poniedziałek, 1 września 2014

WŁOSOWA AKTUALIZACJA



Cześć !
Dziś mam dla Was włosową aktualizację. Sierpień był dla moich włosów ''ciężkim'' miesiącem. Ciągłe wyjazdy, słońce i brak czasu na pielęgnacje. Prawdę mówiąc używałam tylko szamponu i ''agadir argan oil''. Ten ostatni świetnie zabezpieczał i dyscyplinował włosy :)

Ogólnie jestem zadowolona ze stanu swoich włosów. Końcówki są w dobrej kondycji, a to jest najważniejsze. We wrześniu planuję kolejny raz zrobić keratynowe ''prostowanie'' swoim sprawdzonym zestawem, ale jeszcze nad tym myślę. Niedługo pojawi się plan pielęgnacji i zobaczycie co bedzie pielęgnowało moje włosy w tym miesiącu. Zdradzę, że motywem przewodnim będzie olej makadamia

A jak wasze włosy po wakacjach? :)

31 komentarzy:

  1. Moje włosy dostały trochę w kość w sierpniu, zatem we wrześniu muszę to im wynagrodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy na szczęście nie odczuły zgubnych skutków słonca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy zostały trochę zaniedbane w wakcje, nie olejowałam ich... A i słońce dało im nieźle popalić...
    Szukam jakiegoś olejku, który sprawi, że nie będą już takie suche i łamliwe (dotychczas używałam olejku rycynowego i arganowego). Zaproponujesz mi coś dobrego?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mało razy je olejowałam (brak czasu, wyjazdy). U mnie niesamowicie się sprawdza olej kokosowy, ale z nim jest tak, że albo się go lubi, albo nie. Jednak jesli się nie sprawdzi do włosów to można go stosować jako balsam do ciała, krem do twarzy, olejek do demakijażu oczu (swietnie wzmacnia rzęsy). Polecam też podciąć końcówki :)

      Usuń
  4. Wyglądają świetnie! Moje włosy kochają olej makadamia, więc jestem bardzo ciekawa Twojego planu pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Moje również go uwielbiają :)

      Usuń
  5. Mają moją wymarzoną długość. :) Moje po lecie dopiero teraz wracają do dobrej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba urosły ?
    ja jeszcze nie robiłam aktualizacji ale dzięki zabiegom olejowania moje włosy są w dobrej kondycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, bo miesiac temu je podcinalam i od tamtej pory troche podrosly :)

      Usuń
    2. ogólnie chyba latem włosy szybciej rosną , przynajmniej tak widzę u siebie

      Usuń
  7. Ale piękne masz te włoski :))

    Obserwuję .Bardzo bym prosiła o szczere poklikanie w linki, wiesz że to ważne, a ja z chęcią odwdzięczam się komentarzami i obserwację :))

    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.htm

    OdpowiedzUsuń
  8. I słusznie, że jesteś zadowolona. Piękne są :) Moje włosy w wakacje nieco się przesuszyły, więc teraz mam akcję regenerację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy są aktualnie w strasznym stanie. Przyleciałam na 2 tyg. do Londynu, do chłopaka i tutejszy klimat, woda i kosmetyki do włosów sprawiły, że wypadają mi włosy garściami :O Już wcześniej miałam problem z wypadaniem włosów za sprawą niedoczynności tarczycy, ale dzięki herbacie z pokrzywy i domowej maseczce z żółtka jajka, olejku rycynowego i oliwy z oliwek powstrzymałam ich wypadanie. Teraz niestety nie mam jak tutaj jej używać, gdyż ciśnienie wody jest słabe i włosy nie chcą współpracować, na dodatek nie mam suszarki, a moje włosy nienawidzą same wysychać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana klimatu wpływa niekorzystnie na włosy (niestety) :( Odnośnie suszenia włosów- zawijaj je w bawełnianą koszulkę/bawełniany ręczni lub w ręcznik z mikrofibry. Wtedy szybciej wyschną :)

      Usuń
    2. Dziękuję za radę, zapewne skorzystam :) Ogólnie to dzięki Tobie poznałam i zaprzyjaźniłam się z herbatą z pokrzywy. Za to również chcę podziękować. Teraz często tutaj zaglądam i stosuję się do Twoich rad w sprawach włosów. Twoje są piękne i mam nadzieję, że i ja moje doprowadze do podobnej długości i stanu.
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.
      Bulba :)

      PS. Żebyś wiedziała, że to ja, będę się tak podpisywała jak powyżej. ^.^

      Usuń
  10. sliczne :) moje o dziwo nawilzone, nawet troche za bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Po lecie znowu moje włosy mocno się rozjaśniły, są łamliwe i porozdwajane, mimo, że chroniłam je pod kapeluszem i raz w tygodniu olejowałam oliwą z oliwek :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...