sobota, 27 września 2014

YANKEE CANDLE ''BLACK ''COCONUT''

Cześć !
Dziś przeniesiemy się do świata zapachów, a w zasadzie to do świata kokosa. Uwielbiam go zarówno w kosmetykach, jako olejek i pokochałam go również jako zapach wosku.


Black Coconut : ''Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: dojrzały kokos, egzotyczne kwiaty oraz drzewo cedrowe.''

Jak już wspomniałam na początku, uwielbiam kokosa i wszystko co z nim związanie . Początkowo myślałam, że zapach będzie zbyt słodki i mdły, jednak wcale tak nie jest. Rozkruszyłam kawałek wosku i położyłam na kominek. Zapach poczułam po około 4 minutach.  Poczułam bardzo słodką nutę zapachową. Ewidentnie w tym zapachu dominuje kokos. Przyznam, że ten wosk to jeden z moich faworytów. Zakochałam się w nim już od pierwszego powąchania ! Moim zdaniem jest to świetny zapach na chłodne, jesienne i zimowe wieczory. Ten zapach z pewnością spodoba się zwolenniczkom słodkich nut zapachowych. 



Miałyście ten wosk? Lubicie? A może macie innego faworyta? :)

42 komentarze:

  1. Uwielbiam kokos w każdej postaci, niestety ten zapach jest dla mnie zbyt mocny i wywołuje u mnie ból głowy. Mój największy ulubieniec to soft blanket. Jestem ciekawa zapachu białej czekolady i mięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra wlasnie tak reaguje na zapach olejku kokosowego :)

      Usuń
  2. dla mnie woski za szybko sie koncza:(

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kominek, aż ubolewam nad faktem, że musiałam odmówić z przyczyn zdrowotnych

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne kolorki ;) a zapachy pewnie jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mnie nie kusi, średnio lubię intensywny zapach kokosa. Teraz mam w planach zakup czegoś cytrusowego, a na razie moim faworytem jest Macintosh Spice :) Jeśli masz ochotę, to zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu, w którym do wygrania są własnie woski Yankee Candle, wybrane przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zas uwielbiam tego typu slodkie zapachy :)

      Usuń
  6. nie dorobiłam się jeszcze wosków YC ale ten zapewne by mi się spodobał bo też lubię kokos

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tą wersję, choć jest mniej słodka niż sądziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myslalam, ze zapach bedzie slodszy :)

      Usuń
  8. oj tak, jest cudowny :) palę go od 3 dni i nadal mi sie nie znudził.

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę , że zaczęłyśmy tę samą akcję :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie złożyłam zamówienie na goodies. :-) Długo zbierałam się na złożenie zamówienia nowych wosków. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, ktore zapachy wybralas :)

      Usuń
  11. Mam go! Mój pierwszy wosk YC :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię słodkie zapachy, ale ten wyjątkowo mi się nie spodobał ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam zamiar kupić ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam, ale jakoś specjalnie mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zastanawiałam się nad jego zapachem i zakupem ;) teraz wiem, że muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go, ale jeszcze nie odpalałam :) Czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  17. myślałam kiedyś nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten zapach. Ostatnio tylko ten gości w moim kominku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te woski są przecudowne! Kocham je po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kokos jest super, ale teraz kiedy idą chłody myślę o czymś "zimowym" jak cynamon.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...