sobota, 18 października 2014

SOBOTA Z YANKEE CANDLE #4


Cześć !
Po raz kolejny, kiedy czytacie wpis z tej serii, ja siedzę na zajęciach i modlę się o szybki powrót do domu. Mam nadzieję, że chociaż wy spędzicie sobotę ciekawiej niż ja, a ten pachnący wpis ją wam umili. Dziś pod lupkę pójdzie kolejny zapach z YC, a mianowicie 'Under the palms'


''Wyczuwalne aromaty: trawa morska, liście palmowe, kokos.'' Faktycznie wyczuwam te nuty. Trawa morska, coś orzeźwiającego, trochę morskiej bryzy ( nie tej łazienkowej), liście palmowe? nie wiem jak pachną liście palmowe, ale ja czuję tutaj po prostu zapach kwiatów. Kokos? Jak najbardziej, ale tym razem nie jest to słodki i przyprawiający niektórych o ból głowy kokos. On po prostu osładza świeże nuty tego wosku. Całość jest bardzo świeża, czasami przechodząca w świeżość. Tym razem jestem na tak. :)

Lubicie te woski?

14 komentarzy:

  1. nie miałam, myślę że kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich ulubionych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo chcialam go wypróbować w lato, ale często nie mogłam go znaleźć :/ teraz na zimę, wolę troche inne nuty zapachowe, ale na wiosnę i lato planuję jego zakup ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez na zime wole inne zapachy, slodsze jak np. Kokosowy (ten czarny), uwielbiam ! :)

      Usuń
  4. Mam go! Też sobie zaraz zapalę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, tak świeczka wygląda energetyzująco:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego zapachu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę masz raj wosków! :-) Ja zamowilam swoje i jestem srednio zadowolona. :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i czekam az najdzie mnie na niego ochota. Narazie ubolewam na sucho ze jest wycofywany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach na pewno by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...