piątek, 5 września 2014

MASKA LIFTINGUJĄCA

Cześć !
Dziś przychodzę do Was z ostatnią maska do twarzy z serii 'bania agafii'' jaką posiadam. Posiadam 4 maski z tej serii i tylko z jednej nie byłam zadowolona. Pozostałe 3 sprawdziły się bardzo dobrze na mojej skórze. Wśród tych trzech jest ta dzisiejsze, a mianowicie liftingująca. 



Od producenta : Maseczka daje wyraźny efekt liftingu, tonizuje skórę oraz wyrównuje jej koloryt. Zawiera naturalne składniki dzięki którym nawilża cerę, poprawia jej jędrność i elastyczność.

Cena/ dostępność : 5,90zł /SkarbySyberii

Skład : Aqua, Dicaprylyl Ether, Butirospermum Parkii (masło shea), Organic Camellia Sinensis Leaf Extract (organiczny ekstrakt białej herbaty), Persicaria Hydropiper Extract (rdest ostrogorzki), Malva Sylvestris Extract (ślaz dziki), Citraria Nivalis Extract (ekstrakt caldonii śnieżnej), Kaolin (glinka porcelanowa), Glyceryl Stearate, Organic Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil (organiczny olej z kiełków pszenicy), Cetearyl Alcohol, Sorbitane Stearate, Sodium Cetearyl Sulfate, Xanthan Gum, Potasium Sorbate, Parfum, Citric Acid.

Moja opinia : Maska jak każda z tej serii jest tania i zamknięta w wygodnej tubce. Jej zapach jest bardzo delikatny. Przypomina mi zapach zielonej herbaty. Nie lubię konsystencji tej maski, ponieważ jest ona bardzo lejąca i ciężko ją nałożyć. Jednak działanie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Co prawda nie jest ona tak dobra jak ta ''na mleku łosia'' ale mogę ją porównać do maski fitoaktywnej z tej serii. Twarz po zmyciu tej maski jest tak gladka jak po nałożeniu olejku. Efekt wizualny jest bardzo dobry. Twarz jest miękka i wygladzona, ale od masek wymagam trochę więcej niż tylko efektu wizualnego. Zadaniem tej maski było wyrównanie kolorytu skóry i niestety nie spełniła tej obietnicy. Spełniła zaś drugą obietnicę jaką jest efekt liftingu. Po jej zmyciu faktycznie można odnieść takie wrażenie jednak mi bardziej zależało na wyrównaniu kolorytu, a tego nie zrobiła.

Miałyście ją? Jak się u was sprawdziła? 

17 komentarzy:

  1. Jeszcze jej nie znam ale w dalszej przyszłości planuję zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam. Ale zbieram się do zakupów w Skarbach Syberii jestem strasznie ciekawa ich produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam maskę na mleku łosia i serum na porost włosów babuszki agafii :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Maski do twarzy są wydajne, ale np. te do włosów już takie nie są :)

      Usuń
  4. Bardzo kusząca, trzeba przyznać, że świetnie zapakowana ii do tego zapach zielonej herbaty - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam ten zapach. Jest taki delikatny :)

      Usuń
  5. to dzialanie liftingujace to w sensie jakim? Widzialas lepsze napiecie? bo jak buzka mlodziutka to ciezko efekt zauwazyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o efekt wizualny :) uzywala jej rowniez moja starsza siostra i tez to zauwazyla, ale oczywiscie efekt jest tylko czasowy :)

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z tej serii maskę oczyszczającą dziegciową i jestem zadowolona z jej działania, widocznie oczyściła moje pory, używałam jej dwa razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIe miałam jeszcze saszetek do twarzy Agafji..
    Jedynie do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię kosmetyki które są szybkei wu uzyciu .. ciezko nałożyć to hmmm trzeba trochę czasu ktorego mi obecnie brak ; /

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam ochotę na wszystkie te produkty. A efekt liftingu byłby idealny przed wyjściem na imprezę : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...