poniedziałek, 6 października 2014

L'OOCCITANE BOX # masło shea


Cześć !
Jakiś czas temu odwiedził mnie kurier i uraczył miłą przesyłką od L'ooccitane. Co tym razem zawierało pudełko? Motywem głównym w tym miesiącu jest masło shea. Co było w pudełku ?


Puszysty krem do rąk, masło shea : Krem do rąk, o kremowym i delikatnym zapachu. Faktycznie ma puszystą konsystencje, świetnie się rozprowadza, a jeszcze lepiej działa. Cena 29,90zł/30ml

Puszysty krem do ciała, masło shea : Bardzo przyjemne i puszyste masło do ciała. Tak jak wyzej świetnie zmiększa skórę i genialnie się rozprowadza. Cena 102zł/125ml

Limonkowy balsam do ust, masło shea : Dzięki niemu częściej pielęgnuję usta. Świetnie je nawilża, a jego zapach przypomina mi wakacje. Cena 32zł/12ml 

Miałyście coś z tych produktów ? Lubicie masło shea?

12 komentarzy:

  1. Chętnie skusiłabym się na ten puszysty krem do ciała,ale gdyby nie ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło do ciała i ten balsam do ust kochalabym

    OdpowiedzUsuń
  3. Puszysty krem do ciała z chęcią bym wypróbowała, cena jednak zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że te masełko będzie tak samo dobre jak to fiołkowe z 25 % zwartością masła shea, uwielbiałam je!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbowałabym tego kremu do rąk :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy zestaw :) Zainteresował mnie przede wszystkim balsam do ust, bo mam z ich nawilżeniem największy problem. Przyjemnego używania!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych produktów nic nie miałam, bardzo lubię jednak masło shea jako balsam do ust.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skromne pudełko w porównaniu np. do shiny boxa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie ciekawi ta puszysta seria ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...