wtorek, 9 września 2014

ZAKUPY :)

Cześć !
Tydzień temu na poprawę humoru wybrałam się na zakupy. Kupiłam trochę ubrań i trochę kosmetyków. Ni jest tego wiele. Jeśli chcecie zobaczyć co upolowałam to zapraszam. Zacznijmy od ubrań :

Skorzystałam z FB zniżki -40% do house i kupilam botki, które mnie urzekły jak tylko pojawiły się w sklepie, ale wtedy kosztowały 149zł i nie miałam ochoty tyle na nie wydać. Skorzystałam, więc z rabatu -40% i kupiłam je za 89zł. Są bardzo wygodne i fajnie wyglądają w połączeniu z rurkami. 


Będąc u siostry wstąpiłam do sklepu z końcówkami kolekcji i kupiłam torbę, która chodziła za mną już od dawna. Kosztowała 49zł więc myślę, że nie aż tak dużo. Jest bardzo pojemna, ma dodatkowy pasek, ale ja wolę ją po prostu ''trzymać za rączki :)


Kolejna rzecz to płaszczyk, który upolowałam w mega niskiej cenie, bo za 56zł w chińskim. Jakoś nie mam obiekcji co do tego sklepu. Jeszcze się nie zawiodłam, a rzeczy mają ciekawe i w niskich cenach.


Przejdźmy do kosmetyków. Mój tusz zaczął robić ze mnie pandę, więc postanowiłam kupić nowy i akurat trafiłam na promocję nowego tuszu marki rimmel i kupiłam go za 20zł. Na chwilę obecną mogę powiedzieć tylko tyle, że świetnie rozdziela rzęsy.


Skusiłam się na tonik firmy ziaja. Seria manuka bardzo mnie zaciekawiła, a ten tonik ma świetny skład. Nie widziałam go jeszcze w rossmannie i kupiłam go w miejskim sklepiku za jakieś 8zl.

Kolejna rzecz to mój ulubieniec, a mianowicie żel pod prysznic soraya ''malinowa obsesja''. Pachnie obłednie, a zapach długo utrzymuje się na skórze.

Ostatnia rzecz to po prostu płyn do higieny intymnej. Od razu odpowiem na pytanie- nie jestem w ciąży :) Po prostu ta wersja składowo wypadła najlepiej.

Co ostatnio kupiłyście ? :)

42 komentarze:

  1. Faktycznie piękne botki! :) U mnie też jest chiński market i mam z niego wiele rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudna torebka ;) jestem ciekawa jak sprawdzi się tonik z Ziaii .

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba rzadko już się spotyka na blogach pytania o ciąże, jeśli ktoś prezentuje kosmetyk dla ciężarnych/dzieci :D Jest w składzie tej emulsji coś godnego uwagi czy po prostu była najmniejszym złem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to racja ! :D Byla najmniejszym zlem i nie ma SL/eS ;)

      Usuń
  4. Zakupy najlepsze na poprawę humoru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczaaak, też szukam takiej niemarkowej Selmy, 49 to rewelacyjna cena! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukalam i wreszcie znalazlam :D cena fantastyczna :)

      Usuń
  6. Botki i torba świetne. Zakupy kosmetyczne również mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebka :)
    Zainteresował mnie ten tonik z Ziaji, gdy już go przetestujesz, to może zrobiłabyś recenzję? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moge zrobic jakos pod koniec wrzesnia albo poczatkiem pazdziernika :)

      Usuń
  8. torba i buty to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta torba i jaka tania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka śliczna. Też mam ten tonik :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy :) Ciekawi mnie ta seria kosmetyków Ziaja liście manuka. Muszę przetestować szczególnie krem mikrozłuszczający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez kusi ten krem, ale mam jeszcze swoj, wiec nie bede szalec :D

      Usuń
  12. Śliczny płaszczyk, bardzo takie lubię :)
    Ciekawi mnie tusz rimmela i jego szczoteczka, napisz niedługo koniecznie coś wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Dam znac jakos pod koniec wrzesnia :)

      Usuń
  13. Buty i torebka są genialne <3 Też muszę się zaopatrzyć w jakąś nową torbę, chociaż jak wchodzę do sklepu ciężko mi się zdecydować na jedną konkretną, najchętniej wzięłabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości! Tego typu torba chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...