niedziela, 9 listopada 2014

GARNIER ''GĘSTE I ZACHWYCAJĄCE'' i po co ten alkohol?


Cześć !
Dziś weźmiemy pod lupkę drogeryjny szampon wzmacniający Garnier Fructis , ''gęste i zachwycające''.

Od producenta : ''Innowacyjna molekuła Fibra - Cylane wnika we włókna włosów, wypełniając je i pogrubiając od środka. W efekcie po każdej aplikacji włosy są wyraźnie gęstsze, piękniejsze i wyglądają, jakby było ich więcej. Ekstrakt z granatu ma właściwości odżywcze i jest bogatym źródłem antyoksydantów i kwasów owocowych. Dzięki formułom z tej gamy włosy stają się aksamitnie miękkie w dotyku, bardziej sprężyste i łatwiejsze w rozczesywaniu. Glukoza i fruktoza zawarte w aktywnym koncentracie z owoców stanowi doskonałe źródło energii dla wzrostu włosa. Witaminy B3 i B6 pozytywnie wpływają na jakość i kondycję włosów. Kwasy owocowe AHA wnikają w głąb włosa, wzmacniając międzycząsteczkowe wiązania w strukturze keratyny. Ceramid - R uzupełnia braki naturalnych ceramidów i wzmacnia włókno włosa. Kremowa formuła z ekstraktem z granatu sprawia, ze włosy stają się wyraźnie piękniejsze, aksamitne, miękkie, sprężyste i łatwe do ułożenia. ''



Moja opinia :  Jak mogłyście zauważyć, od jakiegoś czasu przerzuciłam się na mocniejsze szampony i przyznam, że ta zmiana służy moim włosom. Dlatego dziś opowiem wam trochę o szamponie, który uwiódł mnie swoim zapachem. Jeśli już jesteśmy przy zapachu to ten jest przepiękny i w sumie dlatego też czasami sięgam po ten szampon, pachnie on bardzo świeżo, tak owocowo. Jeśli nie użyjecie po umyciu włosów odzywki to będziecie czuły przez jakiś czas ten zapach na włosach. Przejdźmy do działania. Producent obiecuje wiele, ale jeśli chodzi o szampony to ja przymykam na to oko, bo one mają po prostu oczyszczać nasze włosy i nie wierze, aby je jakoś odżywiały itd. Szampon bardzo dobrze się pieni i wystarczy niewielka ilość, aby umyć nim włosy.  U mnie nie spowodował łupieżu, więc dostaje plusa. Nie używam go często, ponieważ jest on dość mocny i ma w składzie alkohol, co go u mnie po prostu dyskwalifikuje. Dobrze myje włosy i ich nie obciąża, po umyciu są lekkie i puszyste.

Mimo pięknego zapachu nie skuszę się ponownie na ten szampon, ponieważ dość wysoko w składzie zawiera alkohol, a szkoda bo zapach jest naprawdę ładny.

Polecicie jakiś dobry, drogeryjny szampon BEZ alkoholu? :)

36 komentarzy:

  1. Czytałam wiele pozytywnych komentarzy na temat tego szamponu, ale na razie zostaję przy szamponach dla dzieci :) Choć z tego co pamiętam, moje włosy lubiły szampony Fructis. Z odżywkami się wręcz kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naczytałam się o tym szamponie tyle wspaniałych opinii o tym, ze są mega gęsta, objętościwo najlepszy szampon, itd.. A tu prosze zwykły szampon o ładnym zapachu. Garniery mają to do siebie, że cudnie pachną. Tez go mam, ale ledwo zaczęłam testowanie. Zobaczymy jak będzie u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zwykły i ładnie pachnący szampon :)

      Usuń
  3. ostatnio zobaczyłam chyba w TV ten szampon i mnie zainteresował. Niestety unikam alkoholu w składzie, więc szampon jest zdyskwalifikowany :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. W wcierkach do skóry głowy ok, ale w szamponie.. :)

      Usuń
  4. tego nie uzywałam,ale np GlissKur się u mnie sprawdzał, Nivea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivea u mnie odpada, bo po każdym mam łupież :(

      Usuń
  5. Ja się już na Fructisach zawiodłam więc absolutnie mnie nie kuszą ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zbytnio tych szamponów nie lubię, ale zaś uwielbiam odzywki :)

      Usuń
  6. hm, szkoda ze nie wstawilas skladu ;) ja nie wyrzekam sie alkoholu w kosmetykach oprócz jednego.. DENAT. to najgorszy bo nie oczyszczony alk., inne alkohole nie szkodzą włosom ;) a czasem sa niezbędne.
    Jestem szcesliwa posiadaczką długich wlosow ;) i garnier uwielbiam za zapach ;) ogolnie stosuje do mycia skalpu szampony dziecięce, sa dla mnie najlepsze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest na wizażu :) No własnie ten zawiera denat :/ wiem, że inne nie szkodzą i tylko tego unikam :)

      Usuń
  7. Widziałam ostatnio reklamę tego szamponu i zastanawiałam się czy warto go kupić:) dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę, nie wiem czy kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam sie nad odżywką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii nie miałam, ale mnie kusi, bo zazwyczaj te odżywki się u mnie sprawdzały :)

      Usuń
  10. Byłabym skłonna kupić go tylko ze względu na opakowanie :D A tak na poważnie- jeszcze żaden produkt Garniera do włosów się u mnie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze się sprawdzają ich odżywki :)

      Usuń
  11. Nie przepadam za drogeryjnymi szamponami także nic nie polecę. Ostatnio świetnie się u mnie sprawdza Balsam do mycia włosów od Sylveco. Bardzo fajny skład, minimum chemii.
    Jeśli chodzi o Garniera to kupuję tylko odżywki i to w zasadzie tylko dwie: Ultra Doux w wersji Awokado i karite oraz Fructis Oleo Repair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Sylveco uwielbiam kremy do twarzy. Muszę spróbować czegoś do włosów :)

      Usuń
  12. Sporo ostatnio nad nim zachwytów ale ja mam kilka szamponów w zapasie więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to możliwe ze do szamponu ktos dał denat?! U mnie i tak fructisy wywołują uczulenie, więc odpada tak czy siak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwczaj denat dodają do kosmetyków żeby polepszyć wchłanialność składników aktywnych, ale ja i tak go unikam :D

      Usuń
  14. Kiedyś o mało się na niego nie skusiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha, opakowanie zachęca - lubię różowy. Ale od jakiegoś czasu omijam szampony tej firmy. Zraziłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam w planach go właśnie kupić-jeśli tylko włosy są po nim puszyste,biorę,nie przeszkadza mi chyba alkohol (okaże się :D)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi jakoś nie będzie przeszkadzał alkohol! kupie

    OdpowiedzUsuń
  18. Też go stosuję i mam takie samo zdanie jak ty - zapach boski, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...