poniedziałek, 24 listopada 2014

ULUBIEŃCY LISTOPADA


Cześć !
Dziś mam da was kilka słów o naprawdę dobrych kosmetykach, które mnie urzekły swoim działaniem, składami i stosunkowo niską ceną. Same zobaczcie :

  • Sylveco, krem brzozowy z betuliną- Ten krem jest po prostu genialny, idealny na jesienną i zimową porę roku. Ma bardzo bogaty skład i nie jest drogi, kosztuje około 25zł a ostatnio udało mi się go kupić za tą cenę razem z peelingiem tej firmy, więc warto szukać okazji. Myślę, że cena jak za taki skład nie jest wygórowana. Krem bardzo dobrze nawilża skórę, zmiękcza i wygładza, chroni przed podrażnieniami i eliminuje te już istniejące, dzięki niemu pozbyłam się suchych skórek. Jak dla mnie jest to krem idealny (właśnie kupiłam drugie opakowanie). Zerknijcie sobie na jego skład :

         Skład: Woda, Olej sojowy, Olej jojoba, Olej z pestek winogron, Wosk pszczeli, Betulina,                      Stearynian sodu, Kwas cytrynowy

  • Evree, krem do rąk- Jak na krem do rąk, skład jest bardzo przyjemny, krem dobrze wygładza dłonie i robi to co powinien. Znajdziecie go chyba w każdej drogerii :)
  • Sylveco, hibiskusowy tonik do twarzy- ostatnio kosmetyki tej marki mnie po prostu uwiodły dzialaniem i składami i oto kolejny z nich. Ten tonik ma bardzo nietypową konsystencję, jakby żelu, który o wylaniu na wacik zamienia się w ''wodę'', kolor jest czerwony, a po wytarciu ten kolor z nika z wacika i to oznacza, że zużyłyśmy ''porcję''. Odnośnie działania, tonik uzupełnia demakijaż, skóra nie jest po nim ściągnięta. Ma bardzo dobry skład :
        Skład: Woda,  Ekstrakt z hibiskusa,  Gliceryna,  Ksylitol,  Panthenol,  Ekstrakt z aloesu,                  Glukozyd kokosowy,  Alkohol benzylowy,  Guma ksantanowa,  Kwas fitowy,  Kwas                                dehydrooctowy 
  • Jelid, chusteczki zmywające lakier z paznokci- Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, ale pózniej te chusteczki mnie urzekły. Jedna chusteczka faktycznie wystarcza na zmycie 10 paznokci, a więc to opakowanie wystarczy na 50 razy. Te chusteczki nie wysuszają paznokci jak niektóre zmywacze, przeciwnie- po zmyciu paznokcie są poryte jakąś delikatną, tłustą warstwą. Zapach jest kwiatowy,ale może trochę męczyć :) Skład tych chusteczek jak na ''zmywacz'' jest również ok.


Miałyście coś z tych kosmetyków ? :)

43 komentarze:

  1. zachęciłaś mnie tym opisem kremu...jak skończę ten co mam to rozejrzę się za produktami tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam nic. Te chusteczki wydaja sie byc fajnym pomyslem ale sa drogie, pozostane przy tradycyjnych zmywaczach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ich cena faktycznie jest dosc wysoka i tez raczej pozostane przy zmywaczu :)

      Usuń
  3. Krem mam zamiar kupić na dniach, a jeśli chodzi o ten tonik to też go uwielbiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam kremu brzozowego, ale w wersji lekkiej i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam w wersji lekkiej i ten, ktorego uzywam teraz sprawdzil sie jeszcze lepiej :)

      Usuń
  5. Ja do zmycia jednej warstwy lakieru (kremowego, żadnego wynalazku ;)) zużyłam 3 chustki. No i ten zapach ... fu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wystarczy jedna, pod koniec trzeba sie silowac, ale jedna daje rade :)

      Usuń
  6. Krem brzozowy Sylveco też będzie u mnie ulubieńcem miesiąca

    OdpowiedzUsuń
  7. Przymierzam się do zakupu toniku :)
    Kremy z Sylveco znam w wersji lekkiej, świetnie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tem mialam lekkie wersje i byly ok, a ta jet jeszcze lepsza :)

      Usuń
  8. wszędzie kusza tym kremem do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a co to niewidać komentarzy, ani Twoje tekstu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam krem do rąk i te chusteczki. Fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tylko krem do rąk Evree ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie ciekawią mnie te chusteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie zaciekawił ten krem brzozowy z betuliną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tonik z Sylveco mimo tylu ochów i achów u mnie się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę różową wersję kremu do rąk Evree, bo o niebo lepiej pachnie. :) Po zdjęciu żelowych paznokci uratował moje paznokcie, bo wpływa doskonale nie tylko na skórę dłoni, ale też własnie na płytkę paznokci. Teraz mam czerwone serum do rąk Evree i niestety wydaje mi się słabsze od różowej wersji kremu. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego rozowego jeszcze nie mialam, ale chetnie po niego siegne :)

      Usuń
  16. W końcu kupiłam ten tonik Sylveco. Będzie używanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że przy dniu darmowej dostawy zamówię coś właśnie Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusteczki lubię, tonik lubię.
    Krem dopiero kupiłam i zobaczymy czy też się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się skusić na ten krem brzozowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten krem jest na mojej liście do kupienia, krem evree tez bardzo polubiłam, a tonik z sylveco uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze rowniez u Ciebie te rzeczy sie sprawdzily ;)

      Usuń
  21. Właśnie zastanawiam się nad zakupem tego kremu brzozowego ;) Ogólnie myślę, że produkty tej firmy są bardzo ciekawe i warte wypróbowania. Zapraszam na moich ulubieńców listopada ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...