środa, 15 października 2014

ZAKUPY KOSMETYCZNE #PAŹDZIERNIK


Cześć !
Dziś przychodzę do was z nowościami kosmetycznymi, które zagościły u mnie w październiku. Nie jest tego wiele, ale myślę, że są to ciekawe rzeczy ( szczególnie maski).

Wśród zakupów kosmetycznych znalazły się trzy litrowe maski, nie wiem kiedy ja je zużyję !




Kupiłam 3 maski Kallos. W biedronce podczas promocji -25% na żele kupiłam pięknie pachnący żel pod prysznic o zapachu mleka i miodu. Skusiłam się również na sól do kąpieli. Zamówiłam serum do biustu,ale mam wątpliwości odnośnie składu. Z kolorówki kupiłam kredke do brwi z catrice, której nie ma na zdjęciu, mój ulubiony podkład Rimmel match perfection odcień 101 i pomadkę w formie kredki.

Miałyście coś  tych rzeczy ? :)

64 komentarze:

  1. Miałam Kallosa Keratin i Crema al Latte, dobrze, że część poszła na wymianę, a Latte zostawiłam do używania mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą różową ale jakiego super szału nie ma po niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kredka z JOKO ma świetną pigmentację, ale kolor zdecydowanie nie mój ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie zawiodlam kolorem, bo na stronie byl inny :/

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa maski Keratin, być może się na nią skuszę jak zużyję te co mam ;). A sole z Biedronki lubię, zwłaszcza wersję różową, chyba z lotosem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozowa wersja tej soli to moja ulubiona :)

      Usuń
  5. Co do masek to ta KERATIn turkusowa słyszałam, że jest super podobno włosy sa po niej bardzo wygładzone, koncówki sie nie rozdwajają itd... tyle, że to opinia koleżanki która ma grube włosy, ja mam cieńkie i jestem ciekawa jak by sie sprawowała na moich.. :)
    Chłopak za miesiac wpada do mnie wiec wypróbuj po troche z kazdej zebym wiedziała co ma mi kupic heheh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisze recenzje, pewnie zrobie porownanie tych masek :)

      Usuń
  6. PODKAD BARDZO DOBRY;) SÓL Z BIEDRY SUPER! A TE MASKI SA FENOMENALNE:) TERAZ MAM CHRAPKE NA TĄ Z BANANEM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj ulubiony :) z bananem? Nie slyszalam o niej :)

      Usuń
  7. Maski mnie kuszą, ale litrowe pojemniki zniechęcają. Oby się sprawdziły i się Ci nie zmarnowały bo szkoda by ich było.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maski Kallosa od dawna mnie kuszą ale na razie powstrzymuję się przed zakupami.

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak z kryciem tego podkładu? :)
    http://barbaramaciejewska.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie jest srednie. To moj ulubiony podklad :)

      Usuń
  10. Kurczę, ale się obkupiłaś ;D Kuszą mnie te maski, no i też się czaję na ten podkład z Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te maski z Kallosa w końcu muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kallosa mam w wersji niebieskiej i dobrze się sprawdza :) Jeśli chodzi o podkład to jestem ciekawa czy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To juz moje 3 opskowanie tego podkladu, uwielbiam go :)

      Usuń
  13. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat Kallos Silk :)
    Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam dawno temu kallos latte albo niestety maska obciążała mi włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to dobra informacja, bo lubie dociazajace maski :)

      Usuń
  15. Uwielbiam odżywkę Kallos.
    Zapraszam na rozdanie na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten podkład i pomadka są mega :) Bardzo je sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podklad uwielbiam. Zobaczymy jak sie sprawdzi pomadka :)

      Usuń
  17. Czekałam aż te maski trafią w Twoje ręce. Nie jestem przekonana i czekam na Twoją opinię. Wtedy i ja po nie sięgnę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zapasy masek :) Na sie sama się skusiłam - wzięłam lawendę i moją ulubioną lotos :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kupiłam dzisiaj ten żel BeBeauty ale nie dla siebie ;) Ostatnio skusiłam się na keratynowego Kallosa. Ty zaszalałaś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przygarnęłabym tą pomadkę w formie kredki z Joko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma kredki jest swietna, zobaczymy jak bedzie z jakoscia :)

      Usuń
  21. Od dawna ciekawi mnie ten podkład rimmel, muszę chyba w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I u mnie z tych litrowych masek pojawily sie pierwsza i ostatnia ;) Ciekawe nowosci, udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. serum Lirene bardzo lubiłam, dobre jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze ja rowniez bede zadowolona :)

      Usuń
  24. Ohh Kallos :) Mnie kusi wersja bananowa i czekoladowa ,ale muszę sprawdzić jakie składy mają :)Ja zakupy z kolorówki zostawiam na listopad kiedy to będzie promocja -40% w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja bananowa? Nie slyszalam o niej, ale teraz zaczelam miec na nia ochote :D Ja juz nie czekam na -40%w ross, bo przez internet i tak wychodzi mi taniej ;)

      Usuń
  25. Maskę Crema al Latte bardzo lubię do mycia długości włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ta mleczną maskę z Kallosa. Włosy pięknie pachną ptzez caly dzień i sa mega mięciutkie :) teraz czaje sie na tą keratynową, bo słyszałam bardzo dużo dobrego o niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli pachna caly dzien jak ta maska to juz nie moge sie doczekac, kiedy naloze ja na wlosy :)

      Usuń
  27. jak skoncze bbiowaxy to skusze się na maski kalos :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo kolorowe te zakupki :) Istne kosmetyczne szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe i przyjemne :)
      Widze, ze jestes konsultanka. Mozesz mi powiedziec czy jest jeszcze dostepny taki tusz w fioletowym opakowaniu z rozowymi napisami?:>

      Usuń
  29. Żele pod prysznic z Biedronki lubię.
    W planach mam zakup odżywki Kallos :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...