niedziela, 21 września 2014

BUBLE

Cześć !
Zapewne, kiedy to czytacie, ja jestem w górach. Nie zapomniałam o was i przygotowałam wpis na temat kilku kosmetyków, których wolę już unikać.



 Delia, Henna w kremie- Jak dla mnie kompletny bubel. Po nałożeniu nie zauważyłam pieczenia, pojawiło się dopiero po zmyciu henny. Efekt? Lekko przyciemnione rzęsy i brwi. Na jak długo? Henna zmyła się przy drugim demakijażu. Może polecicie mi jakąś dobrą henne do rzęs?

 Bania Agafii, maska oczyszczająca- Nie jest kompletnym bublem, ale u mnie się po prostu nie sprawdziła. Może gdybym nie miała porównania do innych masek z tej serii.. ale ta praktycznie nic nie robi.

 Szampon Macadamia- Jak dla mnie kompletna pomyłka. Szampon kosztuje około 75zł, a niczym pozytywnym się nie wyróżnia. Jedyne co zrobił z moimi włosami to wywołał łupież.

 Pomadka Essence-  Jest to odcień 04 ''on the catwalk'' Ma piękny odcień, ale znika z ust tak szybko, że nawet nie zdążymy zauważyć, że miałyśmy ją na ustach.

Znalazłyście w tym miesiącu jakiegoś bubla?


65 komentarzy:

  1. Najlepsza henna do rzęs i brwi to Refectocil w żelu ;) polecam, ok 15 zł na allegro a starczy na wiele aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! A jeśli masz dostęp do hurtowni to polecam też henny ziołowe w proszku w takiej przezroczystej długiej fiolce. Dają naprawdę mocny efekt i trzeba uważać, by nie trzymać za długo, bo mocno farbują też skórę.

      Usuń
    2. Dzieki za info! :) na pewno zwroce uwage na te henny :)

      Usuń
  2. ciekawe

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pomadkami jest tak często, że lubią znikać szybko! ;) Ja mam takich całkiem sporo, ale nosze je zawsze przy sobie i w wolnym czasie poprawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię tą maskę do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest az taka zla, ale majac porownanie do calej serii to ta wypadla slabo :(

      Usuń
  5. Nie miałam żadnego z twoich bubli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja użyłam raz próbki szamponu z Macadamia i rzeczywiście był zwykły, w życiu nie dałabym za niego tyle kasy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja o swoich bublach nakręciłam filmik, bo nawet mi się nie chciało robić im zdjęcia :D
    Jeśli chodzi o hennę to polecam RefectoCil :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja używam tej henny i jestem bardzo zadowolona. Szkoda że u ciebie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne opakowanie tego szamponu :D ale cena kosmiczna, jeszcze do tego bubel, szkoda :( a pomadka faktycznie ma piekny odcien, szkoda, ze taka nietrwala :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jak na ten szampon jest zbyt wysoka :/

      Usuń
  10. Nie znoszę szamponów, które wywołują u mnie łupież, od razu je skreślam...
    Chciałam kupić tę maseczkę oczyszczającą. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że szampon taki drogi a nic pożytecznego nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam tych produktów i raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. szamponu będę unikać :) moja skóra głowy jest dość kapryśna :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta henna to totalne dno... Mialam dwa opakowania - pieniądze w błoto.

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie henna delia dość długo się utrzymuje bo za każdym razem używam nowej wody utlenionej. Gdy użyjemy starej efekt jest znikomy i wyjątkowo krótkotrwały. Jednak w pracy używam henny refectocil i ją też polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak ta henna jest genialna : ) na zajęciach używamy i dziewczyny sobie chwalą : )

      Usuń
  16. A ja tę maseczkę od Agafii polubiłam, u mnie fajnie oczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mialam cala serie i ta wypadla najslabiej :/

      Usuń
  17. U mnie ta henna się sprawdza:D
    Zapraszam też do mnie na nowe posty ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Na szczęście nic z tych bubli nie miałam. Najgorszy z tego zestawienie, to chyba szampon. Tyle kasy kosztuje, że aż szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja słyszałam wiele dobrego o tym szamponie z makadamia, ale widzę, że szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń
  20. mam tą maskę oczyszczającą i u mnie chyba też nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnego z wymienionych bubli ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. co do henny i szamponu się zgadzam, reszty nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam tę szminkę Essence, uwielbiam kolor 01, ale fakt - znika z ust w bardzo szybkim tempie.
    U mnie ta henna sprawdziła się całkiem w porządku

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ostatnio już w koszyku tą hennę z delii, na szczęście odłożyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety pomadki z Essence szybciej schodzą niż zostaną pomalowane. Mam z innej serii, ale fakt, kolory mają ładne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z TEJ SERI MACADAMIA MAM OLEJEK DO WŁOSÓW A MASECZKĘ DO TWARZY MAM I W SUMIE JA JESTEM Z NIEJ ZADOWOLONA:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Twoich bubli miałam do czynienia tylko z henna. I zgadzam się z Tobą, kolor bardzo szybko się zmywa. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bezsensu, ze ten szapon kosztuje 75zl

    OdpowiedzUsuń
  29. Maska do twarzy jest fajna, miałam ją :) jak tam w górach? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się co do henny - błyskawicznie się wypłukuje i co do maski - ja nie zauważyłam po niej żadnego efektu :( Reszty nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  31. szkoda, ze szminka nie wypaliła

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam tą hennę i była okropna! Powodowała, że moje brwi miały miedziany odcień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...