sobota, 23 sierpnia 2014

WŁOSOWY ULUBIENIEC

Cześć !
Miałam nie pisać tej recenzji, ale muszę Wam pokazać to cudo. Mowa o ulubieńcu sierpnia, który towarzyszył mi m.in. nad morzem i każdego innego dnia, a jest to ''Agadir argan oil''.


Od producenta : ''Płynne złoto. Bardzo odżywia, nawilża i zmiękczania włosy. Produkt przeznaczony wyłącznie do włosów. Wielka zdolność penetracji. Zasięg porów włókien włosów i poprawa elastyczności. Mocny przeciwutleniacz. Wzmacnia włosy i regeneruje ich membrane kapilarna. Nawilża i przywraca włosom blask. Wzbogacony o witaminę E, chroni włosy przed skutkami starzenia się. Chroni włosy przed słońcem. Stosujemy na umyte i wytarte recznikiem włosy, nakładamy od wysokości uszu po same końce. Można stosować po każdym myciu włosów. Zdecydowanie ułatwia rozczesywanie. Nie płuczemy. Premiera tego produktu miała miejsce pod koniec lipca, zarowno w Hiszpanii jak i w Polsce.''

 Na suche włosy-Jedna pompka rozprowadzona na suchych włosach daje efekt jak po silikonowym serum. Włosy są wygładzone, miękkie i błyszczące.

 Na mokre włosy- Ta opcja urzekła mnie bardziej niż nakładanie tego oleju na suche włosy. Lubię nakładać ten olejek po umyciu włosów szamponem (kiedy są jeszcze mokre lub wilgotne). Po wyschnięciu są jak po nałożeniu dobrej maski przy czym w tym wypadku nie musimy tego spłukiwać.

 Serum do końcówek- Kiedy używam czegoś innego to wcieram ten olejek w końcówki. Świetnie je zabezpiecza. Zabrałam go ze sobą nad morze. Wróciłam i do tej pory końcówki mi się nie rozdwoiły, a to mega postęp, ponieważ od jakiegoś czasu mam z nimi problem, a tutaj są jeszcze w świetnym stanie.

 Przed prostowaniem- jako, że zawiera silikony stosowałam go również przed prostowaniem (włosy prostowałam tylko 2 razy). Przyjemnie ułatwia prostowanie (ze względu na silikony) i chroni włosy.

 Kosmetyk prostujący- Moje ulubione zastosowanie. Przy pomocy tego olejku można dość dobrze rozprostować włosy. Ja robię tak: Myję włosy szamponem, nakładam silikonową maskę. Po spłukaniu maski nakładam na mokre włosy ten olejek. Później nakładam go jeszcze raz (podczas suszenia). Suszę włosy i w międzyczasie szczotkuję je TT. I gotowe. Są prostsze bez użycia prostownicy :)

Podsumowując : Wiem, że to nie jest nic odkrywczego (silikony z olejem arganowym), ale miałam już wiele tego typu kosmetyków i nie zabezpieczały one tak dobrze jak ten. Olejek ma piękny zapach i wygodną pompkę. Jest wielofunkcyjny. Świetnie wygładza i zmiękcza włosy. Przy jego pomocy można je wyprostować. Genialnie zabezpiecza końcówki. Wreszcie znalazłam ''to coś'' do końcówek, co faktycznie je chroni. Niestety minusem jest jego dość wysoka cena, bo kosztuje około 100zł. Z drugiej strony jest to produkt wydajny. Przez miesiąc codziennego używania zużyłam 1/5 produktu. Kolejny minus to dostępność - tylko w salonach fryzjerskich lub gabinetach trychologicznych.

Miałyście ten kosmetyk? Co jest waszym włosowym hitem ?

37 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale coś czuję, że wyląduje na mojej liście kosmetyków do wypróbowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ale fajnie że u Ciebie się tak fajnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo nie znam tego produktu,świetnie,że u Ciebie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie olejek arganowy się nie sprawdza na włosach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czysty olej arganowy tez nie zdzialal cudow :)

      Usuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z olejem arganiwym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie tak łatwo dostępny, bo opis brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze niedlugo pojawi sie w bardziej popularnych miejscach :)

      Usuń
    2. troche glupio dzwnic albo latac po salonach za olejkiem:)

      Usuń
  8. Lubię takie kosmetyki i myślę, że tego olejku też spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie by się u mnie sprawdził... jednak cena nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam czystego olejku, ale ten też bym chętnie wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie dla mnie : c bo moje włosy nienawidzą arganu : p

    OdpowiedzUsuń
  12. Parząc na skład to raczej serum silikonowe niż olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdyby tylko był łatwiej dostępny to poważnie zastanowiłabym się nad nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czy mogę spytać, gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. O chyba się skuszę , bo uwielbiam wszelkie olejki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. skoro z dostępnością słabo to sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja się muszę dokładnie przyjrzeć temu produktowi,ale szkoda, że taki drogi...

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, ze do Ciebie trafiłam :)!
    Szukam czegoś podobnego do moich włosów, po twojej recenzji myśle o kupnie tego 'cuda' przymykajac nawet oko na cenę :) mam wrażenie, ze moje włosy bedą mi wdzięczne i jest to kosmetyk warty swojej ceny :) chyba, ze polecasz coś jakiś tańszy zamiennik? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...