sobota, 8 listopada 2014

Sobota z Yankee Candle # 6


Cześć !
Dziś kolejna część zapachowych wpisów. Tym razem przeniesiemy się już w nieco świąteczną atmosferę. Nie wiem jak u was, ale w moim miasteczku, w sklepach są juz dekoracje świąteczne, brakuje tylko reklamy coca-coli :D



Wracając do wosku, dziś powąchamy sobie ''Cinnamon Stick''. Przyznam, że nigdy nie lubilam zapachu cynamonu, a więc pewnie z tego względu ten wosk mnie jakoś szczególnie nie urzekł. Wyczuwalne nuty? Cynamon, cynamon i jeszcze raz goździk :D Zapach przenosi nas w bardzo świąteczną atmosferę, więć zostawię go sobie i odpalę w wigilijny wieczór :)

A wy lubicie cynamon ? 

9 komentarzy:

  1. lubię zapach cynamonu i od czasu do czasu przeważnie w zimniejsze miesiące lubię odpalić tego typu woski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam cynamon w ciastach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę to już większość to te woski już większość miało ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja cynamon uwielbiam nie tylko w okresie świątecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko my jeszcze ich nie miałyśmy? ;)
    Cynamon kojarzy mi się z jabłkami pieczonymi na Święta, także już niebawem ;)
    Kiedyś nie przepadałam za zapachem i smakiem cynamonu, ale jakiś czas temu to się zmieniło i nie żałuję ;)
    Pozdrawiam
    P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te zapachowe posty, szkoda, że nie możemy poznać zapachu przez Internet... :)) Ten cynamon jest dla mnie zbyt płaski, lubię rozwijające się zapachy, które mają "drugie dno". Ale cynamon kocham - najlepiej w połączeniu z pomarańczami, żurawiną i jabłkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten zapach! Jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...