środa, 10 grudnia 2014

KERATYNOWE PROSTOWANIE ZESTAWEM ALFAPARF


Cześć !
Obiecałam, że będzie plan pielęgnacji, ale nie mam przy sobie aparatu, więc wrzucę wam wpis, który naszykowałam jakiś czas temu. Wczoraj wspominałam, że mam zamiar zrobić keratynowe prostowanie. Nie jest to typowe encanto tylko lżejszy zabieg typu alpha-keratyna (ten robiłam 2 razy). Ten zestaw zamówiłam na allegro za jakieś 60zł, więc myślę, że cena jest całkiem ok. Mam nadzieję, że się sprawdzi, bo nigdzie nie spotkałam się z opiniami na temat tego zestawu.


Niestety nie mogłam znaleźć składów tych kosmetyków, więc trochę zaryzykowałam i znalazłam w jedym alcohol już na drugim miejscu, ale akurat tego kosmetyku nie trzeba używac podczas zabiegu (tylko w przypadku zniszczonych włosów- i własnie to jest dziwne). Reszta jest ok i bez obaw użyję. Jestem bardzo ciekawa efektów. Keratynowe prostowanie mam zamiar zrobić jakoś przed świętami, więc jeszcze w grudniu wrzucę wam efekty po tym zabiegu.

Używałyście tego zestawu? Jesteście ciekawe efektów? :)

Przypominam o konkursie, w którym 5 z was ma szansę wygrać ! Konkurs trwa tylko do godziny 24:00- KLIK.

21 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam ja chce zrobić teraz encanto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jetem ciekawa efektow po Twoim encanto :)

      Usuń
  2. ja też właśnie planuję keratynowe prostowanie w grudniu, po raz pierwszy (z encanto)!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym spróbować kreatynowego prostowania ale tylko grzywki :D Moje włosy lubię jak są pofalowane czy pokręcone. Grzywka jednak musi być prosta a ten zabieg na pewno mi w tym pomoże :) Nie wiem jednak jakich produktów użyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, ze po takich lzejszych zabiegach wlosy nie sa mega proste, woec przy grzywce to moze sie nie sprawdzic :(

      Usuń
  4. mnie czasem kusi taka opcja, ale nie wiem czy odnalzałabym się w drutach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlosy nie sa po tym proste jak druty :)

      Usuń
  5. Czekam na recenzję i zdjęcia, ponieważ słyszałam już wcześniej o tym zestawie i zastanawiam się nad jego zakupem :);

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę niecierpliwie wyczekiwała efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmmm musze kiedyś sie zdecydowac na keratynowe prostowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzję bo też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama planuje rozglądnąć się za jakimś zestawem do prostowania więc chętnie poczytam jak efekty u Ciebie, nie powiem cena bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam keratynowe prostowanie i bardzo chętnie bym sama zrobiła to w domu za małe pieniądze :) Czekam na jakieś opinie :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...