wtorek, 11 listopada 2014

WYPADANIE WŁOSÓW CZYLI- DLACZEGO WARTO NOSIĆ CZAPKĘ?


Cześć !
Mamy już jesień, niedługo dojdzie do nas zima. W tym okresie warto pamiętać o noszeniu czapki. Dlaczego? Ponieważ noszenie czapki ma bardzo duży wpływ na włosy.

WYPADANIE WŁOSÓW, A NOSZENIE CZAPKI:
  • Noszenie czapki może zmniejszyć ilość wypadających włosów. Dlaczego? Ponieważ, kiedy nie nosimy czapki w okresie jesienno-zimowym, możemy przyczynić się do odmrożenia skóry głowy. Jeśli skóra głowy się odmrozi doprowadzi to do zniszczenia mieszków włosowych, a w konsekwencji do wypadania włosów.
  • Dla tych, którym nie chce się czytać przygotowałam mini wykres :

A wy nosicie czapki ?
Trzymajcie się cieplutko !

32 komentarze:

  1. Ja co prawda nie zawsze, ale jak nie mam czapki, a jest mi zimno w głowę, to mam kaptur :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę już powoli jakąś wyciągnąć z czeluści mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja od dawna noszę czapkę :) Mam czapki jesienne, takie lżejsze i zimowe takie wielkie puchate i ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sezon na czapkę zaczął się już jakieś 3-4 tygodnie temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja noszę czapki już od września, bo niestety na wiatr reaguje negatywnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś broniłam się bardzo przed czapkami, ale dwa lata temu postanowiłam zmienić moje podejście do nich i... było mi tak cieplutko, że teraz zimą nie rozstaje się z czapką

    OdpowiedzUsuń
  7. Noszę czapkę, ale jest jeszcze na nią za wcześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę zainwestować w jakąś fajną czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem zmarzluch więc czapka obowiązkowa :) ale w gimnazjum nie nosiłam, bo trzeba było się pokazać, teraz śmieję się z tej głupoty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. racja racja! ja już noszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie noszę, bo w każdej czuję się źle... Wiem, że to duży błąd... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś w czapce czuję się lepiej niż bez ;)

      Usuń
  12. a ja kocham czapki, im dziwniejsze tym bardziej, wszelakie uszate, pandy czy inne cuda :) lubie

    OdpowiedzUsuń
  13. mam swoją wielką i cieplunią czapę, mrozy moim włosom niestraszne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie noszę czapki, ponieważ na zewnątrz nie jest bardzo zimno, ale kiedy tylko temperatura mocniej spadnie, na pewno będę nosiła. ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz skoro jz to wiem, bede czesciej zakadac czapke w zime:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zmarzluchem, czapka musi być :D!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...