niedziela, 7 września 2014

PLAN PIELEGNACJI WŁOSÓW


Cześć !
Dziś przychodzę do was z wrześniowym planem pielęgnacji. Jak wspominałam w aktualizacji, motywem przewodnim we wrześniu będzie olej makadamia. Produkty, które będą dbać o moje włosy we wrześniu pokazane są poniżej (brakuje tylko oleju makadamia, którym mam zamiar olejować włosy).


SZAMPON-  Nie jest to delikatny szampon, ale też nie należy do tych bardzo mocnych. obaczymy jak        włosy zareagują po dłuższym czasie jego używania.

MASKA- W tym miesiącu mam zamiar uzywać tylko jednej maski i będzie to maska z serii macadamia 

ODŻYWKA W SPRAYU- Silikonowa mgiełka z dodatkiem olejków bedzie służyła do ochrony                  włosów na całej długości.

SERUM- olejek z dodatkiem silikonów będzie służył do zabezpieczania końcówek.

OLEJ MAKADAMIA- Moje włosy uwielbiają ten olej (nie ma go na zdjęciu) dlatego to jego będę            używać do olejowania.

Jak widać we wrześniu moje włosy będą pielęgnowane przez serię macadamia. Tych kosmetyków zaczęłam używać już w sierpniu, więc we wrześniu dam wam znać jak się spisały :)

 A jak wasze włosowe plany na wrzesień ?


51 komentarzy:

  1. Ja stawiam na porost włosów i ich regeneracja, bo garściami mi wypadają. :) Zasuszona pokrzywa pójdzie w ruch, serum na porost w sprawy od Babuszki Ag. maska macaronska przeciw wypadaniu i szampon love2mix regeneracyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar dorzucić do tego planu serum na porost wlosów babuszki agafii. Mam nadzieję, że we wrześniu będę systematyczna.

      Usuń
  2. Ja mam zamiar w końcu dobrze przetestować maskę Natur Vital ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska jest na mojej zakupowej liście :)

      Usuń
  3. Ja zapuszczam swoje włosy, więc wszelkiego rodzaju wcierki i aktywatory wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serum na porost wlosów babuszki agafii :)

      Usuń
  4. http://ifotos.pl/zobacz/wrzesieoj_easpwxq.jpg/
    a to moja pielęgnacja na wrzesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam nigdy wcześniej o tych produktach, z chęcią dowiem się o nich czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne są opakowania tych kosmetyków, śliczne po prostu.
    O moim planie pielęgnacji wrześniowej pisałam wczoraj, dokładnie tu :
    http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2014/09/plan-pielegnacji-wosow-we-wrzesniu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tych produktów, ale ostatnio często je spotykam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie jestem ciekawa tych produktów, bo moje włosy też uwielbiają olej makadamia : ) w tym miesiącu stawiam na zrobienie czegoś by nie wypadały : c

    OdpowiedzUsuń
  9. No to czekam na efekty tych testów :) Ta seria bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak sie sprawdza po dluzszym uzywaniu :)

      Usuń
  10. Fajny zestaw, fajne plany. Ja też walczę z przesuszeniem po lecie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa na jakich typach włosów olej makademia jest najlepszy i ma szanse się sprawdzić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecany jest do wlosow zniszczonych :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś olejek z tej firmy. Bardzo ładnie pachniał.

    OdpowiedzUsuń
  14. produkty niby dobre, ale cena jest tak wysoka, że wolę znaleźć kilka innych równie dobrych kosmetyków w o wiele lepszych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ich cena jest dosc wysoka :/

      Usuń
  15. szampon i maskę sama chętnie spróbowałabym

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa, jak spisze się cała seria makadamia ;) U mnie czysty olej makadamia nie robi szału, ale w maskach czy odżywkach czasem jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie olej makadamia, ale wole kokosowy :)

      Usuń
  17. Jestem bardzo ciekawa jak spisze się ten zestaw. Już jakiś czas temu wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak się te kosmetyki u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam jedynie odżywkę tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosowanie kosmetyków z całej serii może dać dużo lepsze efekty niż stosowanie ich pojedynczo, więc jest duża szansa, że dadzą super efekty na Twoich włosach przy dłuższym stosowaniu :)

    Ja w tym miesiącu stawiam na nawilżenie i chciałabym, aby włosy jeszcze trochę podrosły- stąd dużo olejów i drożdży w planie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przyspieszenie porostu polecam serum babuszki agafii :)

      Usuń
  21. Świetne produkty. Ja ostatnio używam tylko szamponu i odżywki z olejem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuszą mnie te kosmetyki ale ceny odstraszają :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Olej arganowy jest u mnie stałym bywalcem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe produkty :) Czekam na recenzje tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam z tej serii szampon i niestety na moje włosy to on nie działa pozytywnie. Mam specyficzną strukturę włosa, są cienkie i maja tendencje do wypadania, tzn miały bo pół roku temu odwiedziłam Klinikę HairMedica, i wystarczyła jedna wizyta aby problem wypadających włosów był przeszłością :) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam z tej serii szampon i niestety na moje włosy to on nie działa pozytywnie. Mam specyficzną strukturę włosa, są cienkie i maja tendencje do wypadania, tzn miały bo pół roku temu odwiedziłam Klinikę HairMedica, i wystarczyła jedna wizyta aby problem wypadających włosów był przeszłością :) polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...