czwartek, 23 października 2014

ULUBIONY SZAMPON

Cześć !
Ostatnio pisałam wam, że d jakiegoś czasu używam tylko mocniejszego szamponu i moje włosy są zachwycone. Ten szampon pojawił się już w ulubieńcach, ale myślę, że zasłużył sobie na osobną recenzję, a mowa o szamponie insight.


Opis : Energizujący szampon do włosów z linii Insight. Produkt zawiera organiczny ekstrakt z cytryny, olej słonecznikowy, masło z moreli oraz olej z kiełków kukurydzy. Szampon respektuje naturalne nawilżenie i równowagę włosów, silnie odżywia i nie obciąża.

Skład : Aqua (Water), Sodium Coceth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Zea Mais(Corn) Germ Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) FriutExtract, Prunus Armenica Kernel Oil, Hydrogenated Apricot Kernel Oil, Tocopherol, Perfum (Fragrance), Polyquternium-10, Citric Acid, Sodium Chloride, Glycerin, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Moja opinia : Za 26zł otrzymujemy dużą, 500ml butlę szamponu z wygodnym dozownikiem. Sam szampon pachnie bardzo delikatnie, tak świeżo, może trochę ziołowo. Wystarczy jedna pompka, aby umyć włosy. Ja myję je 2-3 razy w tygodniu i szampon jest naprawdę wydajny. Składowo się jakoś specjalnie nie wyróżnia, ale pomógł mi powalczyc z łupieżem, ponieważ od dłuższego czasu po delikatnych szamponach miałam łupież. Teraz skóra głowy jest bardzo dobrze oczyszczona, włosy są świeże i po prostu czyste. Szampon spełnił moje wymagania i stał się moim ulubieńcem w tej dziedzinie. Odnośnie opisu producenta no to trzeba przymknąc oko na to ''silne nawilżenie'' bo szampon raczej tego nie zrobi.

Miałyście? Lubicie mocniejsze szampony?

24 komentarze:

  1. Po skończeniu obecnego szamponu też będę próbowała zamienić go na coś mocniejszego. Przez to, że moje włosy wyglądają bardzo dobrze po oczyszczeniu Barwą i kilka innych rzeczy, które zauważyłam, myślę, że mogą tego potrzebować. W końcu zmieniły się odkąd zaczęłam świadomą pielęgnację. Najprawdopodobniej kupię łatwo dostępny Neutra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie podoba mi się jego opakowanie. Pompka sprawia, że jest niezwykle wygodne, a grafika i kształt butelki ma w sobie coś aptecznego :) Chyba z ciekawości go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach tez jest taki troche apteczny :D polecam,bbo jest tani, dobry i wydajny :)

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc jeszcze o nim nie słyszałam, ale lubię takie wpisy, ponieważ nie znalazłam jeszcze szamponu, do którego bym z chęcią wracała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała wypróbować - zapisane : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam. Moim ulubieńcem jest szampon Love2Mix :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu tel uwielbialam ten szampon, ale pozniej skora glowy zaczela zle reagowac :(

      Usuń
  6. Ciekawy szampon, tylko szkoda, że taki drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie za 500ml i taka wydajnosc, cena jest taka srednia, grunt, ze jest wydajny :)

      Usuń
  7. Lubię mocne szampony ale tego nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy też wolą mocniejsze szampony więc ten mógłby się sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jedt dostepny w sklepie New Styler. Maja sklep online oraz stacjonarny we Wroclawiu :)

      Usuń
  10. Póki co szamponów mam zapas na pók roku,ale skoro tak go zachwalasz to zapiszę sobie jego nazwę i się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeszcze dwa szampony ale jak je skończę to się na nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogie kosmetyki, ale za jakość się płaci - zdecydowanie warto inwestować w elegancję i styl.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...