to dla mnie odkrycie czegoś nowego i wartego uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Aniela M
    Lubię bloga na fb jako: Aniela Mu
    Lubię Fanpage na fb jako: Aniela Mu
    E-mail: nadamagdamus@gmail.com

    Co roku, kiedy nadchodzi jesień – moje stosunkowo słabe i suche włosy są bardziej niż zwykle ‘głodne i spragnione’ – zachłannie przyswajając wszelkie cenne kosmetyczne pożywienie, jakie im dostarczę.
    Złote rady, które przekazała mi jeszcze moja mama:
    - włosy zniszczone (matowe, się kruszą i łamią) – to znak, że są głodne protein;
    - kiedy włosy potrzebują nawilżenia (czyli aby zaspokoić ich pragnienie) – z ratunkiem przychodzi niezawodna oliwa z oliwek lub inny ulubiony olejek. Mama używał często do pielęgnacji dobrej jakości oliwki spożywczej;
    – ja natomiast jestem w trakcie nieustających poszukiwań olejku spełniającego wszelkie potrzeby moich włosów i moje osobiste oczekiwania. Nie wyobrażam sobie bowiem czasu jesiennej regeneracji bez poczucia bezpieczeństwa i komfortu, jaki mi daje taki kosmetyk.
    Może to EmmeDiciotto zostanie ze mną na dłużej i będzie „na dobre i złe”, sprawdzając się w każdej sytuacji…?
    Wsparcie „sprawdzonego przyjaciela” jest dla mnie bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako jako : Iga A
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Iga Ara
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Ponieważ mam ogromny problem z włosami. Są bardzo zniszczone. Chciałabym je w końcu zapuścić ale nie mogę, bo dwa razy w miesiącu chodzę do fryzjera na podcinanie końcówek... Chociaż to i tak mi nie pomaga. Mam nadzieję, że jeśli wygram ten olejek, pomoże on moim włosom

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako TINAHA, lubię jako Tina Babiś.
    Powinnam wygrać, ponieważ ostatnimi czasy dałam swoim włosom nieźle popalić, ciągłe wyniszczające zabiegi, suszaka, prostownica. Do tego wszystkiego jeszcze okropna pogoda. To wszystko sprawiło, że moje włosy straciły blask i energię, a do tego są suche i aż proszą o pomoc. Powinnam dostać kopa w tyłek, a moje włosy porządne nawilżeniem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję bloga jako Princess Pauliniet.
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Paulina Dominika No.

    Powinnam wygrać, ponieważ od pewnego czasu moje włosy wołają o pomoc - dosłownie! Przetestowałam masę produktów do włosów, ale zawsze 'coś' w nich mi nie pasowało. Stały się bardzo matowe, a chciałabym żeby lśniały w świetle. Chciałabym, żeby one żyły - a nie były 'ozdobą' na mojej głowie. Mam nadzieje, że stosując ten olejek w pewnym stopniu postaram się je regenerować. Chciałabym, bardzo.. ale czy wygram ? To tylko zależy od mojego szczęścia oraz od Ciebie, kochana. Zachęciła mnie do przetestowania tego olejku Twoja recenzja. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję bloga jako: Beata Gu
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Beata Gu
    Dlaczego to Ty powinnaś wygrać?:
    Właśnie skończyłam brać leki hormonalne które po roku systematycznego łykania zniszczyły i wysuszyły bardzo włosy ciało w żaden inny sposób nie ucierpiało tylko właśnie włosy:(
    niestety suma sumarum i tak 3 tygodnie temu wylądowałam na stole operacyjnym a cała szafka tabletek które brałam od ponad roku nie przyniosły skutku:(
    ratuje w tym momencie moje włosy jak tylko mogę, szukam każdej dosłownie każdej rady na włosowych blogach testuje kosmetyki które są polecane w blogosferze włosy zaczynają pomału być bardziej nawilżone trochę mniej wypadają wiadomo dużo stresu też ma na nie wpływ ale myślę że ten olejek mógłby im pomóc, staram się dbać o nie w tym momencie jak najlepiej żeby zrekompensować im tą dawkę leków które musiały znosić

