czwartek, 6 listopada 2014

PLAN PIELĘGNACJI WŁOSÓW-SILIKONOWY LISTOPAD


Cześć !
Była już aktualizacja, więc czas na plan pielęgnacji. Jesień to taki czas, kiedy nosimy czapki, szaliki itd. więc trzeba dobrze zabezpieczać włosy, dlatego listopad będzie dla moich włosów silikonowym miesiącem.


  • Mycie włosów- Tradycyjnie szampon InSight, mocniejszy, ale godny uwagi. Myję wlosy 2-3 razy w tygodniu. Świetnie domywa wszelkie oleje i pozwala włosom wchłonąć więcej maseczkowych składników.
  • Odżywka- Jak już wspomniałam listopad będzie miesiącem silikonów, więc przyda mi się odżywka Syoss, która oprócz silikonów zawiera wysoko w składzie keratynę i kofeinę. Za jakiś czas może napiszę o niej więcej, bo jest to odzywka godna uwagi, ale można z nią przesadzić.
  • Maska- W sumie nie jest to typowa maska (Kallos keratin). Mam zamiar używać jej na zmianę z innymi kallosami, ponieważ ta nie robi z włosami cudów. Używam jej raczej jako bazy do bogatszych maseczek.
  • Olej kokosowy- jeszcze męczę ten ekologiczny i już nie mogę się doczeać kiedy kupię nierafinowany. Nie ma porównania. Tego olejku używam praktycznie przed każdym myciem włosów, do olejowania rzecz jasna :)
  • Serum-Zabezpieczanie końcówek to podstawa, w ten sposób ochronimy je trochę przed otarciami. Ja nakładam je nieco ponad końcówki.
  • Spray- na zdjęciu go zabrakło, ale jest to spray z serii makadamia, który jest również silikonową bombą i którym spryskuję całe włosy przed suszeniem. Grunt to dobre zabezpieczenie.:)

Obecnie nie kombinuję z wcierkami, ponieważ moja skóra głowy doszla do ładu i nie chce tego zaprzepaścić, może wrócę do nich po jesieni/zimie albo po prostu po cięciu. A jak wasze plany?

40 komentarzy:

  1. Moje włosy lubią silikony, dlatego często używam odżywek i masek, które je zawierają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam silikonów cały rok, ale w zimie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio na żałuję silikonów i moje włosy są z tego zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam tego Kallosa, z checia do niego wroce :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje plany tez czysto silikonowe : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Za tą cenę? Nie :) Jest wiele tańszych zamienników:)

      Usuń
  7. Również wprowadziłam w listopadzie troszkę silikonów ;)
    Kallosa keratin akurat uwielbiam, to jak na razie mój ukochany z kallosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuje silikony przez caly rok, a ten kallos..musze mu dac jeszcze szanse :)

      Usuń
  8. Właśnie zastanawiam się nad tym olejem kokosowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten jest beznadziejny. Polecam efavit-rewelacja :)

      Usuń
  9. Ja ostatnio właśnie z silikonami przystopowałam. Ważny jest dla mnie ładny wygląd włosów i na równi z nim skręt, a te jednak go zmniejszają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kupię tą odżywkę z Syossa. Ja używam wiele silikonów, ale widzę, że zbytnio nie szkodzą już moim włosom :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy lubią silikony i muszę im czasem fundować taką odżywkę lub maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Silikony na końcówkach bądź nakładane od połowy włosów nie zaszkodzą, a wręcz poprawią ich wygląd :)
    także lubię odżywki zawierające silikony, jednak unikam ich kontaktu ze skórą głowy, ponieważ mogą zatykać pory i szkodzić cebulkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikony niensa szkodliwe, wrecz przeciwnie. Tez nie nakladam ich na skore glowy :)

      Usuń
  13. Co do keratyny w odżywkach Syoss to robią cuda z włosami - jeszcze jak sie je wymiesza z inną np Olei Repair to moje włosy wyglądają zachwycajaco. Ogólnie nie przepadam za tą firmą ale Syoss Keratin uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też stawiam na zabezpieczanie :) Ta maska Kallos u mnie również bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zyli nie jestem jedyna osoba, ktora sie nia nie zachwyca :)

      Usuń
  15. Ja używam kokosa i silikonów stale, na zimę szukam nawilżenia. Kallosy chcę wypróbować, ale szukam odlewek, bo wielkość słojów mnie odstrasza - bo co ja zrobię z litrem odżywki, która się nie sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez :) Jesli chcesz to z checia podesle Ci odlewki kallosow :)

      Usuń
  16. Też uważam że olej kokosowy nierafinowany lepiej działa. Ja jednak odchodzę od sls - u. Silikony też mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa recenzji odżywki z Syoss ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój listopad jest pod znakiem nawilżania. Ostatnio zaniedbałam całkowicie swoją czuprynę i jest susz. Stawiam na oleje w połączeniu z maskami nawilżającymi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...