czwartek, 2 października 2014

PLAN PIELĘGNACJI włosów


Cześć !
W dzisiejszym wpisie mam dla Was plan pielęgnacji, którego mam zamiar się trzymać w październiku. Jesień to czas czapek, szalików i kurtek, a więc urazów mechanicznych (włosów). W październiku stawiam na ochronę. Myślę również nad kolejnym zabiegiem keratynowego prostowania, ale to w połowie miesiąca.



INSIGHT Odżywka do włosów- Jest to odżywka z New Styler, która posiada świetny skład. Mam zamiar jej używać po każdym myciu (z wyjątkiem dnia, w którym będę chciała prostować włosy)

 INSIGHT Szampon do włosów- Pojawił się już w ulubieńcach i na pewno nieprędko się z nim rozstanę. Świetnie oczyszcza włosy.

 OWAY Maska do włosów- Zawiera silikony, więc będzie nakładana po każdym myciu minimum na końcówki lub przed prostowaniem włosów.

 Serum na porost włosów- Wreszcie się za nie zabiorę ! W ekspresowym tempie przyspiesza porost włosów. Trzymajcie kciuki żebym była wytrwała w jego stosowaniu.

 Serum makadamia - Silikonowe serum na końcówki w celu ich ochrony.

 Olej kokosowy- Olej, który mam zamiar nakładać przed każdym myciem. Niestety nie mogłam nigdzie dostać oleju efavit i kupiłam olej eklogiczny. Sprawdza się dobrze, zobaczymy jak będzie dalej.

A jak wasze plany na październik ? :)

23 komentarze:

  1. a to serum babuszki agafi trzeba stosować codziennie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chcesz uzyskac dobre efekty to tak ;)

      Usuń
  2. ja też planuje wprowadzić olej kokosowy w pielęgnacje włosów, ale obawiam się że szybko go zjem

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie mogę dostać te serum makadamia? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie produktami Insight, nigdy o nich nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa swietne i maja dobre sklady. Napisze o nich ;)

      Usuń
    2. Produkty Insight sa godne polecenia. Sama uzywam odzywke nawadniajaca. Jest super. Swietnie nawilza wlosy. Napewno skusze sie na kolejne produkty. :)

      Usuń
  5. Muszę zainwestować w to serum na porost :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie to serum na porost. Jestem w trakcie zapuszczanie więc nie pogardziłabym takim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mogę prosić o nazwę tego serum na porost włosów, nie mogę się doczytac :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum na porost wlosow babuszki agafii :) teraz jest promocja -40% ;)

      Usuń
  8. Chyba sobie muszę w końcu kupić olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także muszę spiąc się i zabrac ze serum na porost. Niedosc, że wypadaja garsciami to i przydaloby się na długosci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie bardzo ciekawią te kosmetyki z tej firmy INSIGHT :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używając kosmetyków stosujesz się do zasady (tzn. równowagi) proteinowo-humektantowo-emolientowej? Jeśli tak - to czy przychodzi Ci to z łatwością? Wszystko stało się 'odruchowe' czy może musisz się zastanawiać dokładnie co i jak? : )

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie to samo nowości tutaj, nic nie znam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Ale serum na porost włosów przydałby mi się :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://emissss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe kosmetyki zaciekawiłaś mnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...