poniedziałek, 29 września 2014

ULUBIEŃCY

Cześć !
Zorientowałam się, że mamy już koniec miesiąca i przyszedł czas na ulubieńców. Jak zwykle nie będzie tego dużo, ale będą to naprawdę dobre rzeczy. O dziwo w ulubieńcach znalazły się aż 2 rzeczy z kolorówki :)


1. INSIHGT, Szampon do codziennego użytku- Jest to szampon, którego skład wcale nie jest delikatny, ale używam go do każdego mycia włosów. Nie podrażnia skóry glowy, nie wywołał łupieżu, świetnie oczyszcza i odświeża włosy. W dodatku pięknie pachnie, tak ziołowo.

2.Rimmel match perfection- To już druga buteleczka tego podkładu. W końcu znalazłam swój jasny odcień. Nie jest to podkład dla osób, które wymagają sporego krycia, ponieważ ten daje bardzo naturalny efekt, nie tworzy efektu maski. Bardzo ładnie ''odświeża skórę' która po jego nałożeniu wygląda na zdrową.

3.Rimmel, mascara wonder'full- Świetny tusz do rzęs w przystępnej cenie. Długo szukałam czegos co nie sklei moich rzęs, ale da efekt ''wow''. Ten tusz świetnie rodziela rzęsy. Można nim otrzymać zarówno dzienny jak i mocniejszy, wieczorowy efekt.

4.Pat&Rub, orzeźwiające masło do ciała- Masełko, które wraz z latem i piękną pogodą dobiega końca, więc czas je wymienić na coś zimowego. Masło pachnie bardzo orzeźwiająco, cytrusowo (świetny zapach na lato). Daje uczucie nawilżenia, miękkości i gładkości skóry. Uwielbiam !

Co znalazło się w waszych ulubieńcach ?


42 komentarze:

  1. Nie znam produktów, ale mam fazę na opakowania z pompką. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ładne opakowanie ma ten szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz mnie zaciekawił :)
    w moich ulubieńcach jest inny podkład z Rimmel-stary dobry Stay Matte,cudownie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, zaciekawił mnie tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam Twoich ulubieńców, za to szampon bardzo interesujący, lubię takie mocne oczyszczanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Moi ulubieńcy niebawem na blogu, też znajdzie się w nich tusz do rzęs ;). O to masełko mnie ciekawi, szczególnie zapach, bo uwielbiam takie orzeźwiające na lato ;). Ale na teraz wolę coś słodszego, np. malinowego, kakaowego itp., typowo jesiennego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam te masło i także bardzo się z nim polubiłam zapach był przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam próbkę tego masełka, ale zapach mi nie podszedł :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie ten zapach, ale wole slodsze nuty :)

      Usuń
  9. tusz z rimmel jest naprawdę dobry, za to masło z P&R jak dla mnie było tragiczne, tak samo jak peeling z tej serii ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy, najbardziej mam ochotę na to masełko z Pat&Rub, ale jeszcze trochę zapasów mam do zużycia... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować ten podkład Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ten tusz, ma rożne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również podpisuję się pod podkładem, jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie zaciekawił szampon. Musze o nim poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej ;) Szukam jakiś informacji na temat solarium i ochrony włosów - jedyne co znalazłam, to temat o mgiełkach a także chowaniem włosów pod jakąś chustką : ) Czy ktoś mógłby napisać coś więcej? Do tego czy zna ktoś jakiś prosty przepis na domową mgiełkę, ale tak domową, że nie musiałabym nic zamawiać z internetu (np. aloes) itp ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu jest duzo informacji na ten temat. Jesli masz jakies pytania pisz smialo na moj e-mail :)

      Usuń
    2. Mam masło P&R i też bardzo mi odpowiada. Podkład używałam kiedyś i też byłam zadowolona :)

      Usuń
  16. Rimmel match perfection jak dla mnie jest średni :/ wysuszył mnie i co gorsza nie miał żadnego krycia :/

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie tusz z Rimmela nie oczarował :( natomiast szampon mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam obecnie tego podkładu i faktycznie odświeża skórę, szczególnie rano podoba mi się ten efekt :)
    Chętnie wypróbują tą maskarę, dawno nie miałam żadnej od Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...