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję bloga jako: Springtime
    Lubię bloga na fb jako : Urodowy Springtime
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Urodowy Springtime
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Hmm:) Ponieważ moim włoskom by się przydała kuracja takim olejkiem, szczególnie jeśli jest idealny do ochrony włosów, a mamy porę szalikową:) nie znam firmy (pierwszy raz przeczytałam o niej u Ciebie na blogu), ale bardzo chętnie przetestuję:D i myślę, że moje jeszcze wciąż podniszczone włoski pokochają ten właśnie kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję bloga jako Benia besia
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako:Bernadeta Bo
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Rzekł włos do włosa : "Ta nasz pani chyba cierpi na poważną chorobę objawiającą się totalnym zanikiem pamięci. Kiedy ostatnio dostarczała nam maskę, serum lub inny kosmetyk do włosów?. Czy pamiętasz dzień, w którym zafundowała nam dogłębną regenerację, skuteczną kurację ratującą naszych towarzyszy. Tracimy naszych przyjaciół każdego dnia a ona nic sobie z tego nie robi...nadal traktuje nas naszym wrogiem prostownicą i suszarką. Szarpie i rozczesuje gdy jesteśmy mokre i splątane. A wystarczyłoby gdyby napisała parę słów w konkursie na blogu "uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com i być może udało by się jej wygrać jeden z fantastycznych olejków do włosów marki EmmeDiciotto. Byłby on wspaniałym przyjacielem dla nas. Przywróciłby nam witalność i skutecznie nas zregenerował. Stałybyśmy się piękne, lśniące i miękkie..."

