niedziela, 3 sierpnia 2014

żelowy, delikatny peeling


Cześć !
Dziś pod lupkę bierzemy peeling della well. Jakiś czas temu pisałam wam o kosmetyku z tej serii, który uwiódł moje serce, a raczej włosy, a mianowicie o zelu aloesowym. Niestety ten peeling już mnie tak nie zachwycił, ale o tym za chwilę. 

Od producenta : Delikatny Peeling Witaminowy w żelu do rąk, stóp i ciała z zawieszonymi kapsułkami witaminy E. 

Cena/dostępność : 35zł/ della well


Plusem tego peelingu jest skład, bo jak na peeling to jest on naprawdę dobry (mam na myśli jego początek).

Moja opinia : Peeling ma świeży zapach w sam raz na lato. Konsystencja  jest dość dziwna, taka żelowa, rzadka, lejąca. Zdecydowanie wolę gęstsze peelingi, bo łatwiej nad nimi zapanować. Ten się u mnie nie sprawdził. Myslę, że polubią go osoby z delikatną skórą, które lubią delikatne drobinki. Ja wolę coś mocniejszego.Mimo to opis producenta jest zgodny z działaniem tego produktu, bo faktycznie jest on delikatny. Pozostawia skórę miękką i gładką.

Miałyście ten peeling ? Lubicie delikatne zdzieraki czy tak ja wolicie coś mocniejszego?

35 komentarzy:

  1. nie znam go :) ale mimo, ze wolę mocne zdzieranie i tak wydał mi sie interesujący :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie fajny na ten letni okres, kiedy skóra jest bardziej wrażliwa :)

      Usuń
  2. Hm moim zdaniem jest dobry ,ale wolę te mocniejsze peelingi, ale chętna byłabym go wypróbować ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę mocniejsze peelingi :)

      Usuń
  3. Ja wolę mocniejsze zdzieraki zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę mocniejsze peelingi, w końcu ich rolą jest pozbycie się warstwy martwego naskórka, a nie "pomizianie" nas podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wolę mocniejsze zdzieraki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale lubię takie delikatniejsze zdzieraki

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mocniejsze peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam go nigdy i chyba się nie skuszę, wolę mocniejsze zdzieraki. :)
    Nie chcę spamować, ale byłoby mi miło gdybyś odwiedziła mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj to nie dla mnie. Ja uwielbiam mocne zdzieraki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę mocniejsze zdzieraki :-) chociaż stosowany zamiast żelu codziennie pewnie fajnie by się sprawdzał ;;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. składowo nie robi jakiegoś WOW ... ale luibię takie bajerki testować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jak na peeling sklad ma calkiem ok :)

      Usuń
  12. Wolę mocne zdzieraki więc na ten raczej się nie skuszę :)
    miałam peeling tej firmy, ale z innej serii i był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kupujesz te wszystkie wspaniałe kosmetyki i czy dane nam je także kupić, nam - zwykłym śmiertelniczkom? ;) Te kapsułki zawieszone w peelingu brzmią niemal magicznie.
    Uwielbiam wszelkiej maści nowości i testuję naprawdę sporo tego. Ostatnio zachwyciły mnie peelingi enzymatyczne, ale po jakimś czasie zapragnęłam czegoś innego i przeszukując sobie sieć pod tym kątem natrafiłam na Twój blog. Z początku myślałam, że dotyczy tylko włosów, ale na szczęście nie tylko :)
    Z pewnością sobie wypróbuję opisywany przez Ciebie peeling, ale nie bez kozery pytałam, gdzie robisz zakupy, takie codzienne, pasta do zębów, etc.? Hurtownia kosmetyków to moje nowe odkrycie, zważywszy na to, jak bardzo lubię kosmetyki i jak je często zmieniam, szukałam przede wszystkim miejsca, gdzie kupię ciekawe rzeczy nie tylko taniej, ale też dużo bardziej interesujące niż to, co możemy znaleźć na drogeryjnych półkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy moze je kupic. Wiekszosc moich kosmetykow pochodzi z internetu :) Ja rowniez uwielbiam peelingi enzymatyczne. Papaja i korund to moje ulubione. Zerkne tam i jesli znajde rosyjskie kosmetyki (i inne z dobrymi skladami) to bede zachwycona :)

      Usuń
  14. Koniecznie muszę się na to skusić także, bardzo mnie zachęcił wpis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...