poniedziałek, 22 grudnia 2014

ALFAPARF- KERATYNOWE PROSTOWANIE-EFEKTY


Cześć !
Dziś chciałam wam pokazać jaki efekt na moich włosach dało ''keratynowe prostowanie'' zestawem Alfaparf. Moje wrażenia :
  • Wykonywanie zabiegu : Umyłam włsoy szamponem, wysuszylam, nałożyłam ''płyn'', pozostawiłam na włosach przez 20 minut i znowu je wysuszylam. Były strasznie klejące. Następnie prostowałam je prostowanicą. Po wyprostowaniu umyłam i nałożyłam maskę. Pdczas zabiegu czułam bardo duszący zapach.
  • Efekt :  Przyznam, że bardziej podbał mi się zabieg Alpha-Keratyna. Po tym, który robiłam teraz efekt nie jest tak spektakularny, a włosy są tylko wygładzone. Dodatkowo ten zabieg bardzo zniszczyl mi koncówki, czego nie zauważyłam po zabiegu alpha-keratyna.
  • Czy zabieg zmienił kolor? Na początku bardzo się wystraszyłam, bo moje włosy byly  jasniejsze niż przed zabiegiem, ale po następnym myciu ''wróciły do swojego koloru''. Kolor zdjęć 2 i3 jest wynikiem jasnego światła, w rzeczywistości moje włosy mają taki kolor jak na pierwszym zdjęciu.
  1. Przed zabiegiem
  2. Pozabiegu
  3. Po pierwszym myciu od zabiegu

Robiłyście tego typu zabieg? Zapraszam was jeszcze do konkursu, w którym możecie wygrać rokitnikowy zestaw do pielęgancji włosów : Szampon, balsam i maskę, bez  pytan, KLIK :)

34 komentarze:

  1. Witaj. Wczoraj również umieściłam post o keratynowym prostowaniu tym zestawem. Zapraszam do porównania ;)http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście boję się przeprowadzać taki zabieg sama albo zbyt leniwa i raczej udaję się do fryzjera :):) Jednak może spróbuję:) Czyli lepiej użyć Alpha-Keratyna z tego wynika. Powiem szczerze, że faktycznie efekt po umyciu bardzo przypomina stan włosów przed zabiegiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem po zabiegu preparatem Encanto. Jest bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce sie udać do fryzjerski na keratynowy zabieg odbudowy włosów. Z tego co wiem jest to bez prostownicy i trochę inaczej przebiega zabieg. Robiłaś może sobie ten zabieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawilas mnie, jak nazywa sie ten zabieg?:)

      Usuń
  5. ja podchodze do tych zabiegów trochę sceptycznie :D ze zaraz znikną efekty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam proste jak drut włosy :) Więc nie potrzeuję takich zabiegów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się na taki zabieg nie zdecyduję. Nie wyobrażam już sobie siebie bez fal.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, włosy masz piękne - ale jak bym miała się tyle bawić? Prostować takie włosiska? Nie chciałoby mi się na pewno.
    A co do zdjęć - przed zabiegiem wyglądają SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie próbowałam takiego zabiegu.... ale jakos boje sie tych zabiegów

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy bym chciała moje loki zmieniać chociaz na chwilę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że efekt się nie utrzymał...

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na włosach ten zabieg kompletnie się niestety nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie ten preparat tez nie zdał egzaminu..

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zrobiłam keratynowe prostowanie gdzieś w marcu, u fryzjera, i nigdy bym tego nie powtórzyła. poza tym że moje włosy straciły objętość, są teraz cienkie, wypadają i zniszczyło mi to totalnie końce (rozdwajają się do dziś), ogólnie chodziłam załamana z ulizaną fryzura przez kilka pierwszych tygodni. włosy powoli odżywają, ale obawiam się że efekty będą jeszcze długo odczuwalne. ładnie to wygląda u Ciebie, ale zastanawiam się czy warto.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja robiłam encanto i włosy mam po nim wygładzone aż do dziś oprócz tych co zdążyły odrosnąć ;) nie zniszczyło mi to włosów, a wręcz stały się śliskie i mocniejsze, a naturalne mam cieńkie i falowane, mimo tego nie mam zamiaru powtarzać tego zabiegu bo denerwuje mnie wieczny brak objętości

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie dlatego,że poprawnie wykonane keratynowe prostowanie włosów ich nie niszczy, a wręcz poprawia ich stan i wygląd. Też robiłam encanto i jestem bardzo zadowolona z efektu. Troszkę brakuje mi moich fal, jednak liczyłam się z tym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robilam innym zestawem i efekt byl super, a ten zestaw niestety sie nie sprawdzil :(

      Usuń
  17. Ja wole twoje włosy w wersji nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...