poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Zimno?sięgnij po rozgrzewający, dobry i tani peeling ''z bani''


Cześć !
Dziś pokażę wam peeling, który rozgrzeje waszą skórę w chłodniejsze dni, a mowa o kamczackim, rozgrzewającym  scrubie do ciała z serii babuszki.

Od producenta : Scrub posiada działanie rozgrzewające, złuszcza zrogowaciałe komórki skóry, otwiera i oczyszcza pory, sprzyja głębokiemu odżywieniu i nawilżeniu. Po zastosowaniu skóra staje się miękka i gładka.

Cena/dostępność : 5,90/100ml (aktualnie na promocji)/ Skarby Syberii

Skład: Aqua, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (oliwa z oliwek), Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Ascophyllum Nodosum Extract (ekstrakt czerwonych alg), Pinus Pumilio Leaf Oil (olej z igieł syberyjskiej sosny karłowatej), Organic Sargassum Filipendula Extract, Rapa (sól z kamczatskich źródeł termalnych), Parfum, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid

Moja opinia: Peeling jest zamknięty w poręcznej tubce, która świetnie się sprawdzi na wyjazdach. Jego skład jest bajeczny, a cena bardzo korzystna ! Zapach? Dość mocny jak dla mnie taki dość orientalny, korzenny, leśny. Przejdźmy do działania. Peeling faktycznie rozgrzewa, ale nie jest to mocny efekt, to rozgrzewanie jest raczej delikatne. Zdecydowanie lepiej rozgrzewa, kiedy nałożymy go w formie maski. Jeśli chodzi o jego ostrość to jest średni, jak dla mnie jest optymalny. Skóra po peelingu jest faktycznie miękka i gładka. Lubię go, ale wolę ładniej pachnące kosmetyki.

Miałyście go ? Jak wam się podoba ta seria kosmetyków babuszki?

44 komentarze:

  1. Czy zapach mimo tego, ze wyglada na kojacy, nie jest zbyt ladny? Czasem mozna to przebolec, jesli produkt jest dobry. Dawno nie robilam peelingu.. Tak mi sie okropnie podobaja te baniaczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ma opakowanie :) Pewnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te opakowania, są takie praktyczne i niedrogie. Jednak jak na razie z tej serii mam tylko maskę do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie mialam z tej serii nic do wlosow :)

      Usuń
  4. Muszę go kupić zimą :D Uwielbiam efekt grzania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii trzy maseczki do twarzy i bardzo fajnie się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  6. Zimą chętnie się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz to ja szukam ochłodzenia zresztą kosmetyki rozgrzewające akurat przy mojej cerze nie są wskazane ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kupić ale wybrałam mydelko z biała glinką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie raczej takiej produkty rozgrzewające nie są wskazane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam ale brzmi ciekawie ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam ale myślę że prędzej czy później wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zimę byłby w sam raz. Teraz to raczej potrzebuję ochłody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze, bo u mnie jest ciagle zimno :(

      Usuń
  13. Mam kilka pelingów rozgrzewających i jest to naprawdę świetna sprawa w zimowe dni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam ale na pewno kupie : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze okazji używać tych saszetkowych kosmetyków do twarzy Babuszki Agafii :) W kolejce czeka maseczka oczyszczająca, do której zabrać się nie mogę - ostatnią próbę użycia przerwało mi wieczorne najście sąsiadki :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest peeling do ciala :) a jesli chodzi o twarz to mam z tej serii maski i sa calkiem spoko :)

      Usuń
  16. Za taką cene warto spróbować!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Heej czy olejki np arganowy na ZSK i BU są oryginalne ? Cenami się róznia i nie wiem gdzie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj nie jak korzenny itp to nie dla mnie, takie zapachy mnie odpychają strasznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez takich nie lubie. Zdecydowanie bardziej wole te slodkie :)

      Usuń
  19. Nie chciałabym się wymądrzać, ale to jest "kamczacki" (od Kamczatki) a nie "karczmarski" peeling :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) racja, zle przeczytalam nazwe tego peelingu :)

      Usuń
  20. Jeszcze nie miałam nic z tych kosmetyków, ale jak pojadę do Wrocławia to tam coś upoluję :) Z peelingów moją ostatnią miłością jest rękawica Kessa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam sobie od nich peeling "6 oleji: (chyba) jeszcze go nie używałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...