środa, 5 listopada 2014

PAZDZIERNIKOWY HIT- GARNIER NEO-ANTYPERSPIRANT W KREMIE



Cześć !
W dzisiejszym wpisie znajdzie się październikowy ulubieniec, który zachwycił mnie już od pierwszego użycia i teraz się z nim nie rozstaję. Mowa o antyperspirancie w kremie.

Od producenta :
  • intensywna ochrona 48h+
  • regeneracja i miękkość skóry
  • niewidoczny na skórze i ubraniach




Moja opinia : Są 4 wersje tego antyperspirantu, moja to ''soft cotton''. Pachnie bardzo delikatnie, trochę jak krem dla niemowląt. Opakowanie zawiera 40ml produktu, obawiałam się, że będzie on nie wydajny, ale wręcz przeciwnie, jego wydajność jest dobra. Antyperspirant posiada bardzo wygodny w użyciu aplikator, który możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach :


Moim zdaniem jest to dobry antyperspirant za przyzwoitą cenę.W swoim życiu miałam już wiele antyperspirantów, w sztyfcie, w kulce oraz te tradycyjne w sprayu i powiem wam, że opcja w kremie urzekła mnie najbardziej. Obawiałam się, że krem będzie się długo wchłaniał, a w rzeczywistości wchłania się wręcz natychmiastowo (oczywiście jeśli nie przesadzicie z ilością).Skóra jest sucha i możemy spokojnie zakładać ubranie, bez obaw o plamy, ponieważ en antyperspirant nie pozostawia żadnych plam.Wystarczy niewielka ilość, a efekt jest zadowalający. Bez obaw mogę go użyć rano i jechać na ważne spotkanie. Efekt świeżości utrzymuje się przez cały dzień. Czy spełnia obietnice producenta? Nie wiem, czy efekt utrzymuje się przez 48h, ale jestem pewna, że utrzymuje się przez cały dzień. Nie wiem czy regeneruje skórę, ale na pewno jej nie wysusza i sprawia, że jest miękka. Jest niewidoczny na skórze i ubraniach ? Tak, to prawda.

Miałyście już antyperspirant w kremie? Ja z pewnością wypróbuję jeszcze inne wersje :)

67 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o nim :) chętnie kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze u Ciebie rowniez sie sprawdzil :)

      Usuń
  4. bardzo lubię antyperspiranty Garnier, więc i może wypróbuję wersję w kremie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez je lubie i z tej wersji jestem najbardziej zadowolona :)

      Usuń
  5. Chyba sobie kupię na zimę a antyperspiranty Garnier bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa jak sie sprawdzi latem :)

      Usuń
  6. Z pewnością wypróbuję, jeszcze się nigdzie z nim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze go nie miałam, ale mnie bardzo intryguje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za Garnierami ale kupie z ciekawosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam reklamę tego antyperspirantu, mam na niego ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzałam na niego ostatnio, ale jako że mam jeden to poszłam. Jak skończę obecny chyba się pokuszę o zakup tego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam reklamę i kupiłabym go gdyby nie to, że antyperspirantów mam obecnie nadmiar:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Podejrzewam, że się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po Garnierze bym się nie spodziewała :) za dużo ich antyperspirantów się u mnie nie sprawdziło, ale ten kusi mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zas ich antyperspiranty sprawdzaja sie bardzo dobrze, moze akurat ten Ci sie spodoba ;)

      Usuń
  14. Oglądałam go w rossmanie, ale się nie skusiłam jednak po Twojej recenzji na pewno sobie kupię właśnie ten o zapachu delikatnej bawełny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, nie wiedziałam o takiej nowości od Garniera ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet o nim nie słyszałam, ale jutro będzie w mojej kosmetyczce ! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam ten produkt, ba nawet się nad nim zastanawiałam. Zdecydowałam jednak na Crystal i nie żałuję. Mimo, że jest trudny w aplikacji to sprawdza się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mialam Crystal w kamieniu i strasznie ciezko sie go aplikowalo :/

      Usuń
  18. ale super! kusi mnie ten zapach bawełny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo delikatny, taki dzieciecy :)

      Usuń
  19. Wczoraj wpadł mi w oko w reklamie i mam zamiar go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet na czarnych ubraniach nie zostawia białych śladów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostawia, bo automatycznie sie wchlania :)

      Usuń
  21. chyba tylko mi nie pasuje;/ słabo wypada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdzil sie swietnie, ale tak juz jest, ze jednym pasuje, a innym nie :)

      Usuń
  22. Zastanawiałam się nad nim, ale chyba jednak się skuszę. Jestem ciekawa czy będzie ze mną współpracować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A widziałam go ostatnio w tv jak reklamowali i się zastanawiałam czy jest wart uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ten kod, który widnieje po boku ze strony Skarby Syberii nadal jest aktywny? Proszę o odpowiedź :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. o takim wynalazku jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że się sprawdził, też mnie on kusi, bo kulki mnie już denerwują ;) Ciekawa alternatywa z tym kremem

    OdpowiedzUsuń
  27. koniecznie go kupie, gdy skonczy mi sie moja kulka z Garniera :) zaciekawilas mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...