poniedziałek, 13 października 2014

DIY BALSAM POD PRYSZNIC- ZRÓB TO SAMA



Cześć !
Ostatnio moja skóra źle reaguje na żele pod prysznic ''solo''. Pomyślałam, ze zastąpię je balsamami pod prysznic, ale nie lubie złudnego nawilżenia jakie dają gotowe balsamy pod prysznic (ze względu na zawartość parafiny). Postanowiłam sama zrobić swój balsam pod prysznic, sama wybrałam nutę zapachową i składniki. Efekt był super dlatego postanowiłam się z wami podzielić swoimi wrażeniami.



Tak naprawdę potrzebujemy tylko dwóch rzeczy : żelu pod prysznic i balsamu czy też olejku. Ja nie moglam się zdecydować i połączyłam te 3 rzeczy. Wszystkie te 3 produkty są o zapachu miodu, więc zapach jest jednolity i bardzo ładny. Szaleje za zapachem miodu ! 

Co z proporcjami?
Tak naprawdę wszystko zależy jaki efekt chcecie uzyskać. Możecie oczywiście zrobić 1:1 wtedy uczucie gładkości skory będzie bardzo dobre, ale równie dobrze możecie dać 75% żelu i 25% balsamu, wtedy efekt będzie również zadowalający. Musicie to po prosu wyczuć. Ja do swojej mieszanki wykorzystałam 60% żelu pod prysznic (biedronkowa oceania), 30% balsamu i 10% olejku do masażu. 

Efekt? Jedwabiście gładka, miękka i pachnąca skóra !

Wiem, że to nic odkrywczego, ale jeśli jeszcze nie robiłyście czegoś takiego to polecam spróbować :)

24 komentarze:

  1. balsam wyglada ciekawie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny bajer, chociaż myślę, że nie stosowałabym go zbyt często ze zwykłego lenistwa. Jeden raz z pewnością wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zrobila taka porcje, ze nie musze robic codziennie :)

      Usuń
  3. Hm, niby dobry pomysł ale z drugiej strony wolę standardowe myjadła albo olejki myjące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skora niestety ostatnio marudzi i nie toleruje tych standardowych :)

      Usuń
  4. Pozytywnie mnie zaskoczyłaś własnym DIY. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba tak będę robiła z balsamami, których nie lubię : )

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł alternatywna dla tych drogich balsamów pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł, na pewno w przyszłości go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wpadła bym na to ;) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...