poniedziałek, 15 września 2014

Zestaw Macadamia Oil- recenzja



Cześć !
Wczoraj byłam na bardzo miłym spotkaniu w NS. Dziś mam wolna chwile na napisanie dla Was recenzji zestawu, który pokazywałam wam w planie pielęgnacji. Zestaw zaczęłam testować już w sierpniu, więc spokojnie mogę wam powiedzieć co o nim sądzę. 



 Nawilżający szampon do wszystkich typów włosów: Szampon ma dość mocny skład i nie nadaje się do codziennego użytku. Dobrze się pieni i dobrze oczyszcza włosy, ale źle zadziałał na moją skórę głowy. Wywołał mocny lupież, który udało mi się po jakimś czasie zlikwidować. Chcialam się upewnić czy to ten szampon wywołał łupież i po ''wyleczeniu go'' zaczęlam ponownie myć nim włosy. Niestety efekt był taki sam. Na skórze glowy znowu pojawił się łupież. Jego cena jest dość wysoka. Kosztuje 58,90zł/300ml. Myślę, że za taką cenę można znaleźć o wiele lepszy szampon.

Maska do włosów- Bardzo polubiłam ten produkt. Nieważne czy nałożę ją na 2 minuty czy na pól godziny. Efekt jest zawsze dobry. Włosy są miękkie, lśniące i wygładzone. Właśnie tego oczekuję od maski. W dodatku długo po niej pachną. Maska nie obciąża włosów.Jedynym minusem tej maski jest jej konsystencja, ktora zdecydowanie wpływa na słabą wydajność tego kosmetyku. 100ml maski kosztuje 45zł, więc jak na taką słabą wydajność ta cena jest zbyt wygórowana.

Odżywka do włosów w mgiełce-  Stosuję ją przed suszeniem włosów. Zachowuje się podobnie jak maska. Włosy są wygładzone, miękkie i lśniące. Mgiełka zarówno jak i maska nadaje włosom zapach, który długo się na nich utrzymuje. W przeciwieństwie do maski mgielka jest bardzo wydajna.

Olejek- Jest to coś w rodzaju ''serum''. Połączenie silikonów z olejkami. Stosuję ten olejek na końcówki włosów. Dobrze je dyscyplinuje i chroni przed uszkodzeniami. Czasami dodaję go równiez do maski, aby wzmocnić jej efekt.

Podsumowując : Z tej serii przypadła mi do gustu odżywka oraz maska do włosów, ale ta ostatnia nie jest wydajna. Spodobał mi się także olejek. Zawiodłam się na szamponie, ktory wywołał na mojej skórze głowy lupież. Kosmetyki z tej serii pachną dość intensywnie, a zapach utrzymuje się długo na włosach. Kosmetyki te nie należą do najtańszych, ale jeśli szukacie np. ciekawej mgiełki do wlosów to polecam. 

Kosmetyki pochodzą ze sklepu hairstore





27 komentarzy:

  1. Nie zaciekawila mnie ta seria kosmetykow .

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś okazje kupić odzywkę do włosów z tej firmy w dość sporej pojemności za 35 zł ale jakoś mnie nie skusiła może to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ta seria kosmetyków robiła siano z włosów...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja o nich tak marzyłam. No cóż nie za bardzo widzi mi się wydanie tyle na takie hmm normalsze w działaniu kosmetyki :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się, żeby wypróbować tę serię, szczególnie mnie kusi maska i olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jet fajna, ale nie jest zbyt wydajna :/

      Usuń
  6. olejek i odżywka w sprayu mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna ciekawi mnie ta seria i myślę że na maskę kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie niestety nie udało się dotrzeć do NS, a bardzo żałuję :(
    Mgiełka brzmi ciekawie, może się za nią rozejrzę, po reszcie - jak za tę cenę - można by oczekiwać więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze Cie nie bylo, ale zawsze mozna zorganizowac fajne spotkanie blogerek :) faktycznie za taka cene mozna oczekiwac wiecej..

      Usuń
  9. Mam te olejek w mgiełce, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieciekawie z tym szamponem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Duzo korzystniejsze ceny sa na ebayu. Rozgladalam sie kiedys za ta mgielka i serum olejkowym, ale szczerze to w lepszych cenach mozna znalezc rownie dobre kosmetyki. Przeciez to zwykle serum silikonowe z dodatkiem olejkow, one wszystkie dzialaja podobnie

    OdpowiedzUsuń
  12. A skladowo mgielka nie powala: 2 emolienty, perfum, olejki dopiero po zapachu

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś bardzo chciałam kupić produkty tej marki , odstraszała mnie cena , wielokrotnie rozmyślałam czy może jednak się nie zdecydować ale po twojej recenzji wiem ,że raczej ich nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. już samo opakowanie przyciąga

    _________________
    a uu mnie?
    nowości, które zagościły w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska się u mnie niestety nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...