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Bozena Wojciechowska
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Bozena Wojciechowska
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać? A dlaczego nie? ;) Pragnę go tak samo jak każda ze zgłaszających się osób. A może i bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Paulina Ch
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Paulina Ch
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Od prawie 3 lat świadomie pielęgnuję swoje włosy. Mimo tak długiego okresu nie udało się osiągnąć zamierzonego celu - zdrowych i błyszczących włosów. Największą moją zmorą są końcówki, które mimo intensywnej pielęgnacji,regularnego podcinania, zabezpieczania, olejowania i "dbania jak o niemowlę" są w opłakanym stanie. Są wysuszone, kruszą się i rozdwajają. Może ten olejek będzie przełomem w mojej walce o zdrowe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Angelika Ki
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Angelika Ki
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Nigdy nie miałam żadnego produktu z tej marki, bardzo chciałabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję bloga jako Barbara ł.
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Kraina Urody
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Może dlatego, że jestem maniaczką włosową. Dlatego że zapuszczam włosy od prawie roku, uparcie.
    Walczę o ich piękno, pielęgnuje, staram się ile mogę a ciągle im czegoś brak. Coś czuję, że taki olejek super by dopieścił moją czuprynę. Jeśli wygram będę się mogła przekonać co jest wart olejek marki EmmeDiciotto. A marki kompletnie nie znam, lubię poznawać nowe produkty , więc to będzie ciekawe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję bloga jako Pani Magdalenaa. Lubię bloga na fb jako : Pani Magdalenaa/ i Magdalena Ko
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: PaniMagdalenaa i Magdalena Ko
    Dlaczego To Ja powinnam wygrać, nie chcę tak odpowiadać dlaczego dlaczego bo nie jestem w tym dobra. natomiast bardzo potrzebuję jakiegoś olejku, który zregeneruje moje włosy, po ostatnim ombre. Pragnęłam zmienić swój wygląd i zrobiłam sobie ombre, które niestety troszkę doprowadziło do lekkiej destrukcji końcówek. Może ten magiczny olejek pomoże mi odbudować konce moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię bloga na fb jako : Karolina Kozdrowiecka
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Karolina Kozdrowiecka
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Zapuszczam moje naturalne włosy, które potrzebują już dobrego zabezpieczania końcówek przed rozdwajaniem i wysoką temperaturą podczas suszenia. Schodzę z rozjaśnianych włosów i bardzo mi zależy na kondycji nowej fryzury :) zaniedbałam trochę olejowanie i nakładanie serum, więc przydałaby mi się dodatkowa motywacja w postaci dobrego olejku :) Marki jeszcze nie znam, ale z przyjemnością wypróbuję to cudeńko! Moim marzeniem są zdrowe, długie i silne włosy. Zawsze miałam problem z rozdwajaniem i puszeniem końcówek i bardzo mi się przyda dobry kosmetyk by temu zapobiec.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję bloga jako//lubię bloga na fb jako : lupo_lupo/Elżbieta Karaś
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Elżbieta Karaś
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać? Powinnam wygrać, ponieważ poszukuję nadal idealnego olejku do ochrony końcówek i nie powinnam zostać pozbawiona szansy znalezienia go... Poza tym, byłam bardzo grzeczna w tym roku i należy mi się prezent od Św. Mikołaja...;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje bloga jako ewelina sobierajczyk
    Lubie bloga i funpage EmmeDiciotto na F jako Ewelina So
    Dlaczego ja powinnam wygrać?
    Ponieważ od wielu lat biorę udział w różnych konkursach i nigdy nie udało mi się niczego wygrać. Nie wiem czy jestem aż tak pechowa czy moje odpowiedzi zawsze są tak beznadziejne :) A po drugie chciałbym przetestować ten olejek a ponieważ mój portfel już woła o litość biorę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję bloga jako/ lubię bloga na fb jako: Adrianna Wencka
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Adrianna Wencka
    Dlaczego to ja powinnam wygrać: Nigdy niczego nie wygrywam, w końcu musi być ten pierwszy raz :P
    Od niedawna zauważam efekty dwuletniej, intensywnej pielęgnacji moich włosów, może teraz wreszcie uda mi się je zapuścić. Niestety, bez odpowiedniej ochrony wiosną znów będę musiała sporo ich obciąć. Mam nadzieję, że ten olejek sprawdzi się na moich włosach, one kochają wszelkie oleje, więc na pewno będą szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Paule
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Paula Be
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Nie napiszę pewnie nic nadzwyczajnego, no ale chciałabym wygrać, aby móc poznać ten produkt. Włosów nigdy jakoś specjalnie nie torturowałam ale dbam o nie od ok. pół roku. Nie znam jeszcze wielu marek i kosmetyków, a chciałabym znaleźć coś odpowiedniego dla moich kręconych włosów. Są na tyle kapryśne, że muszę działać metodą prób i błędów i nie zawsze kierować się opinią innych. Dlatego chciałabym wypróbować ten olejek na sobie, bo jak wiadomo wszystkiego kupić się nie jest w stanie (zwłaszcza przed świętami ;)).

