wtorek, 23 września 2014

Szczoteczka soniczna- fajny czy zbędny gadżet ?


Cześć!
Dziś pokażę Wam szczoteczkę soniczną, która jest uderzająca podobna do tej, która jakiś czas temu pojawiła się w biedronce, ale jednak jest trochę inna. 

Od producenta : Podstawowe zalety szczoteczki SLIMSONIC:
  • bardzo dokładnie czyści zęby i dziąsła dzięki zastosowaniu technologii sonicznej emitującej 22 tysiące ruchów na minutę;
  • prosta w obsłudze – posiada tylko jeden przycisk;
  • praktyczna i wygodna – poręczne etui zmieści się w każdej, nawet małej torebce i kieszeni;
  • ekonomiczna – działa na baterie AAA, atrakcyjne ceny końcówek wymiennych;
  • modna i stylowa – do wyboru ponad 20 wzorów i kolorów – możesz się wyróżnić!



Pamiętacie biedronkową szczoteczkę soniczną za 15zl? Ta kosztuje około 70zl. Przyznam szczerze, że mam obie i różnią się one jedynie wielkością główki (ta biedronkowa ma mniejszą główkę) i ceną. Ja jednak wolę większą szczoteczkę. VioLife SlimSonic to fajny gadżet. Jest kilka wersji kolorystycznych szczoteczki. Ja posiadam wersję moro. To dość fajny gadżet, ktory po prostu ładnie wygląda na łazienkowej półce. Można ją spokojnie schować do torebki i nikt się nie domyśli, że to szczoteczka. Szczoteczka bardzo dobrze myje zęby i ''przyjemnie'' wibruje.

Zerknijecie sobie na fanpage VioLife SlimSonic 

Szczoteczka jest bardzo fajnie zaprezentowana na YT:




32 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze takiej szczoteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie prezentują się te szczoteczki: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dłuższego czasu zamierzam kupić szczoteczkę soniczną, ale jednak ceny trochę mnie odstraszają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie chcwsz wydawac tyle pieniedzy to warto kupic jej tansza wersje z biedronki :)

      Usuń
  4. fajna szczoteczka. :) mi marzy się taka elektroniczna, obrotowa, jednak to wydatek ok. 100zł i odkładam go ciągle na kiedy indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się planuję w końcu przerzucić na szczoteczki elektryczne :-) Sonicznej może też spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ją kupiłam to byłam zachwycona i używałam ją namiętnie. Teraz mi przeszło i owszem jest to dobra rzecz, ale nie niezbędna ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy znajdę tą szczoteczkę w biedronce? Jest jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze w sierpniu byla jeezcze dostepna, ale teraz nie wiem. Poszukaj na allegro :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja tez mam ta z biedronki i roznia sie tylko wielkoscia glowki i cena.. :)

      Usuń
  9. Teraz żałuję, że nie zdecydowałam się na ta Biedronkową.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam, ale chciałabym kiedyś wypróbować i w sumie szkoda, że się nie zdecydowałam, kiedy były w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie kupiłam tej biedronkowej wersji skoro nie ma różnicy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz chyba najlepszą wersję ;) Moro jest mi bliskie, bo uczę się na profilu mundurowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zastanawiałam się czy by jej nie kupic, ale końcówkę trzeba wymieniać co jakiś czas, a gdzie ją kupić (?)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam szczoteczkę elektroniczną z Oral- B i dla mnie ona jest numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nigdy nie używałam elektrycznej szczoteczki. To prawda, że efekty są lepsze niż przy tradycyjnej? W reklamach oczywiście mówią, że tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Ja wolę tradycyjne szczoteczki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...