czwartek, 25 września 2014

DENKO

Cześć !
Zbliża się koniec września, więc przychodzę do Was z denkiem. Jak zwykle nie jest tego zbyt wiele :


Peeling do stóp ''przeciw odciskom''- Odcisków nie zlikwidował, ale jako peeling sprawdził się całkiem dobrze. Nie będą z niego zadowolone osoby lubiące mocne zdzieraki, bo ten do tej grupy nie należy.

Maska do twarzy oczyszczająca- Miałam 4 maski z tej serii i ta wypadła najsłabiej. Pisałam o niej w tym wpisie.

Love2mix szampon z jagodami i proteinami pereł- Mój ulubiony szampon z ''rosyjskiej'' oferty. Jest delikatny, ładnie pachnie, ma dobry skład, domywa oleje, włosy się po nim nie plączą.

Sessio, maska do włosów- Jedna z lepszych silikonowych masek jakie mialam. Pięknie pachnie jest tania i bardzo wydajna. Świetnie wygładza i dyscyplinuje włosy.

A jak Wasze denko? :)

20 komentarzy:

  1. czym pachnie ta maska sessio?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie polecam odżywki sessio

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało! Ta maska z Sessio wygląda sympatycznie, gdzieś już czytałam, że jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak ta sessio sprawdziłaby sie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. No to widze, że w denku trochę sie uzbierało produktów, co do peelingu jest rewelacyjny : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze do czynienia z szamponem Love2mix, muszę chyba w końcu się skusić i go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do zrobienia denka zbieram się już kilka miesięcy z torby aż się wysypuje , muszę się za to wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Ktoś może wyjaśnić mi dlaczego to: http://allegro.pl/farouk-chi-silk-infusion-jedwab-do-wlosow-50-ml-i4604859619.html kosztuje 22zł za 50ml a to http://allegro.pl/farouk-chi-silk-infusion-jedwab-do-wlosow-15-ml-i4576530503.html 3,25zł za 15ml? Skoro 50ml:15ml=3,(3)ml a 3,25zł*15ml=9,75zł Jakim cudem wychodzi taka cena? Oczywiście obliczenia w przybliżeniu ... i tam plus minus wynik, ale mimo wszystko - czy cena nie jest zawyżona? Czy to może coś innego jest, a ja jestem ślepa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest zawyżona ;)

      Swoją drogą od czasów, gdy ja go kupowałam większa butla zdrożała co najmniej dwukrotnie xD

      Usuń
    2. Ooo, czyli nie mam jakiś zwidów itp : ) dziękuję za odpowiedź xD

      Dwukrotnie? To w takim razie opłaca się kupować jedynie małe opakowania ; )

      Usuń
  9. Bardzo fajne, moje powoli gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha no faktycznie nie poszalałaś : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony szampon Love2Mix też się niestety kończy, Z Sessio dostałam ostatnio maskę ale wersję mleko i miód.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie kiedyś wypróbuję tą maskę nawilżającą. A szampon z jagodami i proteinami pereł mam, tylko czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą maskę do włosów tylko miodową i u mnie także sprawdza się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...