środa, 17 września 2014

Dzień chłopaka- pomysły na prezent

Cześć !
Zbliża się 30 września, a mianowicie dzień chłopaka. Wiem, że jest też dzień mężczyzn, ale jakoś się przyzwyczaiłam do obchodzenia tego dnia we wrześniu. Chcę coś kupić swojemu TŻ i szczerze mówiąc mam kilka pomysłów, ale liczę również na waszą burzę mózgów :)


Whisky- Wiem, że nie naszym zadaniem jest ''rozpijanie'' facetów, ale myślę, że whisky im nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie- będą zadowoleni z takiego gestu. Zawsze to coś innego :)

 Bilet- Dla fanów sportu można kupic bilet na mecz jego lub waszej ulubionej drużyny i wybrać się razem z partnerem na ten właśnie mecz. Jeśli wasz facet nie jest fanem sportu warto kupić bilety na jakiś ciekawy koncert.

Płyta - Fani muzyki będą zadowoleni. Nowa płyta ulubionego zespołu ucieszy każdego ''kolekcjonera''

Ubranie- Przyznam, że jest to moja opcja awaryjna. Można kupić jakąś ładną koszulę czy też sweterek. Zależy co kto lubi.

Gokarty- Zabierz go na gokarty. Pojeździcie razem, możecie się ścigać. Dobra zabawa gwarantowana.

Zegarek- To taki bardziej uniwersalny prezent. Przyda się spóźnialskim :)

Ty- Do prezentu warto dołączyć po prostu siebie. Tego dnia można się bardziej postarać i miło go zaskoczyć.

Kolacja- Mówią ''Przez żołądek do serca''. Warto ugotować coś dobrego i trafić do serca ukochanego właśnie przez żołądek 

Jakie są wasze pomysły na umilenie swojemu mężczyźnie tego dnia? A może wcale nie macie takiego zamiaru ?:)

34 komentarze:

  1. Super post, zawsze jest z tym problem, ja chyba jednak wybiorę opcję awaryjną czyli ubranie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hehe, myślę że każdy facet właśnie z tego będzie cieszył się najbardziej ;D

      Usuń
  3. Nigdy nie kupiłabym swojemu chlopakowi alkoholu. Co to za prezent, jest tyle innych opcji a takie coś to można po prostu jako mily dodatek do kolacji dowolnego dnia jesli ktos lubi alkohol...pozostałe propozycje fajne. Ja mam dla mojego edycje limitowana najnowszej plyty jego ulubionego zespolu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze alkohol z wyzszej polki nie jest jakims zlym prezentem, ale sama tez raczej tego nie kupie, bo mam inne opcje :)

      Usuń
  4. Stare przyslowie mowi ze nie wolno ukochanemu dac w prezencie zegarka bo wasz czas szybko sie skonczy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie , to tak samo jak nie kupuje się drugiej osobie butów - bo odejdzie - ale to już zależy na co kto zwraca uwagę i w co kto wierzy , choć osobiście wolę dmuchać na zimne , jakbym o tych porzekadłach / przysłowiach czy jak tam zwał nie wiedziała to co innego , ale jak już się wie to potem siedzi w głowie jak dana sytuacja ma miejsce

      Usuń
  5. u mnie niestety tylko opcja wysyłkowa się w tym roku znajdzie dlatego myślę : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Gokarty są świetnym pomysłem, sama kiedyś taki podarowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne zabawa byla udana, a chlopak zadowolony :)

      Usuń
  7. Dla mojego wystarczy olejek do e-papierosa i chłop zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no whisky to dobry pomysl z jacka daniel'sa na pewno bylby moj zadowolony i bym musiala odrobinę spróbować razem z nim...:D

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze! to już dzień chłopaka dobrze że mi przypomniałaś !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mam problem z takimi prezentami. My w tej kwestii jesteśmy mniej problematyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mojemu kupię skórkę do lola i niech się cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek dostał już na urodziny :D Trzeba będzie coś pomyśleć ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, więc żeby dać mu prezent, najpierw on musi kupić mi takie szpilki i sukienkę, ponadto dać na fryzjera... Jesteś genialna :* :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nadal myślę co kupić/dać ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jako facet polecam prezenty motoryzacyjne. Każdy lubi poszaleć na torze, a zwłaszcza w Ferrari, a teraz śmiało kupować można takie prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, dobrze, że mi przypomniałaś! W tym roku postawię na jakiś drobny upominek DIY, bo mój facet raczej nie obchodzi takich okazji. Ale gdyby obchodził, whisky byłoby chyba najlepiej trafionym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gokarty to najlepszy pomysł, a pomyśleć można też o przejażdżce prawdziwym sportowym samochodem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne pomysły. Ja swojego zabrałam właśnie na gokardy i był taki zadowolony. Jak dziecko, które dostało czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...