sobota, 25 października 2014

SOBOTA Z YANKEE CANDLE #5


Cześć !
Nadszedł dzień na kolejny wpis z serii ''sobota z YC''. Dziś opowiem wam, o zapachu, który podbił moje serce, ale czasami można z nim przesadzić, a mowa o ''cranberry zest''.

Cranbery zest ''Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Simply Home. Wyczuwalne aromaty: żurawina przełamana cytrusami.''



Ahh ! Jak to pachnie.. Głównym zapachem tego wosku jest zapach żurawiny, moim zdaniem jest to taka bardziej suszona zurawina. Faktycznie przełamana jest cytrusami, ja wyczuwam tu głównie pomarańczę. To zapach typowo świąteczny, kiedy go dopalam mam wrażenie, że już są święta. Ten wosk wyróżnił się trochę od swoich braci, ponieważ zapach jest bardzo intensywny i można przesadzić, więc lepiej uważać z ilością :)

19 komentarzy:

  1. Chyba będę na niego polować stacjonarnie, bo jestem przekonana, że ten zapach przypadnie mi do gustu<3 Mam nadzieję, że uda mi się go dostać właśnie przed świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy któraś z Was spotkała może się z przypadkiem, że YC nie pachnie podczas drugiego zapalenia wosku? Niestety posiadam trzy różne zapachy i w każdym jest tak samo: podczas pierwszego rozpalenia unosi się cudowny zapach a podczas drugie już nic nie czuć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niski kominek :) no i większość zapachów tak ma, że po 4 godzinach już nie pachnie : )

      Usuń
    2. Ja mam niski kominek i nawet 3 razy palę jeden wosk :) Więc nie w tym leży problem

      Usuń
    3. Zastanawiam się czy może te zapachy nie są przeterminowane ? Kiedyś rozpalić zapach 2-3 nie było problemu a te najnowsze 3 sztuki pod koniec palenia kopcą woskiem (czarny dymik smierdzący się wydobywa) więc może zaryzykuję i kupię w jakimś innym punkcie

      Usuń
    4. Moim zdaniem to zalezy od zapachu. Ja mam tak, ze jeden zapach moge palic nawet 3 razy a inny tylko raz :/

      Usuń
  3. Zazdro maks! :D Ja mam 4 woski i po prostu palę non-stop, uwielbiam! YC uzależnia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...