piątek, 10 października 2014

ZIAJA OCZYSZCZANIE, LIŚCIE MANUKA TONIK ZWĘŻAJĄCY PORY

Cześć !
Blogosfera tonie w nowej serii ziajki i ja również postanowiłam dodać coś od siebie. Kiedy tylko zobaczyłam składy toniku i pasty do twarzy byłam bardzo zachęcona, aby kupić te produkty. Jednak ostatecznie skusiłam się tylko na tonik, o którym będziecie mogły przeczytać w dzisiejszym wpisie.



Co tym razem obiecuje producent ? Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.  Czysta i świeża skóra.Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu. Działa ściągająco na rozszerzone pory skóry. Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym. Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych. Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.

Skład (INC): Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Moja opinia : Nie jestem fanką kosmetyków tej firmy, ale zachęciły mnie dobre opinie i ciekawy skład tego toniku, w którym znajdziemy dość wysoko panthenol oraz dobroczynne kwasy. Zacznę od atomizera, który moim zdaniem dozuje zbyt małą ilość toniku i trzeba się trochę ''napsikać'', ale to akurat nie jest problem. Wspomnę, że produkt jest bardzo wydajny. Używam go od dłuższego czasu, a mam jeszcze połowę. Zapach jest bardzo delikatny, świeży. Przejdźmy wreszcie do działania. Jeśli chodzi o efekty zaraz po użyciu to mogę powiedzieć, iż domywa on resztki makijażu, oczyszcza skórę, nie podrażnia. Nie zauważyłam jednak, aby jakoś świetnie zwężał pory. Nie wiem czy łagodzi trądzik, bo nie mam z tym problemu, ale jest to dobry tonik z tej półki cenowej.

Miałyście go ? Lubicie? Mnie kusi jeszcze pasta z tej serii, miałyście ją?

42 komentarze:

  1. Aktualnie używam ten tonik i póki co jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam okazji używac, ale zamierzam to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  3. Toniku nie miałam, pasta natomiast też mnie kusi, ale jednocześnie SLS w składzie mocno zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, mnie rowniez zniechexa. Teraz kusi mnie nowa seria oliwkowa,czytalam, ze maja wode do twarzy z witamina C :)

      Usuń
  4. Ja z tej serii to chyba najbardziej lubię ten tonik, cudnie odświeża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale ciekawi mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam i lubię. Powoli kończę jest bardzo wydajny ;) a pasta i żel też są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie ten tonik, ale najpierw wykończę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy tylko wrócę do Polski pokręcę się przy stoisku Ziaji w moim mieście ;D Ciągle widzę ten tonik na blogach, musi coś w nim być :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że ma te nie fajny konserwant d.... coś tak z urea końcówką , miałam ten tonik ale mnie po nim wysypało prawie od razy, nie sądzę aby to było oczyszczanie tylko raczej alergia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duzo osob wysypalo po tym toniku, ale ponoc pozniej cera byla bardzo ladna :)

      Usuń
  10. Cała ta seria mnie zaciekawiła i chyba się skuszę na tonik i pastę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten tonik i w pełni się zgadzam z Twoją recenzją ;) kusi mnie jeszcze ten krem mikro złuszczający na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklad tego kremu jest sredni i ja raczej go nie kupie :)

      Usuń
  12. Nigdy go nie miałam, rzadko używam toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że z tym zwężaniem porów jednak słabo, ale i tak go sobie kupię i mam ochotę jeszcze na pastę oczyszczającą z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tej serii, muszę się wreszcie na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie z tej serii używam żelu peelingującego i pasty oczyszczającej. Mam wrażenie, że delikatnie wysuszają skórę albo to ja za mało wody piję :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pastę z tej serii. Jak dla mnie działa jak każdy zwykły peeling. Ale pachnie bardzo ładnie więc przyjemnie się używa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten tonik, używam ale nie wiem czy coś robi bo nie umiem oceniać takich rzeczy natomiast ciężko mi się czyta twoje komentarze bo chcę przeczytać cos sensownego a pod każdym komentarzem widzę twoja odpowiedz ":)" nie wiem czemu ma to służyć.. Nabijaniu komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam żel, dwa opakowania zużyłam, jest świetny. Toników nie używam, ale właśnie rozważam zmianę w planie pielęgnacji i zakup tego... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze - nie podoba mi się ta seria.
    Nie rozumiem zachwytu.
    Po co silikony w kremie na noc!?
    Zgodzę się, że jedynie właśnie wspomniany przez Ciebie tonik zwężający pory ma przyzwoity skład:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja w końcu muszę wypróbować tą serię, a że ostatnio mam obsesje na punkcie toników to i ten wypróbuję : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie zaczęłam używać go regularnie i mam podejrzenia czy to właśnie nie przez niego skóra mi się nagle pogorszyła...Pachnie ładnie, skład całkiem, zobaczę co będzie dalej.
    Fajnie, że Ty ogólnie jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...