środa, 29 października 2014

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA


Cześć !
Zbliża się koniec października, było już denko, więc czas na ulubieńców tego miesiąca. Nie jest tego wiele, ale są to naprawdę dobre produkty w niskich cenach (oprócz jednego).



Deba, odzywka do włosów- Kupiłam ją już dawno, w biedronce za jakieś 6zł/500ml, więc jest to tani produkt, nie liczyłam na zbyt wiele, ale odzywka pozytywnie mnie zaskoczyła. Dobrze wygładza i zmiękcza włosy, ładnie pachnie i ma dobry skład.Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś pojawi się w biedronkowej ofercie.

Ekoa, masło do ciała- Pisałam recenzję tego masła, ale dla przypomnienia powiem, że jak dla mnie jest ono świetne, szczególnie na zimę. Genialnie nawilża ciało. Kiedy nałożę je wieczorem, rano skóra jest jeszcze miękka i gładka. Uwielbiam ! Minusem może być cena i kiepska wydajność tego masła, chociaż w sumie ma ono krotką datę ważności, więc przynajmniej się nie zmarnuje. Masło ma świetny skład !

Fuss Wohl, krem do stóp- Bardzo dobry i tani krem do stóp. Moim zdaniem jest lepszy od kremu z Liren. Jest też 3 razy tańszy, więc warto spróbować. Na promocji w rossmannie dorwiecie go za jakieś 3zł, a ze stopami czyni cuda. Po jego użyciu są bardzo gladkie.

Isana, pomadka ochronna- Świetna pomadka ochronna do ust, ale u mnie sprawdziła się jeszcze lepiej w roli odżywi do rzęs. Jako, że alterra rozjaśniała moje rzęsy, postanowiłam poszukac dla niej jakiejś alternatywy i znalazłam. Nakładałam ją na noc oraz przed nałożeniem tuszu. Ta druga opcja sprawdzała się świetne kiedy używałam beznadziejnego tuszu, ponieważ ta pomadka sprawiała, że tusz sprawował się lepiej.

Co znalazło się w waszych ulubieńcach ? :)


36 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawiła ta odżywka :D nie słyszałam wcześniej o tej firmie, poszukam jakiegoś info w internecie. U mnie w ulubieńcach, niestety, żadnego produktu do włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu byla dostepna w biedronce i tam tez ja kupilam :)

      Usuń
  2. Ta odzywke kocham <3 mam dwie butle w zapasie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby sie jeszcze pojawila, bo mi sie juz konczy :(

      Usuń
  3. Krem z stóp muszę wypróbować w końcu jak tylko wykończę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaluje ze nie kupilam wczesniej tej odzywki z biedronki, ale moze jeszcze kiedys ją tam znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety żadnej z tych rzeczy nie miałam okazji mieć ;C

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze tego kremu do stóp z Rossmann za to pomadkę dobrze znam i lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tą pomadkę latem i właśnie ją wykańczam. Jest kremowa i dobrze nawilża. Nadaje się pod szminki.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też do ulubieńców trafił krem do stóp Fuss Wohl, aż sprawdziłam swoje opakowanie, czy mamy ten sam, ale wygląda na to, że to jednak dwa różne kremy - niemniej mój "redukujący zrogowacenia" także serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az sprawdzilam jaki kupila moja siostra, bo myslalam, ze jest tyoko jedna wersja i wrzucilam jej do koszyka, ona ma wlasnie ten Twoj :)

      Usuń
  9. Miałam tą odżywkę z Deba i byłam także z jej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeszcze krem z mocznikiem do stóp Lirene, ale ten z Rossmana będzie jego następcą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z DeBa miałam szampon, który polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej ciekawi mnie masło do ciała, już sama nazwa Czekoladowa pokusa zachęca do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę spróbować w końcu z pomadką do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremy Fusswohl z Rossmana są bardzo dobre. Zwłaszcza ten wskazany przez Ciebie 10% urea.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...