poniedziałek, 20 października 2014

ciekawe buty na jesień/promocje

Cześć !
Dziś mam dla was kilka ciekawych pomysłów na jesienne buty. Sama zastanawiam się nad kupnem, ale teraz wybór jest ta duży, że ciężko się zdecydować :)



Szukałam promocji w sieci i na stronie  http://kodyrabatowe.pl/czasnabuty znalazłam kilka promocji, które można wykorzystać w jednym z moim ulubionych internetowych sklepów.

 Które buty spodobały się wam najbardziej ? Mnie urzekły te ostatnie za 39zł, ale niestety jest dostępny tylko numer 40 :(

35 komentarzy:

  1. Z przedstawionych ewentualnie 3, ale i tak bym na obecną jesień nie kupiła. Niestety obcasy odpadają. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę sobie kupić coś na płaskim obcasie więc tylko numer jeden mi pasuje :) ale w tej chwili bardziej potrzebuję torebki niż butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz mam na plaskim i szukam czegos na obsacie :)

      Usuń
  3. Często tak jest, że zostają największe rozmiary.. Mi najbardziej podobają się nr.1 i 3 :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. House ma podobne tylko nie na takim obcasie ;)

      Usuń
  5. Dla mnie najpiękniejsze są nr 2 i 6 :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się 1 podoba :)
    te cienkie i wysokie obcasy wydają mi się strasznie niepraktyczne na jesień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakies wyjscie, do baru itd. Wiadomo, ze nie do chodzenia na zakup, ja bym sie nie odwazyla :D

      Usuń
  7. 2 i 3 mi się podobają, choć sama obcasów nie noszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 i 3 są najbardziej w moim guście, bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie zauroczyły nr 1. Zdecydowanie wolę płaskie buty na jazdę na liściach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawdź koniecznie brilu.pl! Rozmiary od 39 wzwyż są teraz w mega promocjach. Właśnie leci do mnie paczka z podobnymi do Twojego nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kupować buty! Najchętniej szpilki oraz botki! :)
    Patrząc na te zdjęcia mam ochotę znów jakieś przechwycić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...