sobota, 13 września 2014

WishList na październik

Cześć !
Dziś chcę Wam pokazać co jest na mojej październikowej, zakupowej liście. Będzie trochę ubrań i dwa kosmetyki.


 Czapka- szukam jakiejś fajnej, szarej i najlepiej 'luźnej' czapki. Jeśli wiecie w jakim sklepie jest fajny wybór to dajcie znać. Byłam na zakupach, ale nic mi szczególnie nie wpadło w oko. 

 Czarne, bardzo obcisłe rurki- Miałam kiedyś takie i byłam bardzo zadowolona. Niestety teraz nigdzie nie mogę ich znaleźć. Chodzi mi o takie bardzo przylegające z ''rozciągliwego'' materiału. Dajcie znać jeśli gdzieś takie widziałyście.

 Komin- po prostu duży, szary komin :)

Rękawiczki- chcę takie same jak na obrazku.

Lakier- Nie wiem co mi w tym miesiącu odbiło na punkcie szarości, ale do moich szarych rzeczy chcę dorzucić jakiś fajny, szary lakier do paznokci.

Spódniczka- Chcę przylegającą, bordową spódniczkę. Pamiętam, że swego czasu często pojawiały się w H&M, więc może tam uda mi się ją kupić.

Olej marula- To ostatnio prawdziwy kosmetyczny hit! Szukam czystego olejku marula. Ma on świetne właściwości. Rozjaśnia przebarwienia i pomaga skórze skłonnej do wyprysków, a także tej na której niespodzianki pojawiają się od czasu do czasu.

Jeśli widziałyście coś z tych rzeczy w jakimś sklepie to koniecznie dajcie mi znać :)
Tymczasem lecę się zbierać na spotkanie w New Styler :)



24 komentarze:

  1. Ostatni podobają mi się wszystkie odcienie szarości, zarówno w ubraniach jak i dodatkach i lakierach:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duży szary komin też chętnie kupiła na tą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam idealny szary lakier z jumpy polecam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wishlista - konsekwentna kolorystycznie.

    Ja właśnie myślę nad "wczesnojesienną" wishlistą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do rurek - mam takie z H&M, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekam na więcej recenzji oleju marula nim go kupię :)
    Szaraczek do paznokci też by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarość króluje :-) Ja w październiku chcę odhaczyć Dzikiego Józefa;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo szarości ;) Ja poszukuję szarych rękawiczek i ostatnio zakupiłam też szary sweterek^^ a lakieru, żeby nie było tak szaro szukam w kolorze nude.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś fajny szary lakier też by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam zamiar zaopatrzyć się w jakieś czarne rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szary lakier to mój must have na tą jesień

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam czarne obcisłe rurki - zakładam je naprawdę często ;-) Ale niestety nie pamiętam gdzie je kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Też szukam takich czarnych rurek :) . Olejek ciekawy daj znać gdzię można dostać w czystej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie uzywalam lakieru na paznokcie o kolore szarym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się czaję na olej marula. Jak wykończę olejki które mam to sobie sprawię ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. h&m ma fajne czarne rurki. Materiał idealny, świetnie leżą, lekko wyższy stan, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szare lakiery widziałam dziś w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bierz czapy z eBaya albo aliexpress, kosztują grosze, a naśladują same najnowsze trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, za rurkami rozejrzałabym się w Mango albo w Cubusie. Też lubię bardzo obcisłe spodnie i zawsze je tam znajduję :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarne obcisłe rurki kupiłam w Stradivariusie kilka dni temu. A co do rękawiczek, widziałam sama podobne w zeszłym sezonie w reserved :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...