czwartek, 13 listopada 2014

PEELING SOAP&GLORY CZY JEST WART SWOJEJ CENY?


Cześć !
Dziś opowiem wam trochę o peelingu, który mnie i zachwycił i zawiódł,a mianowicie o peelingu z Soap&Glory.

Od producenta :Soap & Glory Scrub 'Em and Leave 'Em™ peeling do ciała, zawiera olej babassu, sól morską inawilżające olejki jojoba , olejki z mandarynki oraz olej z nasion palm Orbignya Oleifera. Doskonale złuszcza, wygładza oraz odświeża skórę. Posiada piękny owocowo-kwiatowy zapach.

Cena/dostępność : 53zł/300ml/ GlamBeauty


Peeling ma przecudne opakowanie, to trzeba mu przyznać. Zaletą jest rownież zapach, jest nietypowy, bo pachnie jak perfumy. Kojarzy mi się z zapachem 'Rihanna nude', który uwielbiam. W środku opakowania znajdziemy słodko wyglądający, różowy peeling. Jeśli chodzi o działanie to w zależności od części ciała działa inaczej. Np. jako peeling do nóg to jest to ot tak zwykly peeling, oczwiście peelinguje, ale nie robi nic specjalnego. Za to jego działanie na stopach i dłoniach mnie zachwyciło. Bardzo dobrze zmiękcza naskórek, szczególnie pięty. Myślę, że sięgnę po niego latem, kiedy będę pokazywała stopy. Dłonie rownież po tym peelingu są bardzo gladkie, wręcz aksamitne.Sam w sobie peeling jest średnio mocny. Denerwuje mnie  nim to, że po kąpieli pozostawia w wannie różowe drobinki. Jeśli chodzi o skład to szału nie ma. Kolejna rzecz, jest on bardzo niewydajny i za taką cenę sie go po prostu nie opłaca. 


Podsumowując : Peeling bardzo ładnie pachnie i wygląda. Sprawdził się b.dobrze na stopach i dłoniach, na reszcie ciala już niekoniecznie. Pozstawia w wannie rożowe drobinki, jest niewydajny, a jego cena jest dość wysoka.

Polecicie mi jakiś dobry peeling? :)



24 komentarze:

  1. Polecam scrub do stóp Neutrogena, jest tani około 10 zł. świetnie peelinguje:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wypadł tak słabo :/ sama niestety nic nie mogę polecić, bo jedyny peeling który lubię to domowy kawowy, a poza tym zdecydowanie stawiam na gąbki i rękawice peelingujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez uwielbiam domowy peeling kawowy :)

      Usuń
  3. Raaany... produkty S&Glory mogłabym kupować nawet tylko dla zapachu :D
    I do jasnej anielki... dlaczego dopiero dziś dowiaduję się o tym sklepie??

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten nie, ale breakfast scrub z soap and glory jest genialny. Należy do mocnych "ścieraczy", pachnie cudownie, jest wydajny i skóra po nim czuje się świetnie :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawialam sie nad nim az wybralam ten :D

      Usuń
  5. Ja zapominam o peelingach. Mam jeden scrub od Organic shop i męczę go! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys tez zapominalam albo wcale ich nie robilam :D

      Usuń
  6. Bardzo drogi, nie wiem czy kiedykolwiek kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukrowy rabarbar&jabłko z Organique. Ja mam mega ochotę na Twój!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie drogi.... No ale czasami ma sie ochote na cos luksusowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena dość spora, ale mój ulubiony peeling też należy do drogich niestety - Jericho, Relaxing Salt Scrub Lavender (Relaksujący peeling solny z olejkiem z lawendy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie lubie zapachu lawendy :(

      Usuń
  10. Mi troszkę żal wydać na peeling 50 zł wolałam bym zrobić sobie sama kawowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam Flake Away i jestem zadowolona :) Jeżeli chodzi o inne peelingi to zdecydowanie polecam te z fresh&natural, ale do najtańszych tez nie należą ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...