wtorek, 18 listopada 2014

Dlaczego warto stosować silikony w pielęgnacji włosów?


Cześć !
Dziś porozmawiamy sobie trochę o silikonach. Te z was, które czytają mojego bloga wiedzą, że mam ogromny sentyment do silikonów i jestem za ich stosowaniem. Mam nadzieję, że ten wpis przekona niektórych, że silikony nie są złe.

  1. Czym są te silikony ? Mówiąc po ludzku silikony to po prostu składniki kosmetyków, które mają za zadanie wizualnie polepszyć wygląd włosów czy też skóry, ale głównie chronią one włosy przed zniszczeniami.
  2. Jak znaleźć silikony w składach kosmetyków ?
  3. Dlaczego warto stosować silikony? Odpowiedź jest prosta. Kosmetyki z silikonami świetnie wygładzają włosy i warto nałożyć taki kosmetyk kiedy wasze włosy mają zły dzień. Te składniki bardzo dobrze chronią włosy, więc warto ich używać przed suszeniem, kręceniem czy też prostowaniem wlosów lub latem przed wyjściem na plażę. Kolejna sprawa to koncówki. Jeśli nie chcecie stosowac silikonów na całe włosy warto nakładać je chociaż na końcówki w celu ich zabezpieczenia.
  4. Jak poprawnie stosować silikony, aby nie nagromadziły się na włosach? Jeśli zdecydujecie się na silikonową pielęgnację to warto częściej oczyszczać włosy mocniejszym szamponem (raz na tydzień lub dwa), a wtedy na pewno nic złego im się nie stanie i jeszcze wam za to podziękują swoim pięknym wyglądem.
  5. Używanie silikonów, a olejowanie włosów. Spokojnie możecie olejować włosy nawet jeśli dwa dni wczesniej uzyłyście silikonowej maski. Włosy wchłoną to co mają wchłonąć i oczywiście należy pamiętać, że są również silikony lotne, które same ''odlatują'' po jakimś czasie z włosów.
  6. Gdzie szukać,  gdzie unikać silikonów w kosmetykach do pielęgnacji włosów? Należy unikać ich w szamponach, bo przecież one mają oczyszczać włosy.Unikałabym ich rownież w olejkach do olejowania włosów. Gdzie ich szukać? W kosmetykach do zabezpieczania końcówek, w kosmetykach do termoochronnych, do prostowania włosów oraz maskach i odzywkach.
Wasze włosy lubią silikonową pielęgnację?Moje wręcz uwielbiają !

30 komentarzy:

  1. Dokładnie Masz rację z tymi sylikonami, jeśli stosujemy je umiejętnie to nasze włosy będą zadowolone :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie silikony działają parę godzin po aplikacji ich na włosy, później włosy znów są suche w złym stanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze uzywasz tych lzejszych? U mnie mocniejsze daja efekt do nastepnego mycia :)

      Usuń
  3. lubię się posiłkować silikonami , pięknie ujarzmiają moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy bardzo lubią silikony i unikam ich tylko w szamponach.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry tekst ;) moje włosy akurat silikony lubia ponieważ tylko one są w stanie je ujarzmić ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie silikony są na +, ale nie w nadmiarze. Mam duże ubytki we włosach, do których silikony lgną jak szalone i tym samym szybko się nagromadzają, obciążając włosy. Dlatego 2x w tygodniu muszę je oczyszczać. Chciałabym też zauważyć, że stosowanie wiele dziewczyn stosuje olejki zamiast silikonów, jako osłonę przed wysoką temperaturą. Silikony są stworzone do takiej ochrony, natomiast olejki mogą rozsadzać włosy po wpływem zmian temperatury. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze je czesciej oczyszczasz :) moim zdaniem tez lepiej stosowac silikony do oslony przed wysoka temperatura niz olejki :)

      Usuń
  7. Fajny post, silikonow uzywam do zapezpieczania koncowek, nakladam tez maski i odzywki z silikonami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nawet silikony nie są w stanie wygładzić włosów, ale używam ich regularnie, bo przynajmniej chronią przez zniszczeniami

    OdpowiedzUsuń
  9. Odstawienie silikonów było największym błędem początków mojego włosomaniactwa. Szybko do nich wróciłam i włosy są dużo bardziej zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim rowniez i tez szybko do nich wrocilam :)

      Usuń
  10. Używam silikonów, najchętniej w maskach i odżywkach :) Choć same w sobie osłabiają mi nieco skręt, ale cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja i moje włosy też lubimy silikony:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje rownież je kochają!:) Po każdym myciu obowiązkowo serum na końcówki gp/chi/biovax i od czasu do czasu odżywka w sprayu. W zimę szczególnie zabezpieczam włosy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...