poniedziałek, 3 listopada 2014

WŁOSOWA AKTUALIZACJA

Cześć !
Właściwie włosowa aktualizacja miała się pojawić wczoraj, ale pojechałam na mecz i wróciłam dosyć późno. Co za emocje ! :) a teraz zerknijcie sobie na aktualny stan moich włosów :


Powiem wam, że na chwilę obecną jestem zadowolona z ich stanu, bo już od jakiegoś czasu się nie rozdwajają, więc to swego rodzaju sukces, bo miałam z tym spory problem. Za jakieś dwa dni powinien się pojawić plan pielęgnacji na listopad i tam zobaczycie co będzie głównym punktem programu :) A jak wasze włosy ?

Tymczasem lecę szukać jakiegoś dobrego filmu. A może wy mi coś polecicie? Znacie może jakiś polski film z angielskimi napisami? :)

39 komentarzy:

  1. śliczne masz te wloski! :) Widać, że zadbane i zdrowe, a nie wystylizowane do zdjęcia :) :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, włoski wyglądają bardzo ładnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor włosów:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. są świetne, chcę takei samee! ;)) :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz te włosy. Takie mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przy regularnej pielęgnacji będziesz miała takie włosy jakie Ci się marzą :)

      Usuń
  6. Kinguś,masz przepiękne włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo ładnie, nie widać żadnego puchu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądają!! Moje włosy tez o dziwo maja sie dobrze : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ja bym zrobiła za takie włosy, są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia w pielęgnacji :)

      Usuń
  10. piękne włoski masz kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...