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję bloga jako: 4niusi4cz3k
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Anna F.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Głownym powodem dla którego bardzo bym chciała posiadać ten olejek jest to, że 2,5 miesiąca temu urodziłam śliczną córeczkę i jak to po ciąży - włosy już nie są takie piękne jak w jej czasie i od około miesiąca odkąd wprowadziłam się we ,włosomaniactwo' zaczęłam o nie świadomie dbać i zapobiegać ich pogorszonej kondycji, a także nabyć jak najwięcej bejbików bo jak wiadomo - włosy zaczynają mi strasznie wypadać i chce je jak najbardziej zagęścić oraz sprawić aby odzyskały swój blask tym razem nie za sprawą hormonów, a mojej świadomej pielęgnacji w której ten olejek z pewnością by mi pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Asiangirl From Sweet Recipee / Klaudia Lu
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Klaudia Lu
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    A co mi tam, postawie na szczerość. Powinnam wygrać ten olejek bo przez Twoją recenzję, ciągle o nim myślę i nie daje mi to spokoju :D
    Mój aktualny budżet jest ciut okrojony, więc nie mogę sobie na niego pozwolić, przynajmniej na razie, a Khadi oil jest już na wyczerpaniu.
    Poratuj mnie i moje włosy a będziemy Ci dozgonnie wdzięczni po wsze czasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Klaudia Pomada
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Klaudia Pomada
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać? Wciąż szukam idealnego kosmetyku do pielęgnacji włosów, na których punkcie mam lekka obsesję:). Mam bardzo długie (do pasa) i gęste włosy. Jednak ostatnio ich kondycja znacznie się pogorszyła, stały się matowe a końcówki zaczynają się rozdwajać. Myślę, że to przez zbliżającą się zimę, a jak wiadomo włosy potrzebują wtedy szczególnej ochrony. Chętnie wypróbowałabym ten olejek, może pomógłby moim włosom i ochronił je przed mrozem i złym wpływem czapek i szalików, które niestety źle wpływają na włosy. Do tej pory używałam tylko jednego olejku, który nie pomógł, może dzięki temu olejkowi zmieniłabym zdanie na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję bloga jako: Lexi
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Małgorzata Bo.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Bo nigdy nic nie wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : KaTT
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Kasia Pł.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Swoją włosową pielęgnację zaczęłam jakiś rok temu. Zanim odżywki, maski i oleje stały się moimi najlepszymi przyjaciółkami była nim... prostownica :) O tak, dzień w dzień od kilku lat.. ała :(
    Mimo, że teraz obdarowuję swoje włosy najcenniejszymi składnikami, dalej nie mogą pozbierać się po tej dramatycznej przeszłości.. Bardzo chętnie wypróbowałabym ten olejek, bo czytając Twoją recenzję przydałby się do ochrony mojej czupryny teraz - zimą, gdyż ich kondycja bardzo się pogorszyła. Ucieszyłabym się co niemiara, może ten olejek pomógłby jeszcze bardziej w walce z przesuszeniem i zniszczeniem !

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję bloga jako i lubię bloga na fb jako : nr147 i Natalia Rz.
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Natalia Rz.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Nigdy nie słyszałam o tej marce i chciałabym wypróbować ich kosmetyki. Również mam zamiar zacząć bardziej dbać o swoje włosy. Nigdy ich jeszcze nie olejowałam, więc ten olejek się przyda aby zobaczyć jak moje włosy go ,,przyjmą" i okaże się jak mi będzie szło olejowanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję bloga jako: Evelina K
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Evelina Ko.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Ponieważ po rozjaśnianiu moich włosów stały się one bardzo przesuszone. Jedynie co je wygładza to prostownica, a jest to jednak największy wróg suchych włosów. Bardzo zalezy mi na tym by były gładkie i "odżywione". Niestety nic im nie pomaga. Bardzo chciałabym sprobowac czegoś nowego. Byc może właśnie to ratunek dla moich włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : Wytycznekosmetyczne
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Klakla W.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Była bym doskonałym testerem olejku ponieważ moje włosy są cienkie, suche rozdwojone i ciężko je rozczesać. Niestety matka natura nie obdarzyła mnie zdrowymi włosami, ale ma to jeden plus. Jaki? Mogę testować produkty, które pomagają w ich regeneracji. Czy olejek do włosów marki EmmeDiciotto pomoże w odnowie moich włosów? Zobaczymy, czy będzie mi oraz moim czytelnikom dane poznać odpowiedź na to pytanie. A takim przyziemnym powodem dlaczego to właśnie ja powinnam wygrać jest to, iż na początku lutego udaje się na podróż poślubną. Fajnie by było, w ciepłych krajach nie przejmować się dbaniem o włosy, tylko po każdym myciu zabezpieczyć końcówki olejkiem i mieć dalszą pielęgnacje z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję bloga jako Angel
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Księga Zaklęć Kosmetycznych
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać? Staram się dbać o kondycję i zdrowy wygląd moich włosów. Interesuję się kosmetykami gotowymi jak również robionymi samodzielnie w domu. Nie miałam okazji używać żadnego z produktów tej firmy dlatego chciałabym wypróbować działanie tego olejku na własnych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję bloga jako/lub/lubię bloga na fb jako : dobiezka
    Lubię Fanpage EmmeDiciotto jako: Marta D.
    Dlaczego To Ty powinnaś wygrać?
    Aby moje włosy odżyły po remoncie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...