wtorek, 21 października 2014

DLACZEGO WOLĘ MOCNIEJSZE SZAMPONY?


Cześć !
W dzisiejszym wpisie opowiem wam dlaczego wolę mocniejsze szampony i w jaki sposób wpłynęły one na moje włosy.

DLACZEGO WOLĘ MOCNIEJSZE SZAMPONY? Oczywiście mam na myśli te z SLS/SLES. Nie wiem dlaczego, ale odkąd weszłam w ten blogowy świat miałam takie przeświadczenie, że mocne szampony są złe i nie wolno ich często używać tylko do mocniejszego oczyszczania raz na dwa tygodnie, bla, bla, bla. Moje włosy ciągle były niezadowolone, olejowałam je, myłam delikatnymi szamponami, zabezpieczałam. Dopiero kiedy zaczęłam używać mocnych szamponów ich stan się po prostu poprawił, już nie chodzę tak często do fryzjera. Oczywiście nie myję ich codziennie tylko 2-3 razy w tygodniu, więc mogę sobie pozwolić na mocniejsze szampony. Taki szampon dobrze oczyści włosy i pozwoli, aby maska lepiej zadziałała. Używam mocniejszych szamponów od 3 miesięcy i moje włosy są z tego bardzo zadowolone. Oczywiście nie namawiam nikogo na taką metodę, ale jeśli np. czujecie, że waszym włosom nie odpowiada aktualna pielęgnacja i nie myjecie ich codziennie to możecie spróbować :)

A jak wasze włosy? Lubią się z delikatnymi czy mocniejszymi szamponami?

37 komentarzy:

  1. Moje włosy bardzo sie lubią z delikatnymi szamponach, więc nie chce I'm nic zmieniać : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tez lubily, ale cos im sie odwidzialo :D

      Usuń
  2. Ja wole jednak te delikatniejsze i bardziej naturalne

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy po SLS wyglądają jak milion dolców xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy a najbardziej skóra głowy lubi delikatne szampony. SLS i SLES powodują swędzenie skóry głowy więc mogę tylko raz na 10 dni albo nawet dwa tygodnie. Co prawda mam znacznie krótsze niż ty włosy może potem się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. moje włosy lubię i takie i takie szampony :D po prostu musze trafić na odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też byłam przez jakiś czas pod wpływem różnych forum internetowych gdzie potępiano sls w szamponie a tymczasem delikatne szampony zwłaszcza jakieś płyny typu Facelle czyli szampony dziecięce wcale nie domywają mojego wiecznie zanieczyszczającego się skalpu, zresztą podobnie było nawet z Szamponem Sylveco, taka skóra , że wymaga mocnego oczyszczania.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja muszę mieć "mocniejszy" szampon ponieważ po delikatnych mam łupież ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam szamponów z SLS. Był okres próbny dla delikatnych szamponów, ale go oblały, nie chciały domywać, co za tym idzie, codziennie miałam bad hair day.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam silnych szamponów ale z przerwami, niestety moja skóra głowy bywa nimi przesuszona. Lubię też mycie odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje kręcone włosy, szampony z SLES, mimo mycia raz w tygodniu i używania masek, wysuszały i niszczyły. Włosów nigdy nie farbowałam, nie suszyłam suszarką, nie prostowałam, tylko myłam mocnym detergentem i na głowie miałam kopkę zniszczonego siana, po przejściu na delikatne szampony i obcięciu zniszczeń, moje włosy odżyły i mam piękne loki. Szamponów z SLES nie używam w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszytko zalezy od wlosow, moje poczatkowo tez byly zadowolone z tych delikatnych :)

      Usuń
  11. Moje włosy lubią mocne szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każde włosy są inne i co innego im służy. Grunt to odkryć złoty środek. Moje jednak nie przepadają za mocnymi szamponami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam na zmianę delikatnych i mocniejszych,ale zauważyłam,że moje włosy wolą te drugie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Latem często sięgam po te mocniejsze, a teraz korzystam z tych bardziej delikatnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie z tych delikatniejszych ujdą te z Alterry, natomiast ten z Babydream plącze mi włosy. Też lubię te mocniejsze, krzywdy u mnie nie robią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też wolę mocniejsze szampony. Aktualnie używam z korzeniem żeń-szenia, jest rewelacyjny :) Uważam, że warto dbać o skórę głowy bo wiadomo później dojść do ładu z włosami jest trudno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stan wlosow zalezy rowniez od skory glowy, wiec warto o nia dbac :)

      Usuń
  17. Też tak mam :D odkąd zaczęłam włosomaniactwo miałam przeświadczenie, że tylko łagodny szampon.
    Niestety zauważyłam, że włosy bardziej wypadają, gorzej wyglądają itp.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy wpis, ponieważ sama zauważyłam, że moje włosy potrezbują częstszego mycia albo używania mocniejszych szamponów. Też miałam i w sumie dalej mam przeświadczenie , iż te z SLS bardziej niszczą włosy, ale myślę, że zdecyduje się wprowadzić je częściej do pielęgnacji, tak 2 razy w tyg. jako eksperyment :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wolę słabsze, od kiedy przestałam używać tych mocniejszych to nagle przestałam mieć też łupież
    te mocne szampony rujnują mi skórę głowy
    a włosy wyglądają o niebo lepiej od kiedy zaczęłam olejować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...