sobota, 4 października 2014

Sobota z Yankee Candle #2


Cześć !
Dziś mamy sobotę, ja zapewne jestem na zjeździe, a wam zostawiam ten pachnący wpis! Dziś opowiem wam o kolejnym zapachu z YC, który skradł mi serce, a mowa o zapachu ''Baby powder''.


BABY POWDER : Jest odskocznią od slodkiego kokosa, który umilał mi ostatnie wieczory. Baby powder to bardzo świeży zapach. Kojarzy mi się z dziecięcą kąpielą, dziecięcymi ubrankami, po prostu z zapachem małego niemowlaka. Zapach jest niesamowicie świeży. Faktycznie pachnie jak puder dla niemowląt.Ten zapach kojarzy mi się z czystością i świeżością.


Lubicie tego typu zapachy? Macie swój ulubiony?

27 komentarzy:

  1. Moje woski z Goodies juz przyszly i zachwycam sie zapachem omoom. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego zapachu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś ciągle nie wypróbowałam tych wosków. Z czasem szczerze mówiąc nawet przestały mnie kusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam woski, a najbardziej Amber Moon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie świeczki

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilka, to nie są świeczki :/ Chodzisz po wszystkich bloga i piszesz bezsensowane komentarze. Po co to robisz? Dla spamu? Dla kolejnego darmowego majonezu?

      Usuń
  6. Ja mam na razie tylko jedną świecę z Yankee Candle i czuję się skutecznie zachęcona do nabycia kilku wosków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zapach mi nie przypadł aż tak do gustu jak fluffy towels : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie pudrowe, dziecięce